Maiken Talsæte

Postboks 9033Blindheimshaugen 9 6023 Ålesund
Tlf: 71 40 28 28 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maiken Talsæte er en av 43 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Maiken Talsæte

En lege som er der for deg.

Maiken stråler igjennom om en blid og profesjonell lege som tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Hun tar seg god tid til å forstå problemet og finne de beste løsningene. Det kan hende det blir litt ventetid, men om du er pasienten hennes, skjønner man hvorfor. Når jeg forlater kontoret hennes uansett hvilket sykdomsforløp jeg har, er jeg trygg på at jeg er godt informert og vet jeg får nødvendig behandling.

Anbefales!

Har gått til Maiken i 2,5 år og er kjempe fornøyd! Hun er alltid forberedt og tar deg på alvor. Flink til å lytte og tar seg tid til å hjelpe. Hun er lett å snakke med og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Kan være noe ventetid i forhold til oppsatt time da hun alltid tar seg den tiden hun trenger til å hjelpe pasientene, men det gjør meg ingenting da jeg vet at jeg får den hjelpen og oppfølgingen jeg trenger.

Anbefaler Maiken på det sterkest! Bedre fastlege skal man lete lenge etter!

Anbefaler hun virkelig!

Hun er alltid forberedt, husker deg igjen og tar seg alltid tid til å lytte. Hun bruker god tid og gjør en grundig jobb. Dette kan føre til at det er noe ventetid, men igjen, du får alltid den hjelpen du trenger.

flinkeste fastlegen jeg har hatt noen gang!

Hun lytter til deg som pasient og hun tar deg på alvor uansett hva som er grunnen til at du kommer dit. Hun er flink å henvise videre når det er nødvendig. Og bare det at hun hadde sittet å lest gjennom journalen min, viser at hun oppriktig er interessert i å hjelpe meg på best mulig måte. Er kjempe fornøyd og kommer nok ikke til å bytte frivillig iallefall.

Eneste minuset med legekontoret (ikke henne som fastlege) er at det virker litt rotete organisert i forhold til at legesekretærene påstår de ikke har mottatt journal (leverte den personlig så vet at de har fått den) og at beskjeder ikke alltid kommer frem til legen osv...men dette kan jo være fordi legesenteret er relativt nytt.

Omsorgsfull og profesjonell.

Har vært til mange leger i mitt liv, men aldri følt meg så ivaretatt som når jeg er hos Maiken. Man blir tatt på alvor, og får følelsen av at hun gjør sitt ytterste for å hjelpe. Når jeg var der med min sønn tok hun seg god tid til å gjøre han trygg på henne, og gjorde det til en god opplevelse. Anbefaler henne på det varmeste!

Svært trygg og engasjert

Denen legen engasjerer seg i din helse på måter du ikke ville forvente. Fant nyeste forskning om min sykdom i postkassa to uker at jeg hadde vært hos henne. Hun er effektiv, men har god kontakt med deg som pasient. Hun er ikke blant de gammeldagse legene som opphøyer seg selv over pasienten, men er lite selvhøytidelig og svært hyggelig. Tar deg på alvor.

Empatisk og kunnskapsrik,reflekterende og direkte lege! So ser heile deg!!

Endelig fannt eg legen min!Følte frå første stund at ho såg meg som eit heilt menneske,lyttende men også reflekterende og direkte!!Eg er SO glad for at eg har henne som min fastlege😄

En lege som ser deg!!

Maiken er en ung lege med mye kunskap. Hun ser hele mennesket og hører på deg. Føler jeg endelig har funnet legen som tar meg og barna mine på alvor, og er grundig og tar seg tid når en er hos henne.

Oppfølgeren

Har hatt forskjellige leger opp gjennom tiden, men ingen som ringer meg opp i ferien for å høre hvordan det går. Det synes jeg er positivt. (Hvis en da er i en sykdomsperiode). Ellers en generelt flink lege og lytter.

Fornøyd!

En lege som lytter, og bryr seg om pasientene sine. Anbefales!

Empatisk og profesjonell

Jeg måtte bytte fastlege, etter at min tidligere fastlege måtte sluttet i jobben. Jeg gruet meg. Dette fordi jeg hadde et godt forhold til tidligere fastlege, men etter føste møte med Maiken vet jeg at jeg har vært heldig og gjort et godt valg. Maiken er empatisk og profesjonell, og et godt medmenneske. Jeg gir mine beste anbefalinger.

Lege som bryr seg om pasienten!

Ho har empati, og vil verkeleg hjelpe deg som pasient. Ho snakkar med deg, og høyrer på det du har å seie. Sidan ho er ca på same alder kan ho og relatere seg til problem/livssituasjon, noko som eg tykkjer hjelp på behandlinga. Eg føler eg vert godt teke vare på av ho.

Det einaste negative er at det kan vere vanskeleg å kome til, men slik er det vel gjerne på store legesenter.

Flink og imøtekommende

Jeg følte jeg ble tatt på alvor og fikk den hjelpen jeg trengte.