Diana Schniererová

Medicus Helsesenter DA

Blombakkane 2 5354 Fjell
Diana Schniererová er en av 18 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Diana Schniererová

Beste legen jeg har hatt, med god margin!

Jeg bodde på Sotra i en kort periode i 2012, og har derfor kun vært hos Diana én gang, men det var nok til å overbevise meg. Hun var veldig blid og imøtekommende. Hun tok meg på alvor, undersøkte meg grundig, og hadde ingen problemer med å henvise meg videre til MR for å utelukke en mistanke. Noen dager etter MR-undersøkelsen fikk jeg brev i posten fra Diana med informasjon om resultatet. Lignende service og oppfølging har jeg aldri fått før (eller siden hos andre leger..).

En utrolig lege

Uten tvil den beste og mest grundige legen jeg noen gang har konsultert. D har alltid tid til å lytte, og det er viktig.

Virkelig å annbefale!

Byttet fastlege då Medicus åpnet.
Fikk endelig kvinnelig lege noe som hadde vært ønsket lenge. Har vært tidligere testet opp til 4 ganger for sukkersyken då plagene har vært på sitt værste utover en periode på 3 år, men etter lege bytte ble jeg med en gang sjekket for lavt stoffskifte og fikk resultate etter kort tid og endelig fikk jeg ett svar og en medisin som forebygget.

Jeg har aldrig opplevd en slik imøtekommende lege, med god kunnskap, lytte evne og forståelse og ønske om å virkelig ville sin pasient det beste. Lest seg godt opp på journalen og allerede kommet med spørsmål ang tidligere problem og skade for å forsikre seg om ting ble nye tester tatt og holdt under oppsyn. Her har også legen tid til deg, du får aldrig den følese av at "din tid" brukes opp eller at du har dårlig tid.

Må si meg meget fornøyd med legebytte, men værre er det med tilgjengelighet over tlf. En må virkelig ha tålmodighet når en skal ringe til legekontoret.

Den beste legen av alle!

Utrolig imøtekommende, lyttende, interessert og har tid, uansett hvor forsinket de er. Veldig flink med barna - første legen minstejenta ikke var redd. Anbefales på det beste.

Beste legen jeg har hatt

Sprudlende, morsom, flink, nøyaktig, effektiv. Jeg følte at jeg var i trygge hender. Vi trenger fastleger som henne!