Maiken Talsæte

Jomarka Legesenter DA

Autorisasjon (2006)

Jomarka Legesenter DA Telefonnummer71 40 28 2871 40 28 ...
Postboks 9033Blindheimshaugen 9 6023 Ålesund
Maiken Talsæte er en av 40 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Maiken Talsæte

Fantastisk

Trygg, tar seg alltid tid. Føler ikke du må forte deg gjennom timen som hos mange andre. Kunnskapsrik og veldig forståelsesfull. Beste legen jeg har vært borti på alle måter.

Fantastisk blid og imøtekommende lege. Tar meg alltid på alvor og kommer med gode råd. Tar seg tid til å lytte.

Heilt super fastlege

Er alltid blid og imøtekommende. Man føler at man blir forstått og tatt vare på. Uten tvil en av di som liker yrket sitt.

En lege som er der for deg.

Maiken stråler igjennom om en blid og profesjonell lege som tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Hun tar seg god tid til å forstå problemet og finne de beste løsningene. Det kan hende det blir litt ventetid, men om du er pasienten hennes, skjønner man hvorfor. Når jeg forlater kontoret hennes uansett hvilket sykdomsforløp jeg har, er jeg trygg på at jeg er godt informert og vet jeg får nødvendig behandling.

Anbefales!

Har gått til Maiken i 2,5 år og er kjempe fornøyd! Hun er alltid forberedt og tar deg på alvor. Flink til å lytte og tar seg tid til å hjelpe. Hun er lett å snakke med og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Kan være noe ventetid i forhold til oppsatt time da hun alltid tar seg den tiden hun trenger til å hjelpe pasientene, men det gjør meg ingenting da jeg vet at jeg får den hjelpen og oppfølgingen jeg trenger.

Anbefaler Maiken på det sterkest! Bedre fastlege skal man lete lenge etter!