Finn Kristen Andresen

Fyrstikktorget Legekontor

Autorisasjon (1989)

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Topp fastlege

Finn er en engasjert lege, som interesserer seg for sine pasienters liv og levnet. Det er mitt inntrykk at han er faglig sterk, men også henviser til spesialist/sykehus når dette er nødvendig. Finn har også en jovial væremåte, som gjør at det er enkelt å snakke med ham. Det eneste negative er at han er så populær at det kan være vanskelig å få time på kort varsel. Håper at det blir lang tid til Finn pensjonerer seg. Det blir tilnærmet umulig å finne en like god fastlege.

Resepsjon og laboratorium håndteres av hyggelige og effektive medarbeidere. Alt-i-alt er pasientopplevelsen ved Fyrstikktorget legekontor utmerket.

Flink og grei

Grundig. Interessert. Opptatt av pasientens rettigheter. Fint at han alltid henviser til spesialister med offentlig avtale.

Meget inkluderende og flink 😁😁

Finn er en lege som lytter, prater og er en meget dyktig lege. Har gått til ham i mange år og er veldig fornøyd, følte meg veldig dårlig i 2018 og lurte på hva det var. Han fant fort ut at det var et pågående infarkt via EKG, ble sendt straks til ullevål og var ute av sykehuset kl 13.00 ( helt frisk, kunne gått rett på jobb ) dagen etter 😁😁😁👍 Fantastisk..
Takk Finn....

Beste fastlegen jeg har hatt.

Han er en lege som lytter til sine pasienter og tar hensyn til hva pasienten føler. Som han sa til meg kun du som kjenner din egensmærte kroppen sier i fra når den har fått nok. Jeg angrer på at jeg byttet og det var kun pga reise veien el så hadde jeg fremdeles brukt han den dag i dag Så top skår får Finn Andresen av meg

Lyttende og fornuftig

Finn har vært fastlege til meg og begge barna mine i mange år. Fungerer fint. Han lytter og gir råd, samt sier ting som de er, ingen fingre i mellom. Det er bra!