Adel Hameed Abedali

Autorisasjon (2004)

Adel Hameed Abedali er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Adel Hameed Abedali

Norges best fastlege?

Benyttet han som min fastlege i perioden 2017-2020. Aldri vært så lett å skaffe seg en legetime. Mannen er en god lytter, utrolig kunnskapsrik, og villig til å gå ekstra langt for å tilfredstille pasientene sine. Alle mine problemer ble møtt med vilje til å fikse de så raskt som mulig, uten å ta noen snarveier. Han var ikke interessert i å tjene penger på meg, men å fikse det som var faktisk galt. Ved enkelte spørsmål var han også tilgjengelig på telefon, dersom det var unødig å møte på kontoret. Slike konsultasjoner kostet meg 0. Finnes det egentlig bedre fastlege? Ikke i min erfaring. Anbefales på det aller varmeste!

Trygg på sin kunnskap, som også gir pasientene trygghet!

Flott lege! Alltid oppmuntrende, uansett sak.
Jeg vil han skal VARE EVIG.
Han er rask på henvisninger. Tar grep.
En lege jeg har stor respekt for.
Mannen min er også svært fornøyd.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Empatisk vennlig og veldig faglig god

Den fineste legen jeg har hatt. Han forstår at livet ikke er lett og han dømmer deg ikke. Som utsatt for overgrep i mange år så var dette legen for meg. Han har vært min psykolog også. Jeg vil si det så sterkt at jeg vet ikke om jeg hadde orket å leve, hvis jeg ikke hadde truffet en som abedali. Faglig alltid oppdatert og er direkte. Jeg føler meg trygg når jeg går fra timen. Varm og snill men sier ifra hvis jeg tenker for mye. Noen ganger trenger jeg det også 😊

Trygg, imøtekommende, kunnskapsrik og morsom

Jeg hadde ikke tro på at jeg skulle finne en ny lege av samme kaliber etter min forrige pensjonerte seg, og gjorde god research før jeg byttet til Dr Abedali - det er jeg SÅ glad for!

Hameed møter meg alltid med grundig, rolig vesen og tydelig fagkompetanse. Han tar pasientene på alvor, og gjør helst gjerne en ekstra sjekk for å være sikker.

Han gjør årlige helsesjekker på eget initiativ, noe jeg syns er svært betryggende.

I tillegg er han humoristisk og personlig i tilnærmingen sin - håper han aldri pensjonerer seg!

Vil også nevne at jentene på lab'en må være av verdensklasse når det kommer til blodprøver - de er dessuten også veldig trygge, og tydelig dyktige.

Flink, kunnskapsrik og trivelig doktor!

Dr. Abedali anbefales!
Han er flink til å spørre gode spørsmål på en trygg og vennlig måte. Han tar seg god tid til pasienten, samtidig som han effektivt prøver å finne ut hva som feiler deg og hvorfor du er der. Han er lett å kommunisere med, sender deg videre til spesialist om det er grunn til det, og er genuint interessert i at du blir frisk!

Menneskene i resepsjonen er både vennlige og hjelpsomme. Åpningstidene på telefon er lange, slik at det er lett å komme i kontakt med legekontoret for timebestilling eller spørsmål, og du får raskt legetime. Enkelt å bestille time på nett, hvis du foretrekker det.

En shout-out også til en av damene på LABen, hvis du er nervøs for å ta blodprøver har dette legekontoret svært dyktige medarbeidere med stødige hender så du ikke kjenner hverken stikket eller bytte av glass!