Finn Kristen Andresen

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Jovial og proff

Finn er en meget jovial og en profesjonell lege. Min opplevelse av å gå til han er hvertfall å bli tatt på alvor uavhengig av hvor stort eller lite det er man lurer på eller ønsker å finne ut av.

Hyggelig og lyttende

Jeg byttet til Finn som fastlege i 2015 og har ikke vært noe annet enn fornøyd med behandlingen hans. Han ble anbefalt av en venn av meg og jeg kan gjerne anbefale han videre. Han er en lege som møter blikket ditt når du forteller han hva som er galt/hva du lurer på og oppleves som en hyggelig og mann. Han har udelt oppmerksomhet når du snakker og har fullt fokus på saken din når du er der. Det er noe som gjør han til en svært god lege. Om han ikke kan fastslå diagnose/hva som feiler deg, henviser han deg selvfølgelig videre til spesialist. Akkurat slik en fastlege skal.

Han er en Fantastisk lege, flink og ærlig , jeg alltid tar kontroll time hos han, selv om jeg er ikke syk

Dyktig og sympatisk lege

Byttet fastlege 1/5 i år til dr. Finn Andresen. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Veldig dyktig, sympatisk og hyggelig lege. Har et godt humør og smilet på lur. Flere leger burde lære av han. Jeg er veldig fornøyd med han som min fastlege.

Min fastlege i 20 år

Jeg har hatt Dr. Andresen som fastlege i 20 år. Han er også fastlege for mine barn. En fantastisk flink lege! Mine beste anbefalinger:))