Esther Borsay

Seljebakken 4 4150 Rennesøy
Esther Borsay er en av 4 fastleger i Rennesøy

Siste vurderinger av Esther Borsay

Flink "pike"

Jeg kan bare anbefale Esther.
Hun lytter og stiller spørsmål der det trengs.
Det var enkelt og greit å få time og helsesekretærer var veldig snille.

Dyktig og oppmerksom lege

Esther

Faglig dyktig lege som tar hånd om sine "kunder" på en god og proff måte. Det er dessverre leit at hun forlater sin post, men ønsker at hun lykkes videre i sitt nye embede.

Helt suveren lege

Esther tar seg tid til deg å prøver virkelig å hjelpe, synd at hun nå slutter for å jobbe i hjemlandet. Er et tap for det norske helsevesenet å miste en lege som esther, hun er en sv de sjeldne som virkelig bryr seg og prøver å hjelpe deg på alle mulige måter.

Lykke til videre i karrieren din ;)

God lege

Esther er en dyktig lege. Hun lytter til hva du sier, er lett å prate med, og man sitter igjen med følelsen av at man blir tatt på alvor. Hun er flink, hyggelig og bestemt. Jeg fikk topp oppfølging i mitt svangerskap (som var alt annet enn lett...).
Et pluss er det at damene på kontoret og laboratoriet er veldig hyggelige og greie :-)

Bare bra inntrykk av denne legen

Skriver på vegne av kona som er utenlansk, samt hva jeg har sett av legen, når vi har møtt henne sammen, enten for kona igjennom graviditet eller igjennom barn.

Vi har bare gode inntrykk av denne damen, hun er vennlig å flink. Hun er islansk tror jeg, men det merkes ikke da hun snakker perfekt Norsk (om språk er avgjørende for valg av lege)

Da hun har 0 kommentarer syns jeg det var på tide noen sa noe :)
Denne legen er ett trygt og godt valg, Lykke til.

"Kan nevne hun er borte 1 år fra sommer 2013 da hun har nylig født, men erstatningen hennes er en mann(norsk), som er også en kjekk og hyggelig lege"