Guido Bastiaan Derås-De Jong

Fredrikstad Legesenter AS Mann, 46 år

Autorisert2001
Ledige plasser 205 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fredrikstad Legesenter AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Guido Bastiaan Derås-De Jong er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Guido Bastiaan Derås-De Jong

Tar din helse alvorlig

En lege du kan få tillit til, tar din helse på alvor og søker løsninger i samtale med pasienten. God oppfølging.
Negativt er at du som regel må vente ca. 1og en halvtime over avtalt tid på trestoler på venterommet.

Et helt utrolig godt menneske og lege.

En som sitter og ser på deg under samtale, og må han skrive på pc'n, så sier han ifra om det. Flink til å henvise videre, og prøver å finne løsninger, der det nesten ikke er mulig å gjøre noe. Jeg har til og med fått time etter stengetid, da det ikke var ledige timer den dagen. Eneste minus er at man må sitte på venteværelset lenge å vente, før man kommer inn, og jeg med min dårlige hofte sitter ikke godt på de elendige pinnestolene de har der. Uansett er Guido et godt eksempel hvordan en lege skal være, og jeg anbefaler ham av hele mitt hjerte <3

Fantastisk omsorgsfull lege som vil hjelpe pasientene sine !

Guido er den absolutt beste legen jeg har hatt i mine 30 år . Han tar seg god tid , tar deg på alvor , undersøker nøye , og bryr seg virkelig om å hjelpe pasientene sine . Flott og omsorgsfull mann og heldigvis er han etter min mening den beste legen . Føler du at du ikke blir tatt på alvor kan jeg love deg Guido vil høre på deg og hjelpe deg med dine problemer .

Bra lege

Samvittighetsfull, nøye, tar seg tid til å lytte og forklare, henviser videre ved behov, konfererer gjerne med spesialist mens man venter Leter etter løsninger. Ofte litt ventetid ved besøk, men litt venting gjør ikke noe når man blir godt tatt hånd om.
Bruker ofte konsultasjoner via nettside, slipper å sitte i telefon, får svar via sms evt time via sms. God service fra legekontorets side.
(Men hvorfor må appen til smarttelefonen ha tilgang til alt på mobilen)?

Fantastisk lege!

En meget god lege. Tar seg god tid med pasientene sine og er gir deg en veldig personlig behandling.
Jeg føler meg hørt og ivaretatt hver gang jeg kommer til ham.

Dessverre er ventetiden LANG både på for å få time hos ham og på venterommet. Man må regne med å bruke litt penger (noen timer) på parkeringsautomaten.

Jeg har flere gange blitt sendt videre til en vikarlege som bruker snitt 1min per pasient, noe jeg ikke er noe fornøyd med.