Paal Andre' Skjærpe

Hundvåg legesenter

2012

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Hundvåg legesenter
Hundvågveien 41B 4085 Hundvåg
Paal Andre' Skjærpe er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Paal Andre' Skjærpe

Trygg med god oversikt

Har vært flere ganger til Skjærpe med min syke mor som har mange sykehusinnleggelser bak seg. Han er alltid oppdatert, viser interesse og omtanke samt tar seg tid når ting er vanskelig. Vi kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Veldig hyggelig og imøtekommende

Jeg syns Skjærpe var kjempehyggelig og en imøtekommende lege. Han tok meg på alvor og stilte grundige spørsmål, en av de beste legene jeg har hatt.

Vurderer dog å bytte legekontor grunnet lang ventetid. Dette gjelder ikke bare Skjærpe, men alle legene på Hundvåg legesenter. Må fort sitte og vente en time +- etter avtalt tidspunkt.

Ikke bra nok.

Skjærpe behandler ikke pasientene som forventet, og er direkte frekk når han forlater pasient midt i samtale "for han har det travelt". Absolutt ikke noen god leder og medførte at jeg skiftet lege.

Tillit

Har tid til å høre hva en har å si og forklare slik at jeg skal forstå, og da kommer tryggheten av seg selv.

En kjekk og kunnskapsrik lege

Følte han "så" meg med en gang jeg kom inn på kontoret hans. Følte meg veldig ivaretatt grunnet personligeten til dr. Skjerpe. Vi gikk gjennom tingene jeg lurte på og følte jeg fikk svar på alt. Så jeg er veldig fornøyd...!