Lasse Holanger

Autorisasjon (2011)

Lasse Holanger er en av 181 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Lasse Holanger

Tipptopp!

Jeg misliker veldig sterkt å oppsøke lege, men Lasse får meg alltid til å slappe av og føle meg trygg. Har aldri opplevd at han har virket uinteressert, i dårlig humør eller at han har hastverk. Jeg føler meg sett, og får alltid god og grundig hjelp. Setter veldig pris på å ha en så flink lege og medmenneske! Må også nevne de hyggelige og dyktige kollegene hans i resepsjon/lab.

Intelligent lege som leverer på alle nivåer

Lasse er den beste legen jeg kan tenke meg. Jeg er 60 år og han er den beste legen jeg har hatt. Legesenteret er også effektivt og fungerer utmerket.

Anbefales!

En lege som bryr seg og tar pasienten sin på alvor. Har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg trygg, i tillegg til god humor som får fram smilet uansett hvor tungt livet måtte være. På grunn av flytting blir jeg dessverre nødt til å bytte fastlege, men dette er virkelig en lege jeg vil anbefale videre.

Trygg, Blid og imøtekommende, Faglig meget dyktig.

I mine møter med Lasse så er han alltid blid å imøtekommende. Han ser "hele" deg og gir deg tid til å si hva du ønsker/samt å få forklart hva problemet ditt er. Han hjelper deg der å da, og får han ikke fikset ting sjøl så henviser han deg videre.

Lege og menneske!

Alle mennesker skulle hatt en Lasse Holanger!!!
En lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter. En lege som står opp for deg,som lytter til deg og som gjør alt i sin makt for å hjelpe deg!
Mvh