Neil Andrew Stephenson

Minde Allè 48 5068 Bergen
Neil Andrew Stephenson er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Neil Andrew Stephenson

Beste legen i byn

Tar seg alltid god tid, og tar sine pasienter på alvor. Sjekker grundig, konfererer med spesialister og henviser raskt videre når det er nødvendig. Følger alltid opp.

Veldig flink

Tillitsfull, og hører på deg . Bare gode erfaringer . Tar deg på alvor uansett hva det er . Godt fornøyd.

Den beste legen jeg har hatt

Professional, able to listen and communicative GP I will highly recommend especially for foreigners. He really cares of you and tries to offer professional help what you need to do to achieve the best results.

Den mest professionelle uppegående lege jeg hatt

Dette er en særdeles professionell og fin lege.

Begrunnet utfra att han har ett "direkte" klinisk medicinsk skjønn og samtidlig klarer att se pasienten i ett helhets bilde, i kontext av "livet" og som ett menneske.

Snodig arroganse og prestige savner han, men byr inn till samspill/ team work og humor. Noe en setter stor pris på når en er syk

Av og til kan tiden være knapp, allt til trass har han full fokus og jeg får alltid den hjelp jeg trenger der og da.

Som helsepersonell vet jeg hvor vanskelig denne balansegang er, og hvor sjelden man møter slike leger.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Han tar seg tid og lytter til hva som plager meg og han tar meg på alvor.
Hvis det er noe som han lurer på ringer han for å konsultere meg og han sender prøvesvar til meg.
Han er en dyktig og pålitelig lege.