Adel Hameed Abedali

Sandakerveien 59 0477 Oslo
Adel Hameed Abedali er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Adel Hameed Abedali

God fastlege, dårlige systemer

Adel er en veldig god og hyggelig fastlege. Omtenksom og hjelpsom og kunnskapsrik. Men opplevelsen ved kontoret er dessverre ikke alltid så bra. Skulle få influensavaksine og måtte ha en konsultasjon for å få resept på dette (skulle egentlig tro det var unødvendig med en konsultasjon for å få resept på slik vaksine...). Jeg fikk så beskjed om å hente vaksinen på apoteket, men der viste det seg at de var tom for vaksinen. De sendte meg til et annet apotek i byen, men der var de også tomme for vaksinen.

Etter å ha stresset rundt halve byen, ble min kones fastlege redningen. Han hadde vaksine på kontoret og fikk ordnet alt samme der.

Når jeg så senere fikk en faktura fra Melin Collectors på 256 kroner, så var det mildt sagt ganske frustrerende. Det stemmer at jeg ikke hadde betalt for konsultasjonen, men jeg skulle jo komme tilbake og få satt denne vaksinen. Og når apoteket jeg fikk beskjed om å gå til ikke hadde vaksinen og jeg endte med å stresse rundt halve byen, så endte jeg heller opp hos en annen fastlege som kunne ordne vaksine istedenfor å dra tilbake til Sandaker legekontor.

At det var slengt på 55 kroner i "fakturagebyr" gjorde meg ikke blidere. 55 kr for å få tilsendt en elektronisk faktura som jeg må logge inn i et ukjent system med BankID for å i det hele tatt få tilgang til, føles ikke riktig.

Så: god fastlege, men dårlig system for betalinger. 256 kr for å få resept på en influensavaksine (som strengt tatt burde kunne gis på telefon), og så bli sendt til et apotek som ikke kunne hjelpe, føles ikke akkurat som noen god deal.

Best fastlege noensinne!

Jeg har byttet fastleger flere ganger pga flytting. Nå fant jeg endelig en perfekt fastlege, dr Abedali.

Han lytter til pasienter, har en tålmodig, snill og har mye kunnskap. Han er rolig og stresser ikke, noe som hjelper til oss pasienter til å føle seg trygge.

Han gir nok informasjon og viser at han virkelig bryr seg! Verdens beste fastlege! Legesekretærer er også veldig vennlige.

Flink og dyktig

Har nå byttet fastlege ettersom jeg selv har flyttet. Har vært veldig fornøyd med Adel, han er sympatisk, virker flink og tar problemene dine på alvor.

Fantastisk mann

En utrolig trygg, smilende og hyggelig lege. Tar deg seriøst, er til stede i undersøkelsen og er faglig dyktig. Han ringer tilbake om du ringer til legekontoret med spørsmål. Føler meg ivaretatt hos han.

Utrolig fornøyd!

Jeg begynte å gå til Dr. Abedali for ca 2 år siden etter mye dårlige erfaringer fra andre fastleger og mye plager som ikke har vært tatt tak i.

Jeg føler at jeg endelig blir tatt på alvor og har blitt henvist videre til spesialister for full utredning hver gang det har vært noe galt. Jeg får inntrykk av at han er veldig dyktig og også at han bryr seg om pasientene sine og tar dem på alvor.

Det er lite ventetid, alle som jobber der er veldig hyggelige og flinke og jeg føler alltid jeg at jeg får det jeg trenger når jeg er der.

Anbefales på det sterkeste!