Adel Hameed Abedali

Tlf: 23 39 58 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Adel Hameed Abedali er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Adel Hameed Abedali

Flott lege

Jeg er veldig fornøyd med legen, men ikke i det hele tatt fornøyd med kontormedarbeiderne. De er treige og lite fleksible. Selve systemet er også svært lite moderne. Man må inn til time for den minste lille ting, sjelden at noe kan ordnes på sms/tlf etc. Vurderer å bytte nå til mer effektivt og moderne legesenter. Skulle gjerne tatt Adel med meg!

God fastlege, dårlige systemer

Adel er en veldig god og hyggelig fastlege. Omtenksom og hjelpsom og kunnskapsrik. Men opplevelsen ved kontoret er dessverre ikke alltid så bra. Skulle få influensavaksine og måtte ha en konsultasjon for å få resept på dette (skulle egentlig tro det var unødvendig med en konsultasjon for å få resept på slik vaksine...). Jeg fikk så beskjed om å hente vaksinen på apoteket, men der viste det seg at de var tom for vaksinen. De sendte meg til et annet apotek i byen, men der var de også tomme for vaksinen.

Etter å ha stresset rundt halve byen, ble min kones fastlege redningen. Han hadde vaksine på kontoret og fikk ordnet alt samme der.

Når jeg så senere fikk en faktura fra Melin Collectors på 256 kroner, så var det mildt sagt ganske frustrerende. Det stemmer at jeg ikke hadde betalt for konsultasjonen, men jeg skulle jo komme tilbake og få satt denne vaksinen. Og når apoteket jeg fikk beskjed om å gå til ikke hadde vaksinen og jeg endte med å stresse rundt halve byen, så endte jeg heller opp hos en annen fastlege som kunne ordne vaksine istedenfor å dra tilbake til Sandaker legekontor.

At det var slengt på 55 kroner i "fakturagebyr" gjorde meg ikke blidere. 55 kr for å få tilsendt en elektronisk faktura som jeg må logge inn i et ukjent system med BankID for å i det hele tatt få tilgang til, føles ikke riktig.

Så: god fastlege, men dårlig system for betalinger. 256 kr for å få resept på en influensavaksine (som strengt tatt burde kunne gis på telefon), og så bli sendt til et apotek som ikke kunne hjelpe, føles ikke akkurat som noen god deal.

Best fastlege noensinne!

Jeg har byttet fastleger flere ganger pga flytting. Nå fant jeg endelig en perfekt fastlege, dr Abedali.

Han lytter til pasienter, har en tålmodig, snill og har mye kunnskap. Han er rolig og stresser ikke, noe som hjelper til oss pasienter til å føle seg trygge.

Han gir nok informasjon og viser at han virkelig bryr seg! Verdens beste fastlege! Legesekretærer er også veldig vennlige.

Flink og dyktig

Har nå byttet fastlege ettersom jeg selv har flyttet. Har vært veldig fornøyd med Adel, han er sympatisk, virker flink og tar problemene dine på alvor.

Fantastisk mann

En utrolig trygg, smilende og hyggelig lege. Tar deg seriøst, er til stede i undersøkelsen og er faglig dyktig. Han ringer tilbake om du ringer til legekontoret med spørsmål. Føler meg ivaretatt hos han.

Utrolig fornøyd!

Jeg begynte å gå til Dr. Abedali for ca 2 år siden etter mye dårlige erfaringer fra andre fastleger og mye plager som ikke har vært tatt tak i.

Jeg føler at jeg endelig blir tatt på alvor og har blitt henvist videre til spesialister for full utredning hver gang det har vært noe galt. Jeg får inntrykk av at han er veldig dyktig og også at han bryr seg om pasientene sine og tar dem på alvor.

Det er lite ventetid, alle som jobber der er veldig hyggelige og flinke og jeg føler alltid jeg at jeg får det jeg trenger når jeg er der.

Anbefales på det sterkeste!

Flink og medmenneskelig lege

Adel er flink til å lytte, har mye kunnskap og mye sunn fornuft. Han har tydeligvis mye erfaring og er flink med den mellom-menskelige omtanke og kommunikasjon. Jeg har flyttet til en annen kommune og bytter derfor lege. Vil anbefale ham på det varmeste.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid til og lytte til pasienten.
Svært sympatisk og fagelig dygtig lege setter seg godt inn i pas ståsted
Anbefaller han på det beste!

Hyggelig og grundig

Første gangen jeg er hos han og det gikk fint selvom endringen av fastlege ikke hadde tredd i kraft enda. Virker kunnskapsrik og er grundig. Hyggelig vesen. Nøyaktig med avtalt tid.

Trygg!

Jeg er kvinne +30år og har vært pasient hos Abedali i snart 4 år. Jeg har aldri vært borte i en bedre lege. Om jeg har kommet med kuler i brystet eller lettere forkjølelser, blir jeg alltid tatt i mot med forståelse og hjelpsomhet. Han lytter,-som om han hadde all verdens tid-, og kommer med omstendige tilbakemeldinger. Han nøler aldri med å henvise til spesialister og han er rett og slett veldig hyggelig.

