Paal Andre' Skjærpe

Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Paal Andre' Skjærpe er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Paal Andre' Skjærpe

Trygg og vennlig lege

Paal André er en fantastisk lege! Han tar seg god tid, lytter, er interessert og vennlig. Han er dyktig og gir gode råd, men er samtidig ydmyk. Kan absolutt anbefale han som fastlege!

De ansatte i resepsjonen er dessverre ikke like hyggelige, men heller bryske og lite hjelpsomme. Man får verken et hei eller et smil, og man føler seg til bry hvis man ringer legekontoret eller tar kontakt i skranken.

Fantastisk fastlege

Beste legen jeg noen sine har hatt! Så omsorgsfull, tillitsfull og lytter til meg som pasient. Blir virkelig hørt hos pål andre skjærpe. Han kan jeg snakke med om alt og det virker så naturlig og snakke med han. Han er utrolig dyktig og snill!

Engasjert og hjelpsom

Han lytter, er positiv og profesjonell. Det er vært noe venting for og komme inn da han tar den tiden som trengs per pasient.

Trygg med god oversikt

Har vært flere ganger til Skjærpe med min syke mor som har mange sykehusinnleggelser bak seg. Han er alltid oppdatert, viser interesse og omtanke samt tar seg tid når ting er vanskelig. Vi kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Veldig hyggelig og imøtekommende

Jeg syns Skjærpe var kjempehyggelig og en imøtekommende lege. Han tok meg på alvor og stilte grundige spørsmål, en av de beste legene jeg har hatt.

Vurderer dog å bytte legekontor grunnet lang ventetid. Dette gjelder ikke bare Skjærpe, men alle legene på Hundvåg legesenter. Må fort sitte og vente en time +- etter avtalt tidspunkt.