Marthe Amanda Ottersen Bergli

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Marthe Amanda Ottersen Bergli er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marthe Amanda Ottersen Bergli

Helt super

Jeg har hatt Marthe som fastlege i noen år nå, og jeg setter virkelig stor pris på det! Hun er en helt fantastisk lege, men mye kunnskap. Går aldri ut døra med noe tvil. Av og til noe forsinket, men det er fordi hun tar seg tid til pasientene sine, så det er absolutt verdt ventetiden.

Flink , blid og lyttende lege-

Hun er alltid blid og hyggelig, og tar seg tid til å lytte. Veldig fornøyd med henne. Så synd at hun nå er ute i svangerskapspermisjon ( for pasientene) ser frem til at hun kommer tilbake . Litt ventetid som regel. men det er nok fordi hun tar seg tid til å lytte og er nøye .

Flinke legen min!

Marthe er flink til å lytte og finner gode løsninger. Selv om hun er travel får du alltid god hjelp med et smil. Hun er en super lege!

Den beste legen ever

Har hatt henne som lege i mange år. Lyttende og behagelig, hører hva du har å si og vurderer det du sier. Hun avfeier deg ikke, men diskuterer gjerne slik at vi kommer fram til en løsning som begge er komfortabel med. Hun har en fantastisk egenskap, og det er at hun sier i fra om det er noe hun ikke kan, hun later ikke som at hun er allvitende. Det gjør meg trygg. Med hennes hjelp har jeg fått livet tilbake.
Det er ofte litt ventetid hos henne, men det er fordi hun tar seg tid til pasientene sine.
Jeg har aldri opplevd henne i dårlig humør.

er utrolig fornøyd :-)

jeg har nå hat marthe i 4 år og er utrolig fornøyd. leit at jeg har valgt og bytte tin en mannelig fastlege nå da. men jeg er utrolig fornøyd er siste turen min i dag.

jeg har ingen ting og klage.