Lasse Holanger

Tillertorget Legesenter

Autorisasjon (2011)

Tillertorget Legesenter Telefonnummer72 90 07 0172 90 07 ...
Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Lasse Holanger er en av 185 fastleger i Trondheim

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Lasse Holanger

Fantastisk lege. Meget kunnskapsrik.

Fantastisk leg som ser hele mennesket, lytter, tenker nytt og får deg til å føle deg både sett og hørt. Man vet ikke hva en god lege er før man har møtt denne. Lasse tar seg tid og er tålmodig. Skulle ønsket jeg byttet til denne legen for flere år siden. Anbefales på det varmeste! Må legge til at det generelt er god service på Tillertorget Legekontor. Alltid hyggelig og gjør ikke ting vanskeligere enn det må være :)

Tipptopp!

Jeg misliker veldig sterkt å oppsøke lege, men Lasse får meg alltid til å slappe av og føle meg trygg. Har aldri opplevd at han har virket uinteressert, i dårlig humør eller at han har hastverk. Jeg føler meg sett, og får alltid god og grundig hjelp. Setter veldig pris på å ha en så flink lege og medmenneske! Må også nevne de hyggelige og dyktige kollegene hans i resepsjon/lab.

Intelligent lege som leverer på alle nivåer

Lasse er den beste legen jeg kan tenke meg. Jeg er 60 år og han er den beste legen jeg har hatt. Legesenteret er også effektivt og fungerer utmerket.

Anbefales!

En lege som bryr seg og tar pasienten sin på alvor. Har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg trygg, i tillegg til god humor som får fram smilet uansett hvor tungt livet måtte være. På grunn av flytting blir jeg dessverre nødt til å bytte fastlege, men dette er virkelig en lege jeg vil anbefale videre.

Trygg, Blid og imøtekommende, Faglig meget dyktig.

I mine møter med Lasse så er han alltid blid å imøtekommende. Han ser "hele" deg og gir deg tid til å si hva du ønsker/samt å få forklart hva problemet ditt er. Han hjelper deg der å da, og får han ikke fikset ting sjøl så henviser han deg videre.