Kristin Riple

2004

Ingen på venteliste

Siste vurderinger av Kristin Riple

Mindre kunnskapsrik om spiseforstyrrelser

Kristin er direkte og viser liten empati angående psykisk lidelse. Hun viser liten forståelse for spiseforstyrrelser, og ramser opp de vante symptomene hun lærte for 20 år siden. Burde oppdateres på feltet. Anbefales ikke dersom du sliter med spiseforstyrrelser! Ellers har hun vært flink de få gangene jeg har besøkt henne ved sykdom.

Seriøs, trygg og kunnskapsrik

Utrolig dyktig lege. Tar alle problemer/ubehageligheter seriøst og lytter godt til pasienten. Behagelig å snakke med. Meget kunnskapsrik.

Dyktig og imøtekommende

Jeg hadde Kristin Riple som fastlege over fem år og hun har vært helt strålende! Hun har alltid tatt meg på alvor, ikke avskrevet rare symptomer som "stress" og hun har tatt seg god tid. Hun er kunnskapsrik og samtidig ærlig om det hun ikke kan. Hun har hatt litt fulle uker, så å få mer akutte timer har vært litt vanskelig, men alt i alt har jeg vært strålende fornøyd!

Forståelsesfull og effektiv

Etter et halvt år med mye legebesøk, kan jeg trygt si at Kristin Riple er den legen jeg har følt meg tryggest med. Hun ser meg på en måte ingen andre har gjort, viser omsorg og forståelse. Samtidig går hun rett på sak, og "vimser" ikke. Jeg har ikke opplevd å få vikar, noe jeg også veier opp.

Anbefales

Har hatt Kristin Riple som fastlege gjennom studietiden, og liker henne veldig godt. Hver gang jeg har kommet til henne har hun alltid hatt tid til å lytte til meg, og hun har alltid hjulpet meg med å finne løsninger, og hørt på hva jeg har å si. Jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt på alvor, og at hun alltid gjør alt hun kan for å hjelpe.