Seyed Mehrdad Baghery Ashkiki

Senterlegene

Åsane Senter 42 5116 Ulset
Seyed Mehrdad Baghery Ashkiki er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Seyed Mehrdad Baghery Ashkiki

lege som er ydmyk og empatisk

faglig god følger opp ,godt sprog,ser hele menneske og du føler akseptans og trygghet.God tilgjengelighet.jeg kan anbefale han til alle som ikke liker svingdørs leger

Lytter og bryr seg

Jeg er så fornøyd med legen min. Jeg føler meg sikker på at jeg er i de beste hender. Han lytter, og har tid. Ser på meg og har ikke øynene på dataskjermen slik som en del andre leger har. Han henviser videre når det er behov for det, og han har faktisk også ringt meg etter legetimer for å høre om det er bedring å spore.
Han er også lege for mine barn. Har en avslappende og rolig framtreden som beroliger barna dersom de er nervøs. Og tøyser og tulle for å lette på spenninger.
Han snakker forståelig. Ikke bare legeprat som er umulig å forstå. Forklarer ting enkelt og greit.
Jeg har flyttet til en annen bydel, men det er ikke snakk om at jeg bytter lege.

Snu i døren, dette er ubrukelig

Dårlig i norsk. Bruker mye av tiden din til å søke opp hva som er feil med deg. Når du venter på svar fra noen tester, så tar det flere uker før du får svar fra han. Jeg fikk også beskjed fra han at jeg hadde en betennelse men han kunne ikke gjøre noe med det. Dette var min feil og jeg hadde valgt feil yrke uten noe mer svar. Han virker ikke som han bryr seg om pasienten sin.

Ubrukelig

- 1 gang satt jeg i 3 timer å ventet på at jeg skulle få gå inn til bestillt time. Ga også beskjed til de i skranken, som ga beskjed 3 ganger til Ashkiki om at jeg satt å ventet. Forklaringen hans på at jeg måtte vente så lenge var fordi han hadde glemt å føre opp på sin datamaskin, at han hadde gitt meg en time på dette tidspunktet. Derfor hadde han klart å dobbeltbooke.

- Brukte timen min hos ham på å hjelpe ham med telefonen hans. Fikk relativt lite hjelp, før han skulle sende videre til spesialist. Etter at det hadde gått ca 1 år tok jeg selv kontakt med den spesialisten han skulle sende videre til. Der fikk jeg vite at jeg ikke stod på venteliste.

- Har også noen medisiner jeg må få på resept, Ashkiki har lovet meg at jeg skal slippe å måtte ha en time med han for at han skal ligge disse inn. Men etter å ha hentet ut medisin 4 ganger på apoteket, så må jeg igjen innom ham for å få mer...

Ser hele pasienten

Ser hele pasienten. Tilbyr løsninger på forskjellige plan. Imøtekommende. Vennlig. Flytende norsk. Spør spørsmål om fysisk og psykisk helse.