Alexander Løvdahl

Kongsvegen 282 2636 Øyer
Alexander Løvdahl er en av 5 fastleger i Øyer

Siste vurderinger av Alexander Løvdahl

Ypperlig, flink lege

Løvdahl er en samvittighetsfull, kunnskapsrik og meget beghagelig lege. Interessert i faget og menneskene/pasientene.
Beste jeg har hatt.

Alexander er en fantastisk hjelpsom lege, og har hjulpet meg opp igjennom de siste årene dersom det har vært noen problemer. Han tar tak i problemet på en profesjonell måte, og er veldig "menneskelig" og får deg til å slappe av dersom du er stresset