Ingebjørg Hilstad

Kløfta Legesenter Kvinne, 37 år

Autorisert2008
Ledige plasser 22 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kløfta Legesenter

Solbergvegen 13 2040 Kløfta
Ingebjørg Hilstad er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Ingebjørg Hilstad

Anbefales ikke

Jeg føler at jeg sjelden blir tatt på alvor. og når jeg blir det så er virker det som om hun ikke kan så mye selv. Hun slår opp og må lese om alt før hun svarer og henvender meg bare videre! Helsesøster på videregående skole kunne svare meg på mer enn min fastlege. Alt for stille og sjenert(?) til å være fastlege etter min mening...

Veldig fornøyd

Min datter og jeg har Hilstad som fastlege begge to. Min datter er veldig fornøyd, og det samme er jeg. Kløfta Legesenter fremstår som seriøse med samtlige leger.

Skuffende

Har følt meg som en hypokonder hos henne. Føler aldri hun har tatt meg på alvor dessverre.. Er bare fort inn og ut igjen. Anbefaler ikke henne i det hele tatt med mindre du bare har en halsbetennelse eller lignende som alle leger kan finne ut av.

Skuffet!

Det positive er at man får raskt time..... når man først har stått inntil 20 minutter i telefonkø, dersom det i det hele tatt slår gjennom.

Men - det er total mangel på oppfølging. Med tildels sterke smerter i ett år forventer jeg at legen følger opp at det er fremgang gjennom spesialistapparatet og at man ikke må begynne på nytt ved hver eneste korsvei. Føler meg som en hypokonder - noe jeg faktisk ikke er.

Hun er også totalt umulig å få tak i uten at man har en time - til tross for at hun ba meg kontakte henne etter svar fra sykehuset. Når jeg endelig fikk en av kontordamene til å gi henne beskjed om at jeg ønsket kontakt, måtte jeg først fortelle en ukjent og navnløs kontordame hva det gjaldt. Etter noen timer fikk jeg så en sms fra samme kontordame med et intetsigende svar fra legen. Totalt uakseptabelt!

Treg i starten

Litt treg i starten med å konkludere "at det må jeg bare leve med". Da jeg presset på og ville at hun skulle utrede problemstillingen videre ble hun etter hvert litt mer samarbeidsvillig. Nå er det mye bedre:-)