Alexandra Utgaard-Haugbro

Autorisasjon (2009)

Storbyen Legesenter Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ...
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg
Alexandra Utgaard-Haugbro er en av 56 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Alexandra Utgaard-Haugbro

Enestående lege!

Fantastisk dame, som virkelig stiller opp. Virkelig verdt å stå på venteliste hos!
Hun ser deg for den du er og bruker god tid på å se hele bildet.

Beste legen jeg har hatt!!

Både jeg og sønnen bruker henne nå, kunne ikke hatt en bedre lege. Følger alltid opp, det har vært mye de siste årene med prøverør og spontanaborter. Alltid møtt forståelse hos henne; følger opp alle prøver og kommer med gode og hjelpsomme råd.

One of a kind - fastlege

Som pasient opplever jeg Alexandra som Imøtekommende, trygg, dyktig, ivrig, utholdende i undersøkelsesfasen, empatisk, effektiv, iherdig og i tillegg ser hun hele mennesket. Unik fastlege!

En varm, dyktig lege

Beste legen man kan ha. Hun er dyktig og oppdatert. Undersøker videre dersom hun er i tvil.Får kjapt svar på prøver og undersøkelser. Tom på kvelden kan man finne svar på helsenorge.
Hun er tilstedeværende og lyttende. Og har masse empati.

Flink men travel

Valgte henne etter gode anmeldelser på legelisten og har inntrykk av de gangene jeg har vært inne hos henne at hun er flink, men stresset, og i 30 -40% er det vikar.Jeg prøver å være så rask som mulig, heldigvis er det ikke noe alvorlig med meg. Har opplevd å få svar på prøver etter 6 mnd om mangel på div. For å få henvisning til enkelt inngrep brukte jeg 2 t pga hun ikke skrev det riktig første gangen, har opplevd hun roper inn neste før jeg får reist meg fra stolen, føler meg ikke ivaretatt, og brukte privatlege i tillegg.