Lasse Holanger

Tillertorget Legesenter

2011

Tillertorget Legesenter Telefonnummer72 90 07 0172 90 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ivar Lykkes veg 3 7075 Tiller
Lasse Holanger er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lasse Holanger

Den dyktigste legen jeg har møtt

Holanger er en som tar sine pasienter på alvor. Bryr seg og strekker seg det lille ekstra, alltid! Du kommer inn samme dag hvis det er alvorlig bekymret.

Trygg, Blid og imøtekommende, Faglig meget dyktig.

I mine møter med Lasse så er han alltid blid å imøtekommende. Han ser "hele" deg og gir deg tid til å si hva du ønsker/samt å få forklart hva problemet ditt er. Han hjelper deg der å da, og får han ikke fikset ting sjøl så henviser han deg videre.

Lege og menneske!

Alle mennesker skulle hatt en Lasse Holanger!!!
En lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter. En lege som står opp for deg,som lytter til deg og som gjør alt i sin makt for å hjelpe deg!
Mvh

Fantastisk lege!

Lasse Holanger strekker seg utrolig langt for å gjøre det beste for sine pasienter! Lytter alltid, viser både evne til empati og respekt, alltid blid og imøtekommende. Gjør sitt ytterste for å gjøre livet håndterbart i livskriser. Beste legen jeg/vi noen gang har hatt! Mine varmeste anbefalinger.

utrolig flink lege

beste fastlegen jeg har hartt, bruker god tid lytter til meg og ordner evt henvisninger med en gang, har brukt ham i 4 år han følger opp selv etter han var borte et år så gikk han gjennom journal for å være oppdatert