Marthe Amanda Ottersen Bergli

Tlf: 32 17 91 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marthe Amanda Ottersen Bergli er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Marthe Amanda Ottersen Bergli

Helt super

Jeg har hatt Marthe som fastlege i noen år nå, og jeg setter virkelig stor pris på det! Hun er en helt fantastisk lege, men mye kunnskap. Går aldri ut døra med noe tvil. Av og til noe forsinket, men det er fordi hun tar seg tid til pasientene sine, så det er absolutt verdt ventetiden.

Flink , blid og lyttende lege-

Hun er alltid blid og hyggelig, og tar seg tid til å lytte. Veldig fornøyd med henne. Så synd at hun nå er ute i svangerskapspermisjon ( for pasientene) ser frem til at hun kommer tilbake . Litt ventetid som regel. men det er nok fordi hun tar seg tid til å lytte og er nøye .

Flinke legen min!

Marthe er flink til å lytte og finner gode løsninger. Selv om hun er travel får du alltid god hjelp med et smil. Hun er en super lege!

Den beste legen ever

Har hatt henne som lege i mange år. Lyttende og behagelig, hører hva du har å si og vurderer det du sier. Hun avfeier deg ikke, men diskuterer gjerne slik at vi kommer fram til en løsning som begge er komfortabel med. Hun har en fantastisk egenskap, og det er at hun sier i fra om det er noe hun ikke kan, hun later ikke som at hun er allvitende. Det gjør meg trygg. Med hennes hjelp har jeg fått livet tilbake.
Det er ofte litt ventetid hos henne, men det er fordi hun tar seg tid til pasientene sine.
Jeg har aldri opplevd henne i dårlig humør.

er utrolig fornøyd :-)

jeg har nå hat marthe i 4 år og er utrolig fornøyd. leit at jeg har valgt og bytte tin en mannelig fastlege nå da. men jeg er utrolig fornøyd er siste turen min i dag.

jeg har ingen ting og klage.

Bra lege

Bra lege, som stiller spørsmål slik at man kommer frem til hva slags sykdom man har. Ikke alle som vet hva de har av sykdom før de kommer til legen.

Utrolig flink og imøtekommende

Har hatt Marthe som lege i flere år nå og det er trist å bytte grunnet flytting. Man blir alltid møtt med et smil av henne, og hun er veldig lett å prate med. Hun spør og stiller gode oppfølgingsspørsmål.

Anbefales på det sterkeste. Ikke noe vondt å si om hun.

Meget fornøyd!

Hun er flink og omtenksom. Hun har mye å gjøre, så det hender det går litt kjapt, men jeg har alltid fått god hjelp når alt kommer til alt. Alltid hyggelig!

Min favoritt!

Ung kvinne som for tiden er i fødselspermisjon, savner henne og gleder meg til hun kommer tilbake! Hennes vikar er grei, men det er ikke helt det samme som hos Dr.Bergli. Her blir jeg alltid tatt hyggelig i mot, og ingen bekymring er for liten eller for stor. Omtenksom!! Oppfatter henne som faglig meget dyktig, og hun er rask til å henvise videre om det er nødvendig. Ved behov får man time på dagen, og er det stor pågang ringer hun for å høre hva det gjelder. Meget fornøyd!!

En fantastisk lege som bryr seg om pasientene sine.

Dr. Bergli er et varmt menneske som tar seg tid til pasientene sine. Man føler seg trygg på at hun yter sitt ytterste for at pasienten skal få rett behandling. Hun lytter, og tar alle bekymringer alvorlig. Hun viser omsorg.

Dr. Bergli er den beste legen jeg noensinne har hatt.

meget dyktig

dyktig .meget nøye med undersokelser og oppfølging veldig flink til å høre hva jeg har og si