Kristine Furebotten Iversen

Kverneland Legesenter Kvinne, 39 år

Autorisert2009
Ledige plasser 31 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kverneland Legesenter

Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland
Kristine Furebotten Iversen er en av 16 fastleger i Time

Siste vurderinger av Kristine Furebotten Iversen

lite forståelse å hastet og fort ut.

En lege jeg over lengre tid har hatt dårlig erfaring med, er blodgiver og har sagt i fra at dersom jeg tar blodprøver eller fjernet føflekker at jeg må ha tilbakemelding vist ikke får jeg ikke gitt blod. har da ved flere anledninger sett meg nødt til å ringe å etter lyse svar på prøver, det er ikke OK at man kun skal høre noe når det er noe. har endt med at jeg har fått utlevert selve svarene fra laboratoriet med legetekniske ord og uttrykk og ikke noe forklaring fra lege. har vært nødt til å avtale time for å få konkrete svar. lang ventetid på vanlig time, og ved time har jeg hatt 2-3 ting å ta opp og har da blitt bedt om å bestille ny time for de andre tingene.

faglig flink og svarer på spørsmål, men ikke gode sosiale antenner for min del.

Anbefales ikke.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt flere negative opplevelser med andre fastleger, men har bare gode erfaringer med Kristine, etter flere besøk. Jeg blir lyttet til og tatt på alvor, og hun fremstår kunnskapsrik og oppdatert, men også forståelsesfull og medfølende. Hun tar seg tid til konsultasjonen, og jeg føler meg aldri skysset ut før ting har blitt skikkelig belyst. Det er som regel litt ventetid og forsinkelser, men det er helt greit når det betyr at hun tar seg tid til den enkelte pasient.

Stresset og lite forståelsesfull

min erfaring med denne legen er at hun ikke hører skikkelig etter når jeg forteller og heller tolker og fullfører setningene for meg. Føler meg ikke sett eller hørt og at hun ikke ser den store sammenhengen. Jeg opplever henne som stresset og lite forståelsesfull. Dette medfører at jeg har lite tillit til denne legen og bytter så snart som mulig.

Trist opplevelse

Lite imøtekommende.
Avvisende.
Lite forståelse og dårlig service.
Aldri følt meg forstått eller at hun tar seg tid til å sjekke ordentlig opp i problemet.
Ikke slik en lege skal oppføre seg.

Ikke bra. Bytter lege så fort som mulig. Utrolig skuffet over at en person som er utdannet lege kan være på den måten mot pasienten sin.
Trist.

Firkantet

Her følger vi boken og intet mer..
Hun jobber med symptomer og sykdommer, ikke med mennesket. Hvis du vil ha en lege som er profesjonell, men ikke mer så er dette det rette valget