Paal Andre' Skjærpe

Hundvåg legesenter
Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Paal Andre' Skjærpe er en av 118 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Paal Andre' Skjærpe

Dyktig fastlege! God kunnskap og omsorg/trygg med pasient

Paal bryr seg om pasienten, gir trygghet med sin kunnskap og forståelse. En veldig god fastlege. Resepsjon og sykepleiere har jeg gode erfaringer med, de hjelper så godt de kan i en travel hverdag. Legekontoret generelt, veldig bra!

Ser pasienten.

Dyktig lege som ser pasienten og hva han/hun trenger. Pleier å gå raskt fra jeg ringer til jeg får time.

Faglig dyktig lege

Pål er veldig effektiv og tilgjengelig. Jeg og sønnen min har hatt flere besøk med forskjellige plager og har fått foreskrevet behandling som har hatt effekt umiddelbart.Anbefales på det sterkeste!!Enesten når du venter legen da ventetid kan bli lang!
Nå jeg må bestille time hos legen er utrolig/urealistisk lang telefonlinje,har vært når jeg venter på svar i mer enn 30min!!

Fantastisk fastlege

Han en utrolig dyktig lege som lytter til sine pasienter og kommer med gode råd og virker interresert i å høre på pasienten. Kan virkelig anbefale han.

Resepsjonen derimot virker sure, spesielt vis du ringer til den så føler man at man er til bry.

Lite pårørende- vennlig

Dårlig mottatt som sliten pårørende. Det er ikke bra når jeg sitter med de daglige utfordringene som legen tydeligvis ikke ser da pasienten ikke forteller.
Personalet i ekspedisjonen virker stresset og bør smile mer. De burde utvide telefontid.