Finn Kristen Andresen

Fyrstikktorget Legekontor
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Han virker lei og sliten og sentralbordet er en historie for seg selv(!)

Har hatt Finn som lege i ca 10 år nå. I førsten var han behjelpelig og forståelsesfull. De siste årene har han vært stressa, uoppmerksom og mer eller mindre likegyldig! Får sjeldent time før uken etter, han er ALLTID forsinket 15-30 min og de som sitter på resepsjonen er kalde, stressa og følger ikke opp viktige beskjeder som MÅ videre til Finn. Finn glemmer resepter, skriver som regel ute etter klokken 17.00 dagen etter/2 dager etter og det er håpløst når en er avhengig av hjelp med medisiner. Har ingen interesse for å hjelpe meg som pasient mer en hva som er "pålagt".
Føler meg ikke tatt på alvor! Det meste har jeg funnet ut av selv... Jeg føler meg ikke sett, tatt på alvor, hørt eller forstått lengre, så nå har jeg byttet fastlege i håp om å slippe å måtte føle at jeg er til bry som pasient.

Flink fyr

Doktoren lytter til deg oppmerksomt og er oppriktig interessert i å finne ut av hva som skjer med deg. Jeg opplever det som at legen er ærlig, rett frem og skriver ut medisin/behandling som passer med plagenes art. Han er også en hyggelig person som er lett å snakke med.

Jovial og proff

Finn er en meget jovial og en profesjonell lege. Min opplevelse av å gå til han er hvertfall å bli tatt på alvor uavhengig av hvor stort eller lite det er man lurer på eller ønsker å finne ut av.

Hyggelig og lyttende

Jeg byttet til Finn som fastlege i 2015 og har ikke vært noe annet enn fornøyd med behandlingen hans. Han ble anbefalt av en venn av meg og jeg kan gjerne anbefale han videre. Han er en lege som møter blikket ditt når du forteller han hva som er galt/hva du lurer på og oppleves som en hyggelig og mann. Han har udelt oppmerksomhet når du snakker og har fullt fokus på saken din når du er der. Det er noe som gjør han til en svært god lege. Om han ikke kan fastslå diagnose/hva som feiler deg, henviser han deg selvfølgelig videre til spesialist. Akkurat slik en fastlege skal.

Han er en Fantastisk lege, flink og ærlig , jeg alltid tar kontroll time hos han, selv om jeg er ikke syk