Finn Kristen Andresen

Tlf: 23 24 43 30 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Kristen Andresen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Anbefales

Andresen er en veldig dyktig og hyggelig lege som tar sine pasienter på alvor, og som henviser videre ved behov. En helt fantastisk lege med humor og imøtekommenhet, som følger opp med prøvesvar og som ringer opp i løpet av kort tid om du har spørsmål. Jeg har ikke annet enn positivt å si om han, dette gjelder også sekretærene på legekontoret. Dessverre har jeg nå måttet bytte fastlege grunnet flytting, men jeg anbefaler dr. Andresen på det sterkeste.

Han klarer ikke å henvise

Jeg har hatt legen i ca. 5 år og jeg er misfornøyd over hvordan han behandler meg. Han synes at sykdommen skal gå bort med seg selv og jeg må ta det med ro. Jeg forstår ikke hvorfor det er vanskelig for ham å henvise meg til spesialister.

Fantastisk flink

Finns faglige dyktighet og hans emosjonelle intelligens bidrar til at han er en fantastisk flink lege. Han lytter oppmerksomt og tar seg god tid til pasientene sine. Han er løsningsorientert og realistisk. At det er ventetid når man har timeavtale er kanskje nettopp fordi han tar seg tid til menneskene han møter i sin praksis. Og jeg vil heller vente litt, enn å bli mødt av en stressa og uoppmerksom lege. Finn får toppkarakter av meg, og jeg anbefaler ham derfor sterkt.

Fantastisk lege!

Finn har blitt en eldre mann, men det er utrolig bra og komme til en lege som har fagkunnskap, bryr seg og har humor. En føler at en blir sett og hvis nødvendig henviser han videre til spesialist. Han følger opp på en meget bra måte. Håper han holder koken noen år til!

Fantastisk flink på alle måter!

Dette er en lege jeg vil anbefale alle.
Han gir pasienten opplevelse av at han har god tid. Man opplever at han lytter og tar pasienten på alvor. Han er svært empatisk og hyggelig som menneske, og er samtidig passende profesjonell.
Han er tydeligvis en lege som har mye erfaring, og jeg opplever ham som veldig faglig dyktig og smart. Jeg håper ikke han pensjonerer seg i nærmeste fremtid, for leger i hans kaliber er nesten ikke eksisterende.
De som jobber i resepsjonen er også svært effektive, flinke og hyggelige.