Guido Bastiaan Derås-De Jong

Legene i Nygaardsgata AS
Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Guido Bastiaan Derås-De Jong er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Guido Bastiaan Derås-De Jong

Den beste legen jeg noen gang har hatt.

En lege som er villig til å lytte og ta tak i ting. Som ser deg som menneske og forklarer ting nøye.

En god lege som ga meg tilliten tilbake.

Til tross for ventetidene som fler nevner så har jeg ikke noe mer negativt å si om han, han tok meg alvorlig fra første stund og tok plagene mine seriøst. Det er nå synd at han ikke jobber for legekontoret i Nygaardsgata lenger.

God lege

Veldig sympatisk og har veldig empati. God kommunikasjon og virker veldig oppdatert ang. legemiddler.

Tar din helse alvorlig

En lege du kan få tillit til, tar din helse på alvor og søker løsninger i samtale med pasienten. God oppfølging.
Negativt er at du som regel må vente ca. 1og en halvtime over avtalt tid på trestoler på venterommet.

Et helt utrolig godt menneske og lege.

En som sitter og ser på deg under samtale, og må han skrive på pc'n, så sier han ifra om det. Flink til å henvise videre, og prøver å finne løsninger, der det nesten ikke er mulig å gjøre noe. Jeg har til og med fått time etter stengetid, da det ikke var ledige timer den dagen. Eneste minus er at man må sitte på venteværelset lenge å vente, før man kommer inn, og jeg med min dårlige hofte sitter ikke godt på de elendige pinnestolene de har der. Uansett er Guido et godt eksempel hvordan en lege skal være, og jeg anbefaler ham av hele mitt hjerte <3