Maiken Talsæte

Jomarka Legesenter DA

Postboks 9033 Blindheimshaugen 9 6023 Ålesund
Maiken Talsæte er en av 42 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Maiken Talsæte

En lege som er der for deg.

Maiken stråler igjennom om en blid og profesjonell lege som tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Hun tar seg god tid til å forstå problemet og finne de beste løsningene. Det kan hende det blir litt ventetid, men om du er pasienten hennes, skjønner man hvorfor. Når jeg forlater kontoret hennes uansett hvilket sykdomsforløp jeg har, er jeg trygg på at jeg er godt informert og vet jeg får nødvendig behandling.

Anbefales!

Har gått til Maiken i 2,5 år og er kjempe fornøyd! Hun er alltid forberedt og tar deg på alvor. Flink til å lytte og tar seg tid til å hjelpe. Hun er lett å snakke med og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Kan være noe ventetid i forhold til oppsatt time da hun alltid tar seg den tiden hun trenger til å hjelpe pasientene, men det gjør meg ingenting da jeg vet at jeg får den hjelpen og oppfølgingen jeg trenger.

Anbefaler Maiken på det sterkest! Bedre fastlege skal man lete lenge etter!

Anbefaler hun virkelig!

Hun er alltid forberedt, husker deg igjen og tar seg alltid tid til å lytte. Hun bruker god tid og gjør en grundig jobb. Dette kan føre til at det er noe ventetid, men igjen, du får alltid den hjelpen du trenger.

flinkeste fastlegen jeg har hatt noen gang!

Hun lytter til deg som pasient og hun tar deg på alvor uansett hva som er grunnen til at du kommer dit. Hun er flink å henvise videre når det er nødvendig. Og bare det at hun hadde sittet å lest gjennom journalen min, viser at hun oppriktig er interessert i å hjelpe meg på best mulig måte. Er kjempe fornøyd og kommer nok ikke til å bytte frivillig iallefall.

Eneste minuset med legekontoret (ikke henne som fastlege) er at det virker litt rotete organisert i forhold til at legesekretærene påstår de ikke har mottatt journal (leverte den personlig så vet at de har fått den) og at beskjeder ikke alltid kommer frem til legen osv...men dette kan jo være fordi legesenteret er relativt nytt.

Omsorgsfull og profesjonell.

Har vært til mange leger i mitt liv, men aldri følt meg så ivaretatt som når jeg er hos Maiken. Man blir tatt på alvor, og får følelsen av at hun gjør sitt ytterste for å hjelpe. Når jeg var der med min sønn tok hun seg god tid til å gjøre han trygg på henne, og gjorde det til en god opplevelse. Anbefaler henne på det varmeste!