Harinder Kaur

Vollen Legekontor Kvinne, 35 år

Autorisert2012
Ledige plasser 186 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vollen Legekontor

Skjæret 47 1390 Vollen
Harinder Kaur er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Harinder Kaur

Den beste legen jeg har hatt

Hun tok meg på alvor og lyttet forbi det jeg sa og gikk i dybden på hvor mye av årsaken lå. Dr. Kaur er for meg den nye generasjons leger, som er autentisk og tilstede for pasient. Fokusert, hjertelig, lyttende og effektiv.

Litt for kjapp og effektiv

Det er nesten aldri noe galt med meg, så jeg var hos henne bare to ganger. Fikk begge ganger inntrykk av at hun var en effektiv og målrettet lege. Problemet er bare at jeg liker å få ting ordentlig forklart, uten gang rundt grøten. Ble en gang henvist til ortoped med beskjed om at de nok ville gjøre et kirurgisk inngrep. Det var helt uaktuelt og ortopeden sa, i svært diplomatiske ordelag, at hun nok var litt vel nyutdannet.

Jeg vil tro at denne legen er et godt valg for dem som ikke har noe alvorlig, og som først av alt ønsker en effektiv lege som rydder opp, og ikke føler for å få ting forklart i detalj.

Fantastisk omsorgsfull, dyktig og bestemt

Jeg og mine eldre foreldre har alle fått en fantastisk oppfølging av vår fastlege Live Kaur. Hun er faglig dyktig og et godt medmenneske, hun følger nøye opp og ser enkeltmennesker hun behandler.

Faglig dyktig lege

Opplever henne som faglig dyktig og hun gjør grundig undersøkelser. Viser lite empati og fremstår med en "ovenfra -ned" holdning.
Vanskelig å få time. Har alltid måtte vente over en uke på time eller få time hos annen lege ved legekontoret.

Fantastisk god lege

Kaur er rolig, lyttende og fremstår som svært dyktig. Hun tar seg god tid til å høre hva som faktisk er problemet og er opptatt av alle omstendigheter rundt sykdommen, ikke bare symptomer. Jeg føler meg godt ivaretatt av henne og er svært fornøyd med henne som fastlege. Vil anbefale henne på det varmeste.