Siri Annie Åsli

Autorisasjon (2008)

Torshovdalen Legesenter AS Telefonnummer22 09 76 0022 09 76 ...
Hans Nielsen Haugesgate 37E 0481 Oslo
Siri Annie Åsli er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siri Annie Åsli

Alt i alt fornøyd

Er generelt ganske fornøyd med Siri som fastlege, men hun er en del borte, noe som gjør at man ofte blir overlatt til vikarer av varierende kvalitet. Opplever at jeg av og til må mase litt på henne for å bli henvist til spesialisthelsetjenesten og for å få henne til å innse alvoret. Ser noen andre her skrive at hun innimellom kan avbryte pasienten, noe jeg også har opplevd. Dette fører til at jeg glemmer det jeg er i ferd med å si. Men alt i alt opplever jeg henne som en varm person som tross alt vil pasientens beste, og hun er jordnær og jovial. Hun husker detaljer om meg og spør oppfølgingsspørsmål når jeg kommer til ny time. Hun får meg til å føle meg velkommen på legekontoret og fins ikke nedlatende.

Ikke tilstede

Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med Siri, opplevde henne som varm og emosjonelt påskrudd. Men de siste årene har jeg knapt sett henne, og blitt en kasteball mellom ulike vikarer på legekontoret. Det går tregt med svar når jeg har forsøkt å kontakte via helsenorge.no. Er vanskelig å stå på hennes liste, og jeg kommer nok til å bytte fastlege på grunn av dette.

Dyktig og empatisk, men mye borte

Jeg har hatt Siri som fastlege i 10 år. Hun er en fantastisk dyktig lege med høy emosjonell intelligens. Tålmodig og god i møte med psykiske helseplager og kvinnehelse.

Men: hun er mye borte, og jobber redusert i perioder. Det betyr at oppfølgingen blir overlatt til vikarer av varierende kvalitet, det er ofte avlysninger av timer og lang ventetid.

Hun burde ikke hatt 1600 pasienter på listen, men heller 1000/1200. Jeg føler ikke at jeg får den oppfølgingen jeg trenger, og blir en kasteball mellom vikarer og andre leger ved Torshovdalen legesenter.

Dyktig og god lege

Hun gir en god oppfølging og ivaretar klienten sin.

Du blir sett og hørt av legen,
Du får tid til å kommuniserer og spørre spørsmål i forhold til sykdommen din.

Den beste fastlegen

Jeg har vært så heldig å ha Siri som fastlege gjennom flere faser av livet. Hun er utrolig faglig flink. Men viktigst av alt, hun ser meg. Jeg er ikke ofte hos legen, men når jeg må, er det så viktig for meg og bli møtt på den måten hun gjør. En dyktig lege og et fantastisk menneske.