Finn Kristen Andresen

Fyrstikktorget Legekontor

1989

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Har vært pasient i over 25 år...

Fra tiden før han flyttet til Oslo. Da var det ikke noe som het fastlegeordning.

Mine foreldre har vært pasienter. Det samme var mine besteforeldre.

Har alltid vært godt fornøyd. Føler meg heldig som har tilgang på en så jovial og flink fastlege. Det faglige kan jeg ikke vurdere, men han er veldig flink sosialt. Følger opp på resepter osv.

Kunne aldri tenke meg å bytte. "Skulle ville måtte" flytte langt fra Tigerstaden før jeg ville vurdert å bytte fastlege.

Jeg føler at det er enkelt å bestille time - noe jeg gjør på gammelmåten via telefon. Synes ikke at ventetiden på vanlig time er lang. Sykepleiere som tar blodprøver o.l. er også veldig imøtekommende.

Anbefales +++++++

Anbefales

Andresen er en veldig dyktig og hyggelig lege som tar sine pasienter på alvor, og som henviser videre ved behov. En helt fantastisk lege med humor og imøtekommenhet, som følger opp med prøvesvar og som ringer opp i løpet av kort tid om du har spørsmål. Jeg har ikke annet enn positivt å si om han, dette gjelder også sekretærene på legekontoret. Dessverre har jeg nå måttet bytte fastlege grunnet flytting, men jeg anbefaler dr. Andresen på det sterkeste.

Han klarer ikke å henvise

Jeg har hatt legen i ca. 5 år og jeg er misfornøyd over hvordan han behandler meg. Han synes at sykdommen skal gå bort med seg selv og jeg må ta det med ro. Jeg forstår ikke hvorfor det er vanskelig for ham å henvise meg til spesialister.

Fantastisk flink

Finns faglige dyktighet og hans emosjonelle intelligens bidrar til at han er en fantastisk flink lege. Han lytter oppmerksomt og tar seg god tid til pasientene sine. Han er løsningsorientert og realistisk. At det er ventetid når man har timeavtale er kanskje nettopp fordi han tar seg tid til menneskene han møter i sin praksis. Og jeg vil heller vente litt, enn å bli mødt av en stressa og uoppmerksom lege. Finn får toppkarakter av meg, og jeg anbefaler ham derfor sterkt.

Fantastisk lege!

Finn har blitt en eldre mann, men det er utrolig bra og komme til en lege som har fagkunnskap, bryr seg og har humor. En føler at en blir sett og hvis nødvendig henviser han videre til spesialist. Han følger opp på en meget bra måte. Håper han holder koken noen år til!