Sara Kanwar

Kambo legesenter Kvinne, 34 år

Autorisert2010
Ledige plasser 22 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kambo legesenter

Skredderveien 2 1537 Moss
Sara Kanwar er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Sara Kanwar

Vikaren

Første gangen følte jeg det veldig skummelt som kroniker, men hun har gjort det Sara satte opp før hun tok permisjon og det er trygt. Når jeg nå trengte hjelp med migrene så tok hun det seriøst, fulgte med i timen, tok seg god tid og jeg følte meg sett. I tillegg tar hun sakte opptrapping seriøst og det er bra.
Det er vanskelig å skulle leve opp til Sara, for ingen lege er som henne.

Fantastisk lege! ( Sofia Malik)

Jeg fikk en akuttime hos vikarlege Sofia Malik. Jeg hadde høy feber, bihulebetennelse og var lettere forvirret. Hun tok seg god tid og forklarte meg grunnen til sykdommen, undersøkte meg grundig og var imøtekommende ovenfor spørsmål. Jeg hadde ikke hatt noe mot å ha Malik som fastlege! Kjempefornøyd.

Helt fantastisk lege

Håper hun kommer tilbake i stillingen sin. Hun tar pas alvorlig,lytter og er en handlingens lege. Bare synd sekretærene til tider er inkompetent og da spesielt ei.

Lege som lytter

En lege som følger og lytter til deg 100%. Tar seg god tid og er utrolig behagelig å snakke med. Hun har absolutt ikke handverk med å bli ferdig og så rekke neste pasient. Har opplevd før at leger nesten kaster deg ut av kontoret for å ta neste mann. Ingen tvil om at dette er en god lege!

Dyktig Lege

Sara Kanwar er en fantastik lege. Hun er en lege som tar tak i problemet, hun er en god lytter, forstår og viser en godhet som jeg ikke har sett maken til.
Er glad du fins, og at du er min lege.