Adel Hameed Abedali

Sandakerveien 59 0477 Oslo
Adel Hameed Abedali er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Adel Hameed Abedali

Flink og dyktig

Har nå byttet fastlege ettersom jeg selv har flyttet. Har vært veldig fornøyd med Adel, han er sympatisk, virker flink og tar problemene dine på alvor.

Fantastisk mann

En utrolig trygg, smilende og hyggelig lege. Tar deg seriøst, er til stede i undersøkelsen og er faglig dyktig. Han ringer tilbake om du ringer til legekontoret med spørsmål. Føler meg ivaretatt hos han.

Utrolig fornøyd!

Jeg begynte å gå til Dr. Abedali for ca 2 år siden etter mye dårlige erfaringer fra andre fastleger og mye plager som ikke har vært tatt tak i.

Jeg føler at jeg endelig blir tatt på alvor og har blitt henvist videre til spesialister for full utredning hver gang det har vært noe galt. Jeg får inntrykk av at han er veldig dyktig og også at han bryr seg om pasientene sine og tar dem på alvor.

Det er lite ventetid, alle som jobber der er veldig hyggelige og flinke og jeg føler alltid jeg at jeg får det jeg trenger når jeg er der.

Anbefales på det sterkeste!

Flink og medmenneskelig lege

Adel er flink til å lytte, har mye kunnskap og mye sunn fornuft. Han har tydeligvis mye erfaring og er flink med den mellom-menskelige omtanke og kommunikasjon. Jeg har flyttet til en annen kommune og bytter derfor lege. Vil anbefale ham på det varmeste.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid til og lytte til pasienten.
Svært sympatisk og fagelig dygtig lege setter seg godt inn i pas ståsted
Anbefaller han på det beste!