Lasse Holanger

Tillertorget Legesenter

2011

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Tillertorget Legesenter
Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Tlf: 72 90 07 01 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lasse Holanger er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lasse Holanger

Den dyktigste legen jeg har møtt

Holanger er en som tar sine pasienter på alvor. Bryr seg og strekker seg det lille ekstra, alltid! Du kommer inn samme dag hvis det er alvorlig bekymret.

Trygg, Blid og imøtekommende, Faglig meget dyktig.

I mine møter med Lasse så er han alltid blid å imøtekommende. Han ser "hele" deg og gir deg tid til å si hva du ønsker/samt å få forklart hva problemet ditt er. Han hjelper deg der å da, og får han ikke fikset ting sjøl så henviser han deg videre.

Lege og menneske!

Alle mennesker skulle hatt en Lasse Holanger!!!
En lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter. En lege som står opp for deg,som lytter til deg og som gjør alt i sin makt for å hjelpe deg!
Mvh

Fantastisk lege!

Lasse Holanger strekker seg utrolig langt for å gjøre det beste for sine pasienter! Lytter alltid, viser både evne til empati og respekt, alltid blid og imøtekommende. Gjør sitt ytterste for å gjøre livet håndterbart i livskriser. Beste legen jeg/vi noen gang har hatt! Mine varmeste anbefalinger.

utrolig flink lege

beste fastlegen jeg har hartt, bruker god tid lytter til meg og ordner evt henvisninger med en gang, har brukt ham i 4 år han følger opp selv etter han var borte et år så gikk han gjennom journal for å være oppdatert

Tommelen opp :-)

Faglig dyktig, oppriktig interessert, løsningsorientert og strekker seg langt i.f.t. å hjelpe. Er ydmyk og ser etter helheten.
Kan virkelig anbefales på det varmeste.
Uten Holangers hjelp hadde livet vært mye vanskeligere å håndtere,

kjempeflink lege

Lasse holanger ser deg,vil vite forhistorien din,spør hva barna dine heter,virker oppriktig inntrisert i deg som pasient..kommer med gode løsninger,og vil det beste for deg som pasient..tommelen opp for han.

Den beste legen jeg har hatt.

Ser meg når jeg er der.
Lytter, spør hvis noe er utydelig.
Tar affære hvis det er påkrevet.
Gir seg tid til å finne løsninger for å gi den hjelpen jeg måtte ha behov for.

Den beste fastlegen jeg har hatt!

SUVEREN både som lege og medmenneske! Stor kunnskap om det meste, og er åpen for alternative behandlingsmåter. I tillegg er han veldig empatisk og forståelsesfull, samt grundig i jobben sin.

helt grei lege

Lasse Holanger er flink til å behandle enlke symptomer. Han virker derimot lite interessert i å finne årsaker, og jeg følte ikke at han tok problemene mine skikkelig på alvor.

Super lege!!

Ja,en helt fantastisk lege,som virkelig ønsker å hjelpe pasienten.Hadde det ikke vært for han ville jeg ikke vært her hvor jeg er i dag! Lytter og er ikke redd for å henvise videre om det er noe han ikke kan. Er også kunnskapsrik og åpen for å sette seg inn i nytt fagstoff! Anbefales:)

Flott :))

INGEN over !!! Vært hos mange leger og spesialister i min tid,desverre.Men å ha en fastlege som faktisk lytter og er oppriktig har jeg ikke truffet før nå å er så glad på vegne av både meg selv og ungene mine.Super takk for tilliten Lasse,du har hjulpet oss veldig mye :)
Og en stor takk til damene på laboratoriet og i skranken,kjempeservice og bestandig blide og imøtekommende !

En fantastisk fastlege!

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende, kunnskapsrik, faglig oppdatert og ydmyk på en og samme tid.

Her blir en både sett og hørt!

Å gå til lege handler bl.a om: å få god hjelp, bli tatt på alvor, å bli møtt med forståelse, å bli lyttet til, å føle seg så vel/avslappet at det å formidle årsak til legetimen kommer helt naturlig. Dette fikk jeg først oppleve da jeg fikk Lasse Holanger som lege og jeg har hatt et "par" leger opp gjennom årene. En faglig dyktig lege jeg vil anbefale!
For ikke å glemme de som tar i mot timebestillingene, de er hyggelige og serviceinnstilte!

Kjempetrivelig og flink

Lasse er den beste fastlegen jeg har hatt. Han virker genuint interessert i meg som pasient, og tar det jeg sier på alvor. Takk for gode råd!

Tusen Takk Lasse!

Har hatt samme lege i 25 år, trodde jeg hadde den beste, helt til jeg byttet til Holanger. Det beste jeg har kunne gjort pga min helse. nå blir jeg endelig sett og tatt på alvår. Anbefaler han på det sterkeste.

Fabelaktig Lege :-)

Hatt Lasse som min fastlege nå i et par år, en flott lege som tar seg tid til pasientene sine og lytter til hva de sier.

Lasse Holanger

En lege som virkelig tar pasienten på alvor som igjen gir meg trygghet.Her har jeg fått den hjelpen som jeg trenger.Lasse anbefaler jeg på det sterkeste.

Beste legen jeg har vært til!

Forståelsesfull, en blir både sett & hørt. Er oppdatert i forhold til behandlingsmetoder, sykdommer osv. Virker genuint interessert i deg som pasient. Fikk et nytt liv da jeg byttet til han som fastlege, gruer meg ikke lengre for å dra til legen.

Den beste legen jeg har hatt!

Utrolig hjelpsom, strekker seg langt for å hjelpe pasientene sine!
Møtes alltid med et smil, og samtalen ligger løst. Er genuint interessert i hvordan du har det, og gjør det han kan for at du skal få den hjelpen du trenger!
Du får også den tiden du trenger, og rådene er både gode og hjelpsomme!