Finn Kristen Andresen

Fyrstikktorget Legekontor Mann, 66 år

Autorisert1989
Ledige plasser 5 av 2242
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fyrstikktorget Legekontor
Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Hyggelig og lyttende

Jeg byttet til Finn som fastlege i 2015 og har ikke vært noe annet enn fornøyd med behandlingen hans. Han ble anbefalt av en venn av meg og jeg kan gjerne anbefale han videre. Han er en lege som møter blikket ditt når du forteller han hva som er galt/hva du lurer på og oppleves som en hyggelig og mann. Han har udelt oppmerksomhet når du snakker og har fullt fokus på saken din når du er der. Det er noe som gjør han til en svært god lege. Om han ikke kan fastslå diagnose/hva som feiler deg, henviser han deg selvfølgelig videre til spesialist. Akkurat slik en fastlege skal.

Han er en Fantastisk lege, flink og ærlig , jeg alltid tar kontroll time hos han, selv om jeg er ikke syk

Dyktig og sympatisk lege

Byttet fastlege 1/5 i år til dr. Finn Andresen. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Veldig dyktig, sympatisk og hyggelig lege. Har et godt humør og smilet på lur. Flere leger burde lære av han. Jeg er veldig fornøyd med han som min fastlege.

Min fastlege i 20 år

Jeg har hatt Dr. Andresen som fastlege i 20 år. Han er også fastlege for mine barn. En fantastisk flink lege! Mine beste anbefalinger:))

En veldig bra lege

En lege jeg er veldig fornøyd med. Jeg føler at han hører på meg å tar tak for å finne ut av ting. Blir sendt videre til spesialiter hvis han mener det er best. Han er ærlig, det er noe av det jeg setter stor pris på hos han. Jeg føler at han tar seg tid til virkelig og lytte.