Kristin Riple

2004

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Kristin Riple

Dyktig og imøtekommende

Jeg hadde Kristin Riple som fastlege over fem år og hun har vært helt strålende! Hun har alltid tatt meg på alvor, ikke avskrevet rare symptomer som "stress" og hun har tatt seg god tid. Hun er kunnskapsrik og samtidig ærlig om det hun ikke kan. Hun har hatt litt fulle uker, så å få mer akutte timer har vært litt vanskelig, men alt i alt har jeg vært strålende fornøyd!

Forståelsesfull og effektiv

Etter et halvt år med mye legebesøk, kan jeg trygt si at Kristin Riple er den legen jeg har følt meg tryggest med. Hun ser meg på en måte ingen andre har gjort, viser omsorg og forståelse. Samtidig går hun rett på sak, og "vimser" ikke. Jeg har ikke opplevd å få vikar, noe jeg også veier opp.

Anbefales

Har hatt Kristin Riple som fastlege gjennom studietiden, og liker henne veldig godt. Hver gang jeg har kommet til henne har hun alltid hatt tid til å lytte til meg, og hun har alltid hjulpet meg med å finne løsninger, og hørt på hva jeg har å si. Jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt på alvor, og at hun alltid gjør alt hun kan for å hjelpe.

Misfornøyd! Styr unna!

Svært kald, svært arrogant. Nærmest skryter av hvor mange pasienter hun har og bruker det som unnskyldning til å ikke gi deg nok tid til å ta opp mer enn en problemstilling. I stede for å brukt legetimen på bortforklart den dårlige tiden sin, kunne hun faktisk gjort jobben sin. Videresender deg aldri videre til spesialister av en eller annen merkelig grunn. Sier hun personlig skal undersøke deg, for så å ikke gjøre det.

Arrogant

Har en arrogant holdning, undersøker ikke godt nok og stresser. Opplever meg ikke godt ivaretatt og er ikke trygg på behandling som blir gitt