Kristine Furebotten Iversen

Kverneland Legesenter AS

2009

Kverneland Legesenter AS Telefonnummer51 22 83 8051 22 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahlsvei 8 4355 Kvernaland
Kristine Furebotten Iversen er en av 20 fastleger i Time

Siste vurderinger av Kristine Furebotten Iversen

Styr unna

Barna har vært hos Kristine opptil flere ganger. Hver gang er timen over før vi er ferdig med gjennomgang og blir bedt om å bestille ny time.
Det er ikke rom for å ta opp mer en det ene problemet vi er det for, samme hvor relevant eller viktig det er.
Hyggelig å snakke med men lite utover dette. Uhyggelig lite engasjert og følger ikke opp i det hele tatt.

Lite omsorg for pasienten

Virker som hun bare er interessert i å tjene penger. Har d før travelt og avfeier pasient. Måtte ha time for fornyelse av resept anbefalt av overlege på sus. Ingen sjekk, mn betale fullt honorar.

Engasjert og omtenksom fastlege, hemmet av litt kronglete kontor.

Jeg har hatt flere følsomme saker inne hos denne fastlegen, som jeg har hatt i mange år. Har alltid opplevd å bli tatt på alvor både når det gjelder meg selv og mine barn. Hun har fulgt nøye opp og heller sjekket en gang for mye enn en gang for lite. Nå blir hun borte ett år for spesialisering og det kommer ikke til å være det samme. Vi var på nippet til å bytte pga ventetid på labben, men så bra oppfølgning er egentlig verd å vente på. Selv om man kanskje blir litt forbannet av å vente innimellom.

Ellers takk

Etter kun to besøk har jeg allerede byttet fastlege. Hun viket uinteressert i hvordan du har det. Faglig er hun sikkert kjempeflink, men jeg fikk aldri noen følelse av at hun tok meg på alvor og behandlet meg deretter.

Mye rot, styr unna denne legen

Har hatt denne fastlegen i et par års tid. Igjennom denne perioden har jeg opplevd noe rot stort sett hver gang, enten ved timebestilling eller ved uforholdsmessig lang ventetid.
Kan ikke komme på at jeg har kommet inn til avtalt tid noen gang.
De siste månedene har det blitt særdeles ille. Har f.eks. avtalt en type time men da har jeg har kommet inn har de satt opp en annen type time, noe som gjør at en må dra med uforettet sak. Veldig uheldig når en tar fri en del timer for å få hjelp hos legen.
Hun oppleves som arrogant og litt respektløs.
Det oppstår veldig ofte misforståelse når en kontakter dette legekontoret.
Lurer på om hun egentlig er mer opptatt av profitt enn å sette pasienten først?
Det er desverre det spørsmålet en sitter igjen med etter de siste måneders hendelser.
Dette legekontoret fremstår ikke som profesjonelt og dyktig i det de holder på med.
Jeg kommer til å bytte fastlege så snart som mulig, denne fastlegen bidrar ikke til at jeg får en bedre helse.
Anbefales definitivt ikke.