Truls Suul Andersskog

• Samfunnsmedisin

1980

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Grorud Legesenter
Ammerudveien 37 0958 Oslo
Tlf: 22 82 10 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Truls Suul Andersskog er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Truls Suul Andersskog

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Andersskog. Føler at han ta tar meg og mine problemer på alvor. Alltid i godt humør og tar seg tid til å høre på pasienten.

Kjempefornøyd!

Blid, lytter og oppmuntrer. Har alltid god tid. Undersøker grundig og stiller gode spørsmål. Jeg er meget fornøyd.

Ikke bra, ikke bra.

Har vært hos han 2 ganger, og følte meg ignorert begge gangene. Ble ikke hørt, og var kjapp med å stille diagnose uten å snakke med meg om symptomene. Virket som om han bare ville bli ferdig med timen så fort som mulig. Finn en annen lege.

dårlig og sta

jeg er hannes pasient på 3 år snart . En gang i fjord fikk jeg neseblødning p.g.a. høyt blodtrykk før fly avgang i istanbul .Legene tok meg på internkontroll intil neste fly til oslo . når jeg komm tilbake på min legetime hos han ga jeg blodprøve reultatene og videre infobrev fra de legene til ham . Han har ikke tatt seriøs engang . kastet bort . en lege som ikke respekterer andre legenes undersøkelse kan ALDRI respektere sin pasient

Dessverre :(

Må dessverre si meg enig med flere andre her. Han lytter ikke, konkluderer uten mål og mening. Lite interessert i pasienten.

En Veldig Dårlig lege

han tar meg ikke seriøst i det helle tatt. ikke velg denne legen, styr unna!!

Hyggelig og imøtekommende

Jeg har hatt Truls som fastlege siden 2009 og er meget fornøyd. Han er alltid hyggelig, imøtekommende og kommer med gode råd :-)

Verste legen

Har hatt han 2 år nå. Vært hos han 3 ganger og alle 3 gangene har vært helt forferdelig. Siste gangen kom jeg inn døra og første spørsmålet var før jeg hadde lukket døra 'Hva kommer du for idag'. Ikke interessert i å lytte. Jeg hadde vondt i kneet og er selv fysioterapeut. Han tok ikke en eneste test og sa du burde ikke løpe. Rett og slett tragisk at en ung mann på 24 år får beskjed om at han ikke burde løpe mer.
Jeg bytter fastlege.

Per dags dato, den verste legen jeg har vært borti!

Ht hatt han som fastlege i noen år, aldri trengt å gå til han. Da jeg ble syk, virket han ikke interressert i å høre på meg og kverulerer. Virker veldig arrogant og lite menneskelig dyktig. Har bestemt seg for diagnose nesten før du kommer inn døra. Tar ikke til seg andre fag personers vurderinger (fysioterapeut og kiropraktor), ingen god oppfølging heller. Spurte etter noen uker om jeg var bedre, og siden jeg var noe bedre (ikke bra nok til å jobbe!), fikk jeg halv sykemelding. Når jeg prøvde å si at jeg ikke kunne være i jobb de andre 50% , fikk jeg beskjed om at hans vurdering var riktig. Med andre ord, så er han ikke interressert i å høre på pasienten. Utrolig dårlig behandling og så negativ opplevelse at jeg ikke klarer å forholde meg til han, og bytter fastlege.

Grei nok...

...men når du er der ca 1 gang pr år, bør ikke legen møte deg med "og hva feiler det deg i dag, da?" med et sukk. Han er heller ikke av de mest dyktige til å stille diagnose og komme med løsninger. Dessverre.

Nå besøker jeg ikke legen så ofte, men..

var innom for noen uker siden for en fullsjekk. Hadde en del spørsmål og fikk gode tilbakemeldinger/svar, samt enkle tips og råd på andre ting jeg ikke hadde tenkt på:)
Andersskog bærer tydelig preg av lang erfaring i bransjen, kunnskapsrik, samt flink til å lytte.

Familielegen over flere år

Truls var lege for hele familien vår frem for noen år siden.

Pga flytting så mistet han oss.
Men jeg flyttet tilbake for en periode og da tok jeg han som fastlege.

Personlig synes jeg at han kan virke litt sær (ikke nødvendigvis arrogant), men jeg var tross alt fornøyd med han pga vi hadde brukt han i alle år tidligere.
Jeg opplevde at han kunne ha litt humor opp i det hele, f.eks når jeg ville teste meg for kjønnssykdommer pga ny partner. Da sa han plutselig: "Jaså, har du kommet over en løs høne eller to??"

Utover det har han alltid funnet løsninger for meg.
Andre kan mene det de vil, men jeg følte at Truls tross alt hadde tatt vare på meg og familien opp gjennom årene godt nok til at jeg ville velge han på nytt igjen.

Arrogant

Opplever Andersskog som arrogant og ovenfra ned. Har brukt ham i mange år, men har nå byttet da han ikke viser forståelse for endringer i sykdomsbilde (kronisk syk)

Helt OK

Jeg synes de to vurderingene som er gitt til nå er alt for negative. Foretok en rimelig grundig sjekk og forholder seg til det han fant på en seriøs og grei måte. Jeg er godt fornøyd.

Middelmådig

Setter av greit med tid, men føler ikke at han hører etter og er interessert i å faktisk finne ut hva som er problemet. Bestemmer seg raskt for hvordan han oppfatter situasjonen og hvordan denne skal behandles uten å være interessert i å vurdere andre behandlingsmåter. Han er nok veldig interessert i medisin som vitenskap, men kunne vært bedre på den mennesklige biten.

Liten forståelse og støtte

Ingen god oppfølging, leser seg ikke opp på din historikk. Og foreslår behandlig som han tidligere har gitt deg og som du selv sa for 5 min ikke fungerte. Møtte liten forståelse og støtte.