Lars Joakim Fleischer

Klosterhagen Legesenter

2007

Klosterhagen Legesenter Telefonnummer35 50 33 3335 50 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Birgittesgate 19 3730 Skien
Lars Joakim Fleischer er en av 47 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Lars Joakim Fleischer

Hyggelig og grei, tar seg god tid pasientene. Forklarer enkelt og bra. Hender at man må vente litt, men det er det verdt.

Virkelig en som følger opp pasienten

Har hvert min fastlege i noen år nå å oppfattes som en som er kunnskapsrik og som tar seg tid til å høre .
Påtar seg mindre kirurgiske grep og følger opp angående rutinemessige undersøkelser på sykehus.
Hyggelig, grei og lett å prate med.

Skikkelig sympatisk lege

Han er imøtekommende og engasjert. Som pasient har jeg alltid følt at han virkelig lytter og tar deg seriøst. Han jobber overtid for å hjelpe hvis han kan, jeg fikk Fleischer som fast lege da han jeg hadde før flyttet, og har bare positive ting å si. Han er forståelsesfull og lett å snakke med.

Kjempe kar

Av de 4 fastlegene jeg har hatt (ufrivillig bytte), er han definitivt den beste. 10 min ble til nesten 45 minutter fordi han hørte på meg. Siste pasient for dagen vel og merke. Tar deg seriøst og leverer ikke kun på rutine som mange "eldre" gjør!! Kjenner meg overhodet ikke igjen i de negative omtalene på siden! Venter heller 20 minutter lengre for å få time hos han enn en som sender deg ut etter 10 min.

gode forklaringer

Han er ikke min fastlege, men kom inn til han da jeg ringte legekontoret for de jeg trengte en haste time.(har en annen lege der)
Han forklarte og viste meg bilder på pc`n angående min sykdom, hvor jeg var nå og hvordan sykdomsbilde ville forløpe seg & hvorfor det mest sansynelig hadde oppstått. En meget dyktig og sympatisk mann.