Henny Rosså Stokke

Havnevegen 41B 5918 Frekhaug
Tlf: 56 17 11 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Henny Rosså Stokke er en av 8 fastleger i Meland

Siste vurderinger av Henny Rosså Stokke

Smilende men uinteressert og lite empati

Veldig grei og smilende, men det er det. Føler ikke hun ser ting fra min side. Hun holder samtalen svært kort, og gjør ikke en stor innsats på å gjøre seg forstått. I tillegg prøver hun ikke å utdype noe særlig eller spørre videre da jeg prøver å forklare hvordan jeg har det og hva som er problemet (Noe som gjør det ekstra tungvint) Hun skriver litt på dataen før hun så skifter emne. Hun virker rett og slett litt uinteressert men med et smil om munnen. Føler ikke jeg får mye ut av timene, blir mest venting og se det an.

Er ofte jeg føler hun ikke egentlig vet hva hun snakker om, og at hun burde sendt meg videre til en annen lege eller lese seg godt opp til neste gang.

Veldig tungvindt, blir fort til at jeg lurer på masse ting i etterkant av timen siden hun ikke gjør noen stor innsats på å informere meg om det som er relevant.

Blid og smilende, men det er det!

Blid smilende lege som tar imot deg, forsetter bare å smile og sender deg på dør med en regning i hånden. Ho tar ikkje pasienten på alvor, ho lytter ikkje eller foreslår blodprøver. Kanskje ho trenger å bli utfordra på legepraksisen, som betyr at vi pasienter må lese oss opp på forskjellige symptomer og sykdomer og pøse dette på ho! Eg har for tiden vert syk i 4 uker, har vert til Henny 2 ganger, og hun bare smiler og ler litt, før ho sender meg heimatt....her blir det bytte av fastlege!

Lite forståelsesfull

Manglende empati og evne til å sette seg inn i pasientens situasjon. Manglende evne til å finne gode løsninger. Ellers meget hyggelig og blid.

Beste legen jeg har hatt

Imøtekommende og forståelsesfull. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Veldig god lege

FastLege for mor og 3 barn. Beste fastlege vi har hatt :) dyktig, pålitelig og imøtekommende !

Fantastisk

Har vært til henne med både store og små problemer, alltid møtt meg med ett smil og tatt problemene på strak arm og løst dem med bravur. Alltid tilgjengelig og faglig på topp.