Finn Kristen Andresen

Fyrstikktorget Legekontor

Autorisasjon (1989)

Fyrstikktorget Legekontor Telefonnummer23 24 43 3023 24 43 ...
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Trygg og kunnskapsrik

Hele slekta har brukt ham i mange år. Doktor Finn er høyt verdsatt. Svært omfattende kunnskaper og veldig hyggelig og omsorgsfull. Jobber gjerne utover kvelden for å skaffe deg den rette medisinen.

Faglig dyktig, men lite interesse for psykisk helse

Finn er en lege som er utrolig dyktig ved undersøkelser, henvendelser og å finne frem til problemet. Han tar hensyn til beliggenhet og pris på steder når han henviser deg. Han er rolig og behagelig å snakke med.
Samtidig opplevde jeg det som at det var lite hjelp å få ved psykisk helse. Opplever at det var liten interesse for dette, da det ikke er noen direkte medisinsk løsning på problemet. Var til tider vanskelig å diskutere psykiske plager, da man kunne føle at man ikke fikk noe svar.
Absolutt en lege som kan anbefales dersom ved sykdomsplager og annet.

Veldig fornøyd, kan ikke byttes ut!

Jeg har hatt Finn som fastlege i mange år nå, og kom i kontakt med han da jeg flyttet til Kampen/Vålerenga i år 2000. Jeg er kjempefornøyd, og føler meg godt ivaretatt. Han er både engasjert og interessert i min sykdomshistorie og utfordringene mine. I slutten av 2005 flyttet jeg fra Kampen, men var aldri i tvil om jeg skulle beholde fastlegen. Hvorfor bytte ut noe som man er så fornøyd med? Stå på!

Topp fastlege

Finn er en engasjert lege, som interesserer seg for sine pasienters liv og levnet. Det er mitt inntrykk at han er faglig sterk, men også henviser til spesialist/sykehus når dette er nødvendig. Finn har også en jovial væremåte, som gjør at det er enkelt å snakke med ham. Det eneste negative er at han er så populær at det kan være vanskelig å få time på kort varsel. Håper at det blir lang tid til Finn pensjonerer seg. Det blir tilnærmet umulig å finne en like god fastlege.

Resepsjon og laboratorium håndteres av hyggelige og effektive medarbeidere. Alt-i-alt er pasientopplevelsen ved Fyrstikktorget legekontor utmerket.

Flink og grei

Grundig. Interessert. Opptatt av pasientens rettigheter. Fint at han alltid henviser til spesialister med offentlig avtale.