Adel Hameed Abedali

1 person

Adel Hameed Abedali er en av 547 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Adel Hameed Abedali

Ydmyk, kunnskapsrik, rolig

Den beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid med pasienten. Kunnskapsrik. Ydmyk med tanke på din erfaring i sykdom.

Lyttende, grundig, sympatisk.

Jeg er så glad for å ha fått Adel som fastlege!

Han er grundig. Tar prøver, undersøker, og om han er i stuss om noe, velger han å undersøke, framfor å tro.

Det er aldri ventetid, og han er lyttende, empatisk og tar seg hod tid til samtaler. Det er alltid hyggelig å gå til ham, og jeg føler meg ivaretatt, sett, og trygg på at han vil det beste for meg. Han tar prøver om i tvil. Det gir trygghet.

Grundig, flink, varm.
Anbefales!

Synd han nærmer seg pensjonsalder. Jeg vil helst ha ham i mange år til!

Negativt:
Kontorprrsonalet er ikke så proffe, og gir litt negativt inntrykk. Men om man ikke ser på det, kun på legen, er dette den beste legen jeg har hatt.

Jeg ser noen skrivef at det er skittent der. Det er ikke korrekt. Rent og pent. Min norske leges kontor i Stavanger var preget av slitasje, lite hyggelige fasiliteter etc, og hsn var Stavangers medt populære lege.

Om noe skal trekke ned, er det at resepsjon/lab bare har ansatte med innvsndrerbakgrunn, men de snakker godt norsk. Kun litt aksent. Men litt lite vrnnlige på trlefon, desverre. Det veier Adel mer enn opp for. Han er er medmenneske og veldig empatisk og sympatisk.
Good «bedside mannors».

Rotete og skittent legekontor

Byttet til Adel Hameed Abedali 1. september p.g.a. flytting til Oslo.

Jeg ble forstått av legen og fikk hjelpen jeg trengte – henvisning til spesialist.

Med det sagt, så vil jeg også nevne at venterommet er lite, trangt og utrivelig. Det henger "hjemmelagde" plakater med skrivefeil overalt. De gir hele legesenteret et uprofesjonelt inntrykk.

På legekontoret er det rotete, urent, og fullt av personlige og religiøse gjenstander. Setet til pasientstolen var så skittent at jeg vurderte om jeg skulle stå under hele legebesøket.

Prisen for å bli undersøkt av en lege på Sandaker Legesenter er den samme som hos en fastlege med ryddigere og renere fasiliteter – og som i tillegg behersker norsk bedre enn Adel Hameed Abedali. Derfor velger jeg en annen fastlege.

Kan ikke anbefales.

Likandes kar!

En likandes kar av en lege. Hadde noen fysiske problemer som det var vanskelig å få oversikt over. Brukte tidligere en annen fastlege som jeg aldri hadde vært hos tidligere fordi jeg ikke har hatt behov for lege på mange år. Likevel, da jeg endelig oppsøkte den tidligere fastlegen fikk jeg en vond følelse av at hun tok meg for et psykisk tilfelle, uten at hun engang hadde sjekket ryggen/skulderen min. Det var det første Dr. Abedali gjorde og han hjalp meg til å sortere ut ting. Deretter sendte han meg til MR og endelig til en liten operasjon. Jeg håper at denne mannen aldri går av med pensjon.

Flott lege

Jeg er veldig fornøyd med legen, men ikke i det hele tatt fornøyd med kontormedarbeiderne. De er treige og lite fleksible. Selve systemet er også svært lite moderne. Man må inn til time for den minste lille ting, sjelden at noe kan ordnes på sms/tlf etc. Vurderer å bytte nå til mer effektivt og moderne legesenter. Skulle gjerne tatt Adel med meg!