Finn Kristen Andresen

Tlf: 23 24 43 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Kristen Andresen er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Fantastisk flink

Finns faglige dyktighet og hans emosjonelle intelligens bidrar til at han er en fantastisk flink lege. Han lytter oppmerksomt og tar seg god tid til pasientene sine. Han er løsningsorientert og realistisk. At det er ventetid når man har timeavtale er kanskje nettopp fordi han tar seg tid til menneskene han møter i sin praksis. Og jeg vil heller vente litt, enn å bli mødt av en stressa og uoppmerksom lege. Finn får toppkarakter av meg, og jeg anbefaler ham derfor sterkt.

Fantastisk lege!

Finn har blitt en eldre mann, men det er utrolig bra og komme til en lege som har fagkunnskap, bryr seg og har humor. En føler at en blir sett og hvis nødvendig henviser han videre til spesialist. Han følger opp på en meget bra måte. Håper han holder koken noen år til!

Fantastisk flink på alle måter!

Dette er en lege jeg vil anbefale alle.
Han gir pasienten opplevelse av at han har god tid. Man opplever at han lytter og tar pasienten på alvor. Han er svært empatisk og hyggelig som menneske, og er samtidig passende profesjonell.
Han er tydeligvis en lege som har mye erfaring, og jeg opplever ham som veldig faglig dyktig og smart. Jeg håper ikke han pensjonerer seg i nærmeste fremtid, for leger i hans kaliber er nesten ikke eksisterende.
De som jobber i resepsjonen er også svært effektive, flinke og hyggelige.

Han virker lei og sliten og sentralbordet er en historie for seg selv(!)

Har hatt Finn som lege i ca 10 år nå. I førsten var han behjelpelig og forståelsesfull. De siste årene har han vært stressa, uoppmerksom og mer eller mindre likegyldig! Får sjeldent time før uken etter, han er ALLTID forsinket 15-30 min og de som sitter på resepsjonen er kalde, stressa og følger ikke opp viktige beskjeder som MÅ videre til Finn. Finn glemmer resepter, skriver som regel ute etter klokken 17.00 dagen etter/2 dager etter og det er håpløst når en er avhengig av hjelp med medisiner. Har ingen interesse for å hjelpe meg som pasient mer en hva som er "pålagt".
Føler meg ikke tatt på alvor! Det meste har jeg funnet ut av selv... Jeg føler meg ikke sett, tatt på alvor, hørt eller forstått lengre, så nå har jeg byttet fastlege i håp om å slippe å måtte føle at jeg er til bry som pasient.

Flink fyr

Doktoren lytter til deg oppmerksomt og er oppriktig interessert i å finne ut av hva som skjer med deg. Jeg opplever det som at legen er ærlig, rett frem og skriver ut medisin/behandling som passer med plagenes art. Han er også en hyggelig person som er lett å snakke med.