Truls Suul Andersskog

Grorud Legesenter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1980

Grorud Legesenter Telefonnummer22 82 10 6022 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ammerudveien 37 0958 Oslo
Truls Suul Andersskog er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Truls Suul Andersskog

Ekstremt effektiv

Flott analyse av alle problemer. Gir den riktige løsningen.
veldig samarbeidsvillig. veldig tålmodig.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Andersskog. Føler at han ta tar meg og mine problemer på alvor. Alltid i godt humør og tar seg tid til å høre på pasienten.

Kjempefornøyd!

Blid, lytter og oppmuntrer. Har alltid god tid. Undersøker grundig og stiller gode spørsmål. Jeg er meget fornøyd.

Ikke bra, ikke bra.

Har vært hos han 2 ganger, og følte meg ignorert begge gangene. Ble ikke hørt, og var kjapp med å stille diagnose uten å snakke med meg om symptomene. Virket som om han bare ville bli ferdig med timen så fort som mulig. Finn en annen lege.

dårlig og sta

jeg er hannes pasient på 3 år snart . En gang i fjord fikk jeg neseblødning p.g.a. høyt blodtrykk før fly avgang i istanbul .Legene tok meg på internkontroll intil neste fly til oslo . når jeg komm tilbake på min legetime hos han ga jeg blodprøve reultatene og videre infobrev fra de legene til ham . Han har ikke tatt seriøs engang . kastet bort . en lege som ikke respekterer andre legenes undersøkelse kan ALDRI respektere sin pasient