Kristin Riple

2004

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Kristin Riple

Forståelsesfull og effektiv

Etter et halvt år med mye legebesøk, kan jeg trygt si at Kristin Riple er den legen jeg har følt meg tryggest med. Hun ser meg på en måte ingen andre har gjort, viser omsorg og forståelse. Samtidig går hun rett på sak, og "vimser" ikke. Jeg har ikke opplevd å få vikar, noe jeg også veier opp.

Anbefales

Har hatt Kristin Riple som fastlege gjennom studietiden, og liker henne veldig godt. Hver gang jeg har kommet til henne har hun alltid hatt tid til å lytte til meg, og hun har alltid hjulpet meg med å finne løsninger, og hørt på hva jeg har å si. Jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt på alvor, og at hun alltid gjør alt hun kan for å hjelpe.

Misfornøyd! Styr unna!

Svært kald, svært arrogant. Nærmest skryter av hvor mange pasienter hun har og bruker det som unnskyldning til å ikke gi deg nok tid til å ta opp mer enn en problemstilling. I stede for å brukt legetimen på bortforklart den dårlige tiden sin, kunne hun faktisk gjort jobben sin. Videresender deg aldri videre til spesialister av en eller annen merkelig grunn. Sier hun personlig skal undersøke deg, for så å ikke gjøre det.

Arrogant

Har en arrogant holdning, undersøker ikke godt nok og stresser. Opplever meg ikke godt ivaretatt og er ikke trygg på behandling som blir gitt

Svært dyktig lege

Jeg har vært mye hos legen de siste årene, og har alltid vært fornøyd med behandlingen jeg har fått av Kristin Riple. Hun er imøtekommende, oppdatert, lytter til mine tanker om problemet, henviser videre om det er noe hun ikke kan hjelpe med selv og ønsker tydelig å finne ut hva som kan gjøres for å forbedre tilstanden. Jeg har også opplevd at hun under legetimen har rådført seg med andre leger på senteret som har hatt mer kunnskap innen et konkret felt, og jeg har på den måten fått enda bedre hjelp. Jeg føler meg alltid tatt på alvor etter en legetime hos Kristin Riple. Det eneste som kan trekke litt ned er at det kan være lange ventelister (men du får time på dagen dersom det haster), og det er ikke beregnet lang tid per pasient. Dette gjelder riktignok alle SiO-leger og ikke Riple spesielt. Opplever likevel at Kristin Riple tar seg god tid og ikke haster videre før jeg har fått den hjelpen jeg trenger. Etter tre år med Kristin Riple som fastlege kan jeg varmt anbefale henne videre :)