Sara Kanwar

Lilleengveien 8 1523 Moss
Sara Kanwar er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Sara Kanwar

uorganisert

Jeg ville ikke anbefale denne legen. Har vært hos henne 2 ganger og skal bytte til en annen. I første timen som var 6 ukers kontroll etter fødsel, fikk vi ikke sjekke noe som helst, fikk ikke tatt blødprøver en gang fordi det var rot i systemet. Måtte komme igjen kun for blødprøver, men der og da viste det seg at legen ikke lagde noen rekvisisjon til det.. Jeg ble ikke kontaktet av legen etter prøver, men kom selv igjen pga. andre plager etter fødsel. Det var vanskelig å få en henvisning til gynekolog. Jeg fikk det til slutt og jeg burde har vært registrert hos gynekologen "automatisk" - noe som aldri har skjedd. Jeg spurte legen flere gangen om hun sikkert registrerte meg hos gynekologen og fikk "ja". I tillegg fikk jeg et brev etter noen uker jeg hadde tatt blødprøver at det var noe galt alikevel og det ligget en eresept i systemet. Sjekket et par ganger i apoteker og det finnes ingen eresept på mitt navn... Helt håpløst! Man blir så irritert når ting ikke fungerer som det skal. Ellers virket legen som en hyggelig person, men mangler organisatoriske evner. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor og vurderer å bytte.

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Sara i noen år og har ventet trofast på at hun skal komme tilbake fra permisjon. Har vært kronisk syk i mange år og gikk hos en lege som ikke forstod meg, ble anbefalt å bytte til Sara og jammen meg var det vært det. Har aldri hatt en lege som viser så mye forståelse og tar vare på noen som henne. Min mann og barn har byttet til henne også og hele familien har vært storfornøyd! Sara er endelig tilbake fra mai og flytter til Lilleeng Legesenter, heldigvis for oss følger de gamle pasientene hennes med der hun flytter. Vi gleder oss til at hun endelig er på plass igjen.

Vikaren

Første gangen følte jeg det veldig skummelt som kroniker, men hun har gjort det Sara satte opp før hun tok permisjon og det er trygt. Når jeg nå trengte hjelp med migrene så tok hun det seriøst, fulgte med i timen, tok seg god tid og jeg følte meg sett. I tillegg tar hun sakte opptrapping seriøst og det er bra.
Det er vanskelig å skulle leve opp til Sara, for ingen lege er som henne.

Fantastisk lege! ( Sofia Malik)

Jeg fikk en akuttime hos vikarlege Sofia Malik. Jeg hadde høy feber, bihulebetennelse og var lettere forvirret. Hun tok seg god tid og forklarte meg grunnen til sykdommen, undersøkte meg grundig og var imøtekommende ovenfor spørsmål. Jeg hadde ikke hatt noe mot å ha Malik som fastlege! Kjempefornøyd.

Helt fantastisk lege

Håper hun kommer tilbake i stillingen sin. Hun tar pas alvorlig,lytter og er en handlingens lege. Bare synd sekretærene til tider er inkompetent og da spesielt ei.

Lege som lytter

En lege som følger og lytter til deg 100%. Tar seg god tid og er utrolig behagelig å snakke med. Hun har absolutt ikke handverk med å bli ferdig og så rekke neste pasient. Har opplevd før at leger nesten kaster deg ut av kontoret for å ta neste mann. Ingen tvil om at dette er en god lege!

Dyktig Lege

Sara Kanwar er en fantastik lege. Hun er en lege som tar tak i problemet, hun er en god lytter, forstår og viser en godhet som jeg ikke har sett maken til.
Er glad du fins, og at du er min lege.

Fantastisk

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt ,byttet til Sara i år og hun lytter og tar ting alvorlig og tar tak i ting :) endelig ...

Den beste legen jeg har hatt.

Hun tar seg tid til å lytte, ta deg på alvor. Hun virker empatisk, og kommer med forslag til hva enn det måtte være. Hun tar seg også tid til å sette seg inn i saken din før du kommer. Egentlig alt man burde forvente av en fastlege, men som jeg ikke har erfart før nå. :) Anbefales!

Fantastisk!

God lytter, fagelig dyktig og løsningsorientert. Fantastisk lege, enkelt og greit.