Paola Aleida Panoso Aviles

Tlf: 61 25 48 70 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Paola Aleida Panoso Aviles er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Paola Aleida Panoso Aviles

Utrivelig lege

Virket grei i starten men legebesøkene ble mer og mer utrivelige. Hun er ordknapp og gjorde seg opp meninger uten å lytte først. Det samme opplevde mine barn. Ville krangle da jeg fortalte at jeg hadde bytta lege, noe jeg burde gjort for lenge siden. Anbefales ingen.

Mindre fornøyd

Hun virket grei i starten, men etter en del legetimer har det dabbet mer og mer av. For meg føler jeg med veldig dum når jeg kommer dit og hun viser ikke veldig mye forståelse. Føler meg sjeldent hørt og hun virker nesten lei og giddesløs når jeg kommer. Det er viktig å føle seg godt tatt hånd om, og ikke minst at noen viser forståelse..

Uovertruffen lege!

Paola er usedvanlig intelligent, og gjør alltid grundig forarbeide før enhver konsultasjon. Noen adjektiver er:
rask til å sette seg inn i pasientens situasjon.
Fleksibel
Effektiv
Usedvanlig kunnskapsrik på medisinering.
Av mine svært mange gode leger er hun helt uovertruffen

Grei i starten, men...

Viste forståelse og var effektiv i starten, men etterhvert ville hun mindre og mindre. Veldig lite informativ og tiltaksløs, virker som om hun ikke gidder å lete etter alternative svar/løsninger på problemstillinger.

Lite medmenneske

Hadde henne som fastlege i nesten 1 år. Har ikke blitt møtt med forståelse og tar verken meg eller mine barn på alvor.!