Per Kristian Arnesen

Autorisasjon (1987)

Per Kristian Arnesen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Kristian Arnesen

Lat og uengasjert

På mitt andre besøk hos fastlegen på ni år ble jeg totalt ignorert av legen. Ingen prøver, ingen spørsmål om hvordan jeg hadde det. Han skrev en henvisning til en annen, men sjekket ikke tilstanden mitt.
Måtte bestille time på privat legesenter i påvente av innkalling til spesialist, og det burde være unødvendig.

Bytter fastlege nå.

Ikke bra

Denne legen virker som en veldig koselig type, men tiltaksløs og unøyaktig. Veldig dårlig forberedt. Fikk ikke den hjelpen jeg trengte, egentlig ikke noe hjelp i det hele tatt. Sikkert grei for noen, men jeg bytter.

Ryddig og kunnskapsrik

Jeg er fornøyd med Arnesen som fastlege og har derfor beholdt han selv om jeg har flyttet fra Kjelsås. Han er flink, trygg og kommuniserer på en behagelig måte. Daglig tlf-tid er en super ordning. Det er også en ordning hvor legene på kontoret dekker opp i hverandres fravær, og de har et felles laboratorium som fungerer utmerket. Mulig tlftigjengemigheten for felles sentralbord burde vært bedre - i tråd med tidene som er gitt på hjemmesiden.

Tiltaksløs, men noe hjelpsom

Arnesen er en grei og hyggelig fastlege, skriver henvisninger og hjelper med legeattest.
Men han er dårlig på oppfølging av både blodprøver og gir lite tilbakemelding på svar fra undersøkelser.

Kommer sjelden med forslag til tiltak og løsninger, man må neste selv komme med forslag.
Grei å snakke med, men har man mer alvorlige problemstillinger og plages med smerter, endringer i sykdomsbilde/ kroppslige symptomer så bytt fastlege.

Godt fornøyd

Er generelt skeptisk til Legelisten, og mener det derfor er viktig med gode tilbakemeldinger også.

Jeg er godt fornøyd med dr. Arnesen. Han har lappet meg sammen når det har vært behov for det. Han virker kunnskapsrik og trygg.

Mulig han han virke litt lite "proaktiv". Men, på den annen side, folk må få lov til å være som de er. Også leger.

Derfor må det bli toppkarakter på legen.

Venteværelset derimot er litt kjedelig, men det spiller jo ingen rolle. Man skal jo bare vente der.

Men dårlig utvalg i lesestoff. Går mest i Allers, Familien og Norsk Ukeblad. Har hverken sett Vi Menn, Jakt og Fiske eller Villmarksliv. Ikke engang The Economist, Kapital eller Soldier of Fortune har ligget der. Skjerpings!

Mvh,