Paola Aleida Panoso Aviles

Elvegata 19 2609 Lillehammer
Paola Aleida Panoso Aviles er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Paola Aleida Panoso Aviles

Mindre fornøyd

Hun virket grei i starten, men etter en del legetimer har det dabbet mer og mer av. For meg føler jeg med veldig dum når jeg kommer dit og hun viser ikke veldig mye forståelse. Føler meg sjeldent hørt og hun virker nesten lei og giddesløs når jeg kommer. Det er viktig å føle seg godt tatt hånd om, og ikke minst at noen viser forståelse..

Uovertruffen lege!

Paola er usedvanlig intelligent, og gjør alltid grundig forarbeide før enhver konsultasjon. Noen adjektiver er:
rask til å sette seg inn i pasientens situasjon.
Fleksibel
Effektiv
Usedvanlig kunnskapsrik på medisinering.
Av mine svært mange gode leger er hun helt uovertruffen

Grei i starten, men...

Viste forståelse og var effektiv i starten, men etterhvert ville hun mindre og mindre. Veldig lite informativ og tiltaksløs, virker som om hun ikke gidder å lete etter alternative svar/løsninger på problemstillinger.

Lite medmenneske

Hadde henne som fastlege i nesten 1 år. Har ikke blitt møtt med forståelse og tar verken meg eller mine barn på alvor.!

Ikke fornøyd

Legesenteret er veldig bra med god service og imøtekommende ansatte.
Dette er ikke min fastlege, men fikk time hos henne. Her følte jeg meg verken ivaretatt eller tatt på alvor, og hadde generelt ingen god opplevelse. Dette er riktignok en beskrivelse basert på en legitime, men det er viktig med tilbakemelding.