Martin Spon

Legene i Oscarsgate 12
Oscars gate 12 0352 Oslo
Martin Spon er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Martin Spon

Kan ikke anbefale denne legen

Jeg hadde Gro Nilsen som lege i 20 år, og følte meg alltid tatt på alvor, og det skapte trygghet. For en stund siden ble jeg akutt syk, men jeg syntes ikke at Martin Spon virket spesielt interessert i å finne ut hva som feilte meg, og han fremsto også som irriterende belærende. Har nå byttet fastlege.

Dårlig match

Dr. Martin Spon og jeg er nok en dårlig match. Følte at jeg ble møtt med en nedlatende holdning. Virker lite effektiv. Snakker mye selv og lytter tilsvarende lite

Ovenfra og ned holdning

Tenker tilbake på mine to møter med Martin Spon og sine sekretærer med skrekk og gru. I stedet for å drøfte min helsesituasjon og muligheter, endte vi opp med å diskutere i det vide og brede for å få tatt en enkel test - det resulterte i at jeg ikke fikk tatt testen. Begge sekretærene virket sure og arrogante. Tydeligvis ikke det rette miljøet for noen som ønsker å bli friske..

Min nye fastlege gav meg forøvrig mulighet for denne testen uten spørsmål.

Anbefaler ikke

Anbefaler ikke Martin Spon som fastlege. Dårlig tid, hørte lite på pasienten, belærende og ikke hyggelig i møte med han. Har tidligere hatt Gro Nilsen i mange år og har vært svært fornøyd.

Arrogant og uten empati

Mitt første besøk ble mitt siste. Måtte krangle meg til en rekvisisjon til mammografi, han beskyldte meg for å være hysterisk og ville ikke gi seg. En svært ubehagelig opplevelse, byttet fastlege med en gang jeg kom hjem. Savner kloke, snille Gro Nilsen.