Kristin Riple

SiO Helse Kvinne, 41 år

Autorisert2004
Ledige plasser 19 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

SiO Helse

0372 Oslo
Kristin Riple er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Riple

Kald og lite medmenneskelig

Jeg har hatt Kristin som fastlege i to år og anbefaler henne virkelig IKKE. Hun er kald, stresser med tiden, tar seg ikke tid til å lytte og ser nærmest ikke på deg. Hun er rask med å skrive ut resepter for å få deg og problemet ut av kontoret, og har generelt lite medfølelse eller empatiske evner. Du føler deg som en byrde når du går derfra.. ikke en god følelse når man er syk og sliten.

Verste jeg har vært med på

Var hos Kristin i dag for første gang. Anbefales IKKE! Første hun sier er at hun har max 15 minutter på meg, og at jeg ikke kan forvente mer enn dette. Kald, lytter ikke og stresser igjennom hele "15 minutter". Bytter fastlege med en eneste gang!

Bra lege

Kan anbefales. Lytter, viser forståelse, tar deg på alvor. Bryr seg. Kunne ønske jeg fortsatt studerte og bodde i Oslo.

Tatt på alvor

Hadde Riple som fastlege i studietiden, og jeg følte at jeg ble sett og tatt på alvor. Anbefaler henne!

Svært misfornøyd

Noen ganger kan det være litt vanskelig å gå til fastlegen med sine problemer. Når en da først gjør det, ønsker en naturligvis å bli møtt med forståelse og respekt.

Dette opplevde jeg IKKE at Kristin Riple gjorde. Jeg har vært der ved flere anledninger, men sitter hver gang igjen med en sterk følelse av å ikke bli tatt på alvor.