Paal Andre' Skjærpe

Allmed legesenter Mann, 34 år

Autorisert2012
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 80 av 970
Vil du bytte til denne fastlegen?

Allmed legesenter

Breidablikk 33 9610 Rypefjord
Paal Andre' Skjærpe er en av 13 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Paal Andre' Skjærpe

Latterlig

Hadde en time hos han der jeg fikk beskjed om at jeg hadde 15min på meg og jeg kunne kun ha en problemstilling. Når 15min hadde gått, så kastet han meg ut av kontoret å på en veldig frekk måte. Anbefaler ikke.

Meget dyktig lege.

En lege som tar pasientene sine på alvor, henviser videre ved behov. Konfererer med andre hvis noe er "ukjent". Faglig dyktig, flink å forklare til "små" pasienter hva som feiler dem. SUPERT... Flott lege som viser både omsorg og medmenneskelighet. Vi er MEGET fornøyd med han som fastlege.

To av de beste legene i Norge finnes i Hammerfest

Den ene av dem, Paal Andrè Skjærpe, ble min andre fastlege i Hammerfest. Han spør, lytter og foreslår. Jeg har følt meg meget godt ivaretatt fra dag 1 av. Han er jovial og har humor. Han sender umiddlerbart svar på prøver eller ringer!

Veldig flink lege som hører på pasienten

Jeg har hatt flere fastleger, og Paal er den beste som jeg har hatt i Hammerfest. Han gjør at man føler seg hørt og han tar deg seriøst. Han tar tak i ting med en gang og er ærlig. På telefon tar han seg også tid til deg og forklarer ting godt. Jeg er veldig fornøyd med han som fastlege, og håper han vil være i Hammerfest i lang tid!

Smilende og inngir tillit.

Man føler at man er den viktigste personen når man er hos han.