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt!

Jeg er 71 år gammel og har i løpet av livet hatt endel fastleger i Oslo men aldri har jeg opplevd maken til Adel. Han er dyktig og omsorgsfull og det er aldri særlig ventetid. Han tar seg tid til å lytte og kommer med gode råd. Noen ganger foreslår han en naturlig metode istedenfor medisiner og det synes jeg er veldig bra. Jeg kjenner at jeg blir glad bare jeg tenker på han faktisk! Han oppleves som veldig trygg og god og så har han humoristisk sans i tillegg... Fantastisk!

Grundig

Har vært hos flere leger i løpet av flere år med samme problem Dette har aldri blitt undersøkt ytterligere enn at det har blitt tatt blodprøver, selv om dette har skjedd igjen og igjen og jeg har kommet tilbake med dette. Var egentlig hos Adel på grunn av noe annet, men nevnte dette problemet i en bisetning. Han tok dette på alvor, og sendte meg videre til spesialister, og jeg har endelig fått utredet dette ordentlig. Noe som er til stor lettelse for meg. I tillegg fikk jeg også god hjelp med et jeg egentlig skulle ha hjelp til, og også en liten helsesjekk i tillegg siden det var første gang jeg var der.

Ellers er han også veldig hyggelig, og jeg fikk time etter kort tid. Ingenting negativt å si. Jeg har bodd i flere byer, og har dermed hatt flere ulike fastleger i løpet av livet, men har aldri vært så fornøyd som her.

Dyktig og omorgsfull

Jeg måtte dessverre bytte ham siden jeg flyttet til et annet sted :( Han er omsorgsfull, behagelig person å snakke med. Brukte god tid og lyttet alltid til det jeg hadde å si. Flink til å gi råd og forklare.
Har bare opplevd positive ting i den perioden han var fastlegen min.
Anbefaler ham på det sterkeste :)

sjokkert..

Ble sjokkert, ble ikke møtt med forventingene slik de vises av alle tilbakemeldingene her. Ble avbrutt hele tiden og han viste ingen forståelse..:( veldig punktlig da, eneste positive.. gir snart opp legejakten...

Respektfull og hjelpsom

Abedali er veldig punktlig og jeg har skjelden ventet mer enn 10 minutter. Han hjelper som regel med de henvisninger/undersøkelser jeg ber om. Det har hendt at han har vært så stresset at han glemmer å spørre hvordan jeg har det, men det er vel slik han klarer å holde tiden.
Generelt vil jeg si han er en god, hjelpsom og hyggelig lege, og jeg føler han tar meg som pasient på alvor.

Får som regel time på kort varsel. - Det kan være noe vanskelig å komme igjennom på tlf. men hyggelige og vennlige helsesekretærer.
I "venterommet" (en rekke stoler nedover en smal gang), kunne det med fordel ha vært mere lesestoff, og støyen fra treningssenteret over gangen kunne lett ha vært unngått med lukket dør. Alvorligere klager har jeg ikke :) Veldig fornøyd med denne legen!

Meget hyggelig og profesjonell

Han er alltid meget hyggelig og imøtekommende. Tar seg tid til å lytte til pasienten, forteller nøye hva han tenker og hva som skal gjøres. Også veldig flink med "hands-on"-behandling (sår, små inngrep osv.). Er veldig fornøyd med ham som fastlege.

En fantastisk og faglig lege

Høyt kvalifiserte og god klinisk diagnose av ulike forhold. Han bruke tid til å lytte til sine pasienter og er svært høflig. Meget god støtte ansatte på klinikken. Som en lege meg selv, fant jeg ham til å bli opprettholde de beste tradisjonene i den medisinske profesjon. Sjelden du finner slike leger i dag. Anbefalt sterkt.

En lege av den gode gamle sorten

Adel er en lege som får en til å tenke på de gode gamle dager, da en lege brydde seg om sine pasienter og tok seg tid til f.eks sykebesøk.
Han har en utstråling av faglig kunnskap og menneske forståelse langt utover det en ser i dag på et vanlig legekontor.
Han er grundig og samtidig behagelig i sin undersøkelse og bruker sitt trente blikk i en unik kombinasjon sammen med moderne tester.
En profesjonell fagmann fra A til Å..

Dyktig lege

Flink lege som lytter og undersøker. Han forklarer bra og har fin struktur i konsultasjonen.
Han foreslår relevante prøver og diagnostikk. Gir gode råd og er hyggelig å prate med.
Den beste legen jeg har vært borti.

Han er den fineste legen jeg har hatt. Måten han hører på meg og snakker med meg på, liker jeg veldig godt.

Han undersøker nøye og har gitt meg veldig gode råd og veiledning.

Det er lett å få time og jeg har faktisk aldri ventet over tiden. Har jeg time klokka elleve eller ett, så kommer jeg inn da. Hvordan han får til det vet jeg ikke. Det er helt vanlig andre steder at du må vente lenge på legen.

Mest viktig av alt er at jeg føler meg trygg hos han, og etter jeg har vært der.

Jeg anbefaler Abedali på det varmeste til alle som trenger lege.