Maiken Talsæte

Jomarka Legesenter DA

Autorisasjon (2006)

Jomarka Legesenter DA Telefonnummer71 40 28 2871 40 28 ...
Postboks 9033Blindheimshaugen 9 6023 Ålesund
Maiken Talsæte er en av 40 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Maiken Talsæte

Anbefaler hun virkelig!

Hun er alltid forberedt, husker deg igjen og tar seg alltid tid til å lytte. Hun bruker god tid og gjør en grundig jobb. Dette kan føre til at det er noe ventetid, men igjen, du får alltid den hjelpen du trenger.

flinkeste fastlegen jeg har hatt noen gang!

Hun lytter til deg som pasient og hun tar deg på alvor uansett hva som er grunnen til at du kommer dit. Hun er flink å henvise videre når det er nødvendig. Og bare det at hun hadde sittet å lest gjennom journalen min, viser at hun oppriktig er interessert i å hjelpe meg på best mulig måte. Er kjempe fornøyd og kommer nok ikke til å bytte frivillig iallefall.

Eneste minuset med legekontoret (ikke henne som fastlege) er at det virker litt rotete organisert i forhold til at legesekretærene påstår de ikke har mottatt journal (leverte den personlig så vet at de har fått den) og at beskjeder ikke alltid kommer frem til legen osv...men dette kan jo være fordi legesenteret er relativt nytt.

Omsorgsfull og profesjonell.

Har vært til mange leger i mitt liv, men aldri følt meg så ivaretatt som når jeg er hos Maiken. Man blir tatt på alvor, og får følelsen av at hun gjør sitt ytterste for å hjelpe. Når jeg var der med min sønn tok hun seg god tid til å gjøre han trygg på henne, og gjorde det til en god opplevelse. Anbefaler henne på det varmeste!

Svært trygg og engasjert

Denen legen engasjerer seg i din helse på måter du ikke ville forvente. Fant nyeste forskning om min sykdom i postkassa to uker at jeg hadde vært hos henne. Hun er effektiv, men har god kontakt med deg som pasient. Hun er ikke blant de gammeldagse legene som opphøyer seg selv over pasienten, men er lite selvhøytidelig og svært hyggelig. Tar deg på alvor.

Empatisk og kunnskapsrik,reflekterende og direkte lege! So ser heile deg!!

Endelig fannt eg legen min!Følte frå første stund at ho såg meg som eit heilt menneske,lyttende men også reflekterende og direkte!!Eg er SO glad for at eg har henne som min fastlege😄