Sara Kanwar

Lilleengveien 8 1523 Moss
Sara Kanwar er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Sara Kanwar

Empatisk lege

Jeg har aldri vært så fornøyd med en lege som Sarah. Hun forstår, lytter, og kommer med råd utifra egne erfaringer der hun ser at det trengs. Desverre ble hun flyttet til lilleeng helsepark. Etter flyttinga kunne jeg sitte som regel 20 min i telefonkø, for så å bli brutt med beskjed om å prøve igjen senere, når jeg ønsket å komme i kontakt med resepsjonen. Bestilte jeg fornyelse av faste resepter måtte jeg belage meg på å vente 3-4 dager før de kunne hentes ut. Flere ganger måtte jeg også ringe å purre på reseptene. Veldig tidkrevende da telefonkøen alltid var eviglang og ofte ble brutt. Dette gjorde at jeg bestemte meg for å bytte legesenter.

Profesjonell og medmenneskelig

Anbefales. Kun god erfaring med Sara. Har vert der både med mine barn og med meg selv. Hun er flink til å lytte og man føler at hun har deg i fokus samt tar deg på alvor.

Dyktig!

Har vært hos henne i flere år nå og må si at hun er superflink. Hun lytter og tar deg på alvor. Hun forstår hva du sier og viser forståelse.

uorganisert

Jeg ville ikke anbefale denne legen. Har vært hos henne 2 ganger og skal bytte til en annen. I første timen som var 6 ukers kontroll etter fødsel, fikk vi ikke sjekke noe som helst, fikk ikke tatt blødprøver en gang fordi det var rot i systemet. Måtte komme igjen kun for blødprøver, men der og da viste det seg at legen ikke lagde noen rekvisisjon til det.. Jeg ble ikke kontaktet av legen etter prøver, men kom selv igjen pga. andre plager etter fødsel. Det var vanskelig å få en henvisning til gynekolog. Jeg fikk det til slutt og jeg burde har vært registrert hos gynekologen "automatisk" - noe som aldri har skjedd. Jeg spurte legen flere gangen om hun sikkert registrerte meg hos gynekologen og fikk "ja". I tillegg fikk jeg et brev etter noen uker jeg hadde tatt blødprøver at det var noe galt alikevel og det ligget en eresept i systemet. Sjekket et par ganger i apoteker og det finnes ingen eresept på mitt navn... Helt håpløst! Man blir så irritert når ting ikke fungerer som det skal. Ellers virket legen som en hyggelig person, men mangler organisatoriske evner. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor og vurderer å bytte.

Fantastisk lege!

Jeg har brukt Sara i noen år og har ventet trofast på at hun skal komme tilbake fra permisjon. Har vært kronisk syk i mange år og gikk hos en lege som ikke forstod meg, ble anbefalt å bytte til Sara og jammen meg var det vært det. Har aldri hatt en lege som viser så mye forståelse og tar vare på noen som henne. Min mann og barn har byttet til henne også og hele familien har vært storfornøyd! Sara er endelig tilbake fra mai og flytter til Lilleeng Legesenter, heldigvis for oss følger de gamle pasientene hennes med der hun flytter. Vi gleder oss til at hun endelig er på plass igjen.