Finn Kristen Andresen

Fyrstikktorget Legekontor Mann, 66 år

Autorisert1989
Ledige plasser 10 av 2242
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fyrstikktorget Legekontor

Karoline Kristiansens vei 3 0661 Oslo
Finn Kristen Andresen er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Finn Kristen Andresen

Dyktig og sympatisk lege

Byttet fastlege 1/5 i år til dr. Finn Andresen. Han er flink til å lytte til deg som pasient og ta deg på alvor. Veldig dyktig, sympatisk og hyggelig lege. Har et godt humør og smilet på lur. Flere leger burde lære av han. Jeg er veldig fornøyd med han som min fastlege.

Min fastlege i 20 år

Jeg har hatt Dr. Andresen som fastlege i 20 år. Han er også fastlege for mine barn. En fantastisk flink lege! Mine beste anbefalinger:))

En veldig bra lege

En lege jeg er veldig fornøyd med. Jeg føler at han hører på meg å tar tak for å finne ut av ting. Blir sendt videre til spesialiter hvis han mener det er best. Han er ærlig, det er noe av det jeg setter stor pris på hos han. Jeg føler at han tar seg tid til virkelig og lytte.

Flott lege

Setter stadig mer pris på min gamle fastlege. Han er en hyggelig mann, han er også en lege som lytter og tar meg på alvor. Jeg er så glad for at han anerkjenner min opplevelse av egen fungering og ikke bare lar blodprøvene bestemme behandlingen.

Den beste fastlegen jeg har hatt i hvertfall

Jeg har vært borti mange fastleger som virkelig ikke har gjort noen god jobb, men da jeg fikk Finn som lege for omkring 5 år siden så var jeg storfornøyd og det er jeg fortsatt. Jeg bytter IKKE! Det er lett å få time, og er det fullt så skviser han deg allikevel gjerne inn. Han smiler som regel alltid, lytter til meg, noterer, stiller spørsmål, undersøker, henviser til fantastisk bra spesialister om nødvendig, og ikke minst så kan han bruke humor!
Fantastisk lege!