Diana Schniererová

Tlf: 56 33 18 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Diana Schniererová er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Diana Schniererová

Fantastisk lege!

Diana er en av den beste lege som noensine jeg kunne få. Hun er omtemksom, høre på hva pasiente klager for og ta sake på alvorlig.Jeg ambefaler hun på den sterkster,om du er på jakt av en lege som skal bruker god tid til å høre på deg, så virkelig blir seg om hva som feiler helse dine,der er hun du må tenker forst og frem.Jeg er kjemp fornøyd med henne. Hadde veldig god lege før også, men hun er unik. Derfor ambefaler jeg hun absolut til andre.Jeg mener det.

Beste legen jeg har hatt!

Diana er en fantastisk dyktig lege på alle vis. Hun viser også stor omsorg for sine pasienter. Jeg føler alltid at hun tar meg alvorlig, og hun gir seg alltid god tid til å lytte. Jeg er super fornøyd med henne på absolutt alle måter. En dyktigere og mer medmenneskelig lege skal du lete lenge etter.

Beste legen jeg har hatt, med god margin!

Jeg bodde på Sotra i en kort periode i 2012, og har derfor kun vært hos Diana én gang, men det var nok til å overbevise meg. Hun var veldig blid og imøtekommende. Hun tok meg på alvor, undersøkte meg grundig, og hadde ingen problemer med å henvise meg videre til MR for å utelukke en mistanke. Noen dager etter MR-undersøkelsen fikk jeg brev i posten fra Diana med informasjon om resultatet. Lignende service og oppfølging har jeg aldri fått før (eller siden hos andre leger..).

En utrolig lege

Uten tvil den beste og mest grundige legen jeg noen gang har konsultert. D har alltid tid til å lytte, og det er viktig.

Virkelig å annbefale!

Byttet fastlege då Medicus åpnet.
Fikk endelig kvinnelig lege noe som hadde vært ønsket lenge. Har vært tidligere testet opp til 4 ganger for sukkersyken då plagene har vært på sitt værste utover en periode på 3 år, men etter lege bytte ble jeg med en gang sjekket for lavt stoffskifte og fikk resultate etter kort tid og endelig fikk jeg ett svar og en medisin som forebygget.

Jeg har aldrig opplevd en slik imøtekommende lege, med god kunnskap, lytte evne og forståelse og ønske om å virkelig ville sin pasient det beste. Lest seg godt opp på journalen og allerede kommet med spørsmål ang tidligere problem og skade for å forsikre seg om ting ble nye tester tatt og holdt under oppsyn. Her har også legen tid til deg, du får aldrig den følese av at "din tid" brukes opp eller at du har dårlig tid.

Må si meg meget fornøyd med legebytte, men værre er det med tilgjengelighet over tlf. En må virkelig ha tålmodighet når en skal ringe til legekontoret.

Den beste legen av alle!

Utrolig imøtekommende, lyttende, interessert og har tid, uansett hvor forsinket de er. Veldig flink med barna - første legen minstejenta ikke var redd. Anbefales på det beste.

Beste legen jeg har hatt

Sprudlende, morsom, flink, nøyaktig, effektiv. Jeg følte at jeg var i trygge hender. Vi trenger fastleger som henne!

Beste legen jeg har hatt!

Hun tar tid og lytter. Hun vil virkelig det beste for sine pasienter!

Flott lege!!

Diana er dyktig og flott lege. Får alltid den hjelp man trenger bare man kommer gjennom nåløyet som er telefonen på senteret. Der kan de bli bedre. Ellers har vi full tillit til henne og ho gjør det ho kan for oss.

Nøyaktig, hyggelig, imøtekommende

Jeg er en kar som oppsøker min fastlege svært sjelden, kan gå flere år mellom hver gang. Byttet tilfeldigvis til dr D da hun ble ansatt som fastlege i kommunene.

Måtte innom legen grunnet en ille halsbetennelse. Da jeg kom inn på kontoret første gang hadde hun lest seg opp på min journal og sett et litt høyt kolesterolnivå for 8 år siden. Hun "forlangte" å få sjekke blodtrykk/kolesterol, tok seg god til å undersøke med meg om min familiehistorikk mht hjerte/kar.

Jeg er i en familie med en del hjerteproblemer. Forhøyet kolesterol kan være farlig. Dr D tok dette svært på alvor, mye mer enn jeg selv har gjort. Nå går jeg på medisin for å senke kolesterolnivået Dr D har også sørget for at jeg har forstått hvor viktig det er for meg.

Kort oppsummert: En flott lege som veldig gjerne vil forebygge fremfor å reparere - kan ikke bli mer fornøyd.

Eneste negative er at det kan være vanskelig å komme frem på telefon til kontoret.

Fantastisk lege for hele familien!!!

For en lege! Alltid positiv og imøtekommende. Hun tar seg tid til å lyttetil deg (også på dager der venterommet er fullt). Diana gir gode råd og er kjapp til å henvise videre når det trengs. Flink med barna. Smiler og gjør de trygge! Spør alltid om det var det hele, eller om det er noe annet hun kan hjelpe med - og hun mener det.kan virkelig anbefale henne på det varmeste! Beste legen jeg og min familie har hatt!

Tvilsom

Blir ikkje tatt på alvor. Les seg ikkje opp på sjukdomar som pasientane har. Nekter å ta i mot informasjon frå pasient (informasjon frå Kvinneklinikken om graviditet og lavt stoffskifte). Følgjer ikkje opp anbefalingar frå spesialist. Gjer ikkje den oppfylgjing ein skal ha i forbindelse med graviditet og lavt stoffskifte. Må sjølv kreva at stoffskiftet vert sjekka. Stemninga vert dårleg med ein gong lavt stoffskifte vert nemt.
Går alltid 3-4 veker før prøvesvar kjem i posten. Vanskeleg å koma fram på telefon.

En av de bedre!

Utrolig hyggelig og flink lege. Tar pasienten på alvor og gir god oppfølging.
Gir utrykk for å virkelig bry seg om pasientene sine. God kunnskap

Flink lege

Veldig flink lege :-)

veldig god kunnskap, høflig, pasienten tar på alvor ...

Meget bra lege, kan anbefales på det sterkeste

Tok tingene seriøst...sjekket det som skulle sjekkes, og gav tilbakemelding via post

Flink faglig og menneskelig

Flink til å skape tillit, aktiv lytter og får pasienten til å forstå det hun forteller.

Fantastisk lege!

Tar seg alltid god tid til å lytte. I møtekommende og tar en på alvor.