Lars Joakim Fleischer

Tlf: 35 50 33 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Joakim Fleischer er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Lars Joakim Fleischer

Skikkelig sympatisk lege

Han er imøtekommende og engasjert. Som pasient har jeg alltid følt at han virkelig lytter og tar deg seriøst. Han jobber overtid for å hjelpe hvis han kan, jeg fikk Fleischer som fast lege da han jeg hadde før flyttet, og har bare positive ting å si. Han er forståelsesfull og lett å snakke med.

Kjempe kar

Av de 4 fastlegene jeg har hatt (ufrivillig bytte), er han definitivt den beste. 10 min ble til nesten 45 minutter fordi han hørte på meg. Siste pasient for dagen vel og merke. Tar deg seriøst og leverer ikke kun på rutine som mange "eldre" gjør!! Kjenner meg overhodet ikke igjen i de negative omtalene på siden! Venter heller 20 minutter lengre for å få time hos han enn en som sender deg ut etter 10 min.

gode forklaringer

Han er ikke min fastlege, men kom inn til han da jeg ringte legekontoret for de jeg trengte en haste time.(har en annen lege der)
Han forklarte og viste meg bilder på pc`n angående min sykdom, hvor jeg var nå og hvordan sykdomsbilde ville forløpe seg & hvorfor det mest sansynelig hadde oppstått. En meget dyktig og sympatisk mann.

Grundig

Dyktig og grundig i gjennomgangen med pasienten. Sjelden man opplever å få så gode forklaringer og så god innblikk i egen situasjon.

Mistenkeliggjør oasienten

Fleischer framstår som ung og kunnskapsløs på en rekke temaer, og evner ikke å frembringe noen tillitsfølelse som er ganske vesentlig dersom man skal kunne snakke om vanskelige ting.

Flott lege

Bruker den tiden som han trenger på meg,blir ikke kastet ut etter 10 min.

Useriøs

Ble svært syk og hadde ikke mulighet til å reise på en planlagt ferie.
Dagen før ferien (en fredag) prøvde jeg, til tross for å være syk, å komme i kontakt. Legen var "ikke tilgjengelig" på egen dedikert legetelefon som stod på websidene.
Ringte sentralbordet flere ganger, og hver gang lovet de at han skulle ringe tilbake. Det skjedde ikke. Mandagen etter prøvde jeg på nytt å ringe, men ingen tilbakering fra legen. Har sendt 2 brev der jeg forklarer min situasjon at jeg trenger legeerklæring pga avbestillingsforsikring. Nå har det gått over 2 uker og legen har fortsatt ikke kontaktet meg. Har tapt over 40.000 på en reise pga dette idiotiske rotet. Useriøs lege. Bytter fastlege nå.

Dyktig i faget!

Anbefales på det sterkeste, tar deg seriøst og en god lytter. Bistår så langt det er mulig.

Utrolig flott lege !!!

Har hatt han siden han kom til legesenteret. Han tar seg tid og virker interessert i meg som pasient. Kommer til å beholde han så lenge jeg kan.

Ikke fornøyd

Jeg har opplevd at Fleischer har vært forsinket, stresset og lite oppmerksom alle de gangene jeg har vært hos ham. Han har vært forsinket ALLE gangene jeg har vært der, og jeg fikk inntrykk av at han ønsket å få meg ut av kontoret fortest mulig for å ta igjen tapt tid. Jeg er ikke fornøyd, og byttet fastlege etter ett år hos ham.

Den beste legen jeg har hatt sammen med han som hadde praksisen hans før.

En fantastisk lege. Han følger opp, sender deg videre. Lytter og er veldig forståelse full. Han er tilgjengelig hver gang jeg trenger han. Og jeg er en kroniker som trenger mye kontakt med fastlegen min.

Fantastisk lege!

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han hører på meg, tar meg på alvor og tar raske grep, finner løsninger og vil meg kun bra. Tar seg god tid, han stresser meg ikke ut av rommet som veldig mange andre leger gjør for å få unna alle pasientene fortest mulig. Han viser respekt, er rolig, og jordnær. Veldig dyktig og tar tak i ting som andre bare dytter vekk. Anbefales på det sterkeste!

Rett på sak

Tillitsfull, lett å prate med, kommer ikke med noen enkle løsninger. Vil absolutt anbefale denne karen videre.

Sympatisk, grundig og hyggelig mann!

Tar seg god tid, leter etter løsninger, hører på meg, og forsikrer seg om at han har forstått meg riktig. Virker svært kompetent. Har veldig stor tillit til denne legen!