Finn Kristen Andresen

Tlf: 23 24 43 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn Kristen Andresen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Fantastisk flink

Finns faglige dyktighet og hans emosjonelle intelligens bidrar til at han er en fantastisk flink lege. Han lytter oppmerksomt og tar seg god tid til pasientene sine. Han er løsningsorientert og realistisk. At det er ventetid når man har timeavtale er kanskje nettopp fordi han tar seg tid til menneskene han møter i sin praksis. Og jeg vil heller vente litt, enn å bli mødt av en stressa og uoppmerksom lege. Finn får toppkarakter av meg, og jeg anbefaler ham derfor sterkt.

Fantastisk lege!

Finn har blitt en eldre mann, men det er utrolig bra og komme til en lege som har fagkunnskap, bryr seg og har humor. En føler at en blir sett og hvis nødvendig henviser han videre til spesialist. Han følger opp på en meget bra måte. Håper han holder koken noen år til!

Fantastisk flink på alle måter!

Dette er en lege jeg vil anbefale alle.
Han gir pasienten opplevelse av at han har god tid. Man opplever at han lytter og tar pasienten på alvor. Han er svært empatisk og hyggelig som menneske, og er samtidig passende profesjonell.
Han er tydeligvis en lege som har mye erfaring, og jeg opplever ham som veldig faglig dyktig og smart. Jeg håper ikke han pensjonerer seg i nærmeste fremtid, for leger i hans kaliber er nesten ikke eksisterende.
De som jobber i resepsjonen er også svært effektive, flinke og hyggelige.

Han virker lei og sliten og sentralbordet er en historie for seg selv(!)

Har hatt Finn som lege i ca 10 år nå. I førsten var han behjelpelig og forståelsesfull. De siste årene har han vært stressa, uoppmerksom og mer eller mindre likegyldig! Får sjeldent time før uken etter, han er ALLTID forsinket 15-30 min og de som sitter på resepsjonen er kalde, stressa og følger ikke opp viktige beskjeder som MÅ videre til Finn. Finn glemmer resepter, skriver som regel ute etter klokken 17.00 dagen etter/2 dager etter og det er håpløst når en er avhengig av hjelp med medisiner. Har ingen interesse for å hjelpe meg som pasient mer en hva som er "pålagt".
Føler meg ikke tatt på alvor! Det meste har jeg funnet ut av selv... Jeg føler meg ikke sett, tatt på alvor, hørt eller forstått lengre, så nå har jeg byttet fastlege i håp om å slippe å måtte føle at jeg er til bry som pasient.

Flink fyr

Doktoren lytter til deg oppmerksomt og er oppriktig interessert i å finne ut av hva som skjer med deg. Jeg opplever det som at legen er ærlig, rett frem og skriver ut medisin/behandling som passer med plagenes art. Han er også en hyggelig person som er lett å snakke med.

Jovial og proff

Finn er en meget jovial og en profesjonell lege. Min opplevelse av å gå til han er hvertfall å bli tatt på alvor uavhengig av hvor stort eller lite det er man lurer på eller ønsker å finne ut av.

Hyggelig og lyttende

Jeg byttet til Finn som fastlege i 2015 og har ikke vært noe annet enn fornøyd med behandlingen hans. Han ble anbefalt av en venn av meg og jeg kan gjerne anbefale han videre. Han er en lege som møter blikket ditt når du forteller han hva som er galt/hva du lurer på og oppleves som en hyggelig og mann. Han har udelt oppmerksomhet når du snakker og har fullt fokus på saken din når du er der. Det er noe som gjør han til en svært god lege. Om han ikke kan fastslå diagnose/hva som feiler deg, henviser han deg selvfølgelig videre til spesialist. Akkurat slik en fastlege skal.

Han er en Fantastisk lege, flink og ærlig , jeg alltid tar kontroll time hos han, selv om jeg er ikke syk

Dyktig og sympatisk lege

Byttet fastlege 1/5 i år til dr. Finn Andresen. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Veldig dyktig, sympatisk og hyggelig lege. Har et godt humør og smilet på lur. Flere leger burde lære av han. Jeg er veldig fornøyd med han som min fastlege.

Min fastlege i 20 år

Jeg har hatt Dr. Andresen som fastlege i 20 år. Han er også fastlege for mine barn. En fantastisk flink lege! Mine beste anbefalinger:))

En veldig bra lege

En lege jeg er veldig fornøyd med. Jeg føler at han hører på meg å tar tak for å finne ut av ting. Blir sendt videre til spesialiter hvis han mener det er best. Han er ærlig, det er noe av det jeg setter stor pris på hos han. Jeg føler at han tar seg tid til virkelig og lytte.

Flott lege

Setter stadig mer pris på min gamle fastlege. Han er en hyggelig mann, han er også en lege som lytter og tar meg på alvor. Jeg er så glad for at han anerkjenner min opplevelse av egen fungering og ikke bare lar blodprøvene bestemme behandlingen.

Den beste fastlegen jeg har hatt i hvertfall

Jeg har vært borti mange fastleger som virkelig ikke har gjort noen god jobb, men da jeg fikk Finn som lege for omkring 5 år siden så var jeg storfornøyd og det er jeg fortsatt. Jeg bytter IKKE! Det er lett å få time, og er det fullt så skviser han deg allikevel gjerne inn. Han smiler som regel alltid, lytter til meg, noterer, stiller spørsmål, undersøker, henviser til fantastisk bra spesialister om nødvendig, og ikke minst så kan han bruke humor!
Fantastisk lege!

tar deg på alvor og er en god lytter

Har hatt denne legen siden jeg var liten, og han er alltid enkel å få time hos når man trenger det, da jeg ikke er så ofte syk.
Han husker deg og tar tidligere behandlinger med i betraktning.
Flott fastlege!

Trist å måtte bytte til en annen lege. Finn er fantastisk!

Finn gir av seg selv, ved å være varm og lun til tross for at han åpenbart har for lite tid til alle som ønsker hans hjelp. Han er kritisk og stiller krav, men alltid opptatt av at jeg som pasient skal få best effekt. Da jeg virkelig trengte det, satt han jord og himmel i bevegelse for at jeg skulle få komme til de beste ekspertene på dagen. Tusen takk Finn for gode og trygge år hos deg.

Veldig bra

Det er lett og få hastetimer, da det er åpent ett stykke ut på ettermiddagen....veldig fornøyd.
Diagnosene stemmer bra overrens med de plagene jeg har, og blir korrekt medisinert.

Hyggelig og kunnskapsrik

Finn er hyggelig og kunnskapsrik. Han lytter når du snakker og er veldig nøye med å skrive ned alt du sier. Han er humoristisk uten å bli platt.

Utrolig bra lege!

Dette er den beste legen jeg har hatt. Han bryr seg, ser litt gjennom fingrene på ting og har alltid gitt meg fornuftige konklusjoner (noe jeg synes har vært et problem med andre leger).

Veldig hyggelig fastlege!

Jeg er ikke så ofte hos fastlegen da jeg har en del kontakt med sykehus og annet helsepersonell, men fastlegen min er virkelig et funn! Jeg har ingen planer om å bytte han ut! Alltid veldig hyggelig og oppdatert, konstruktiv og grei.

Skuffende og uengasjert lege

Denne legen foretrekker å skrive ut resepter heller enn å undersøke pasienten ordentlig.

Min mann ble møtt med et 'jaja, vi får håpe du ikke har fått xxxx (alvorlig kronisk sykdom), etterfulgt av en kommentar om at det er tidkrevende å finne ut av om man har denne sykdommen.

Han fikk ingen henvisning, ingen videre undersøkelser, råd eller behandling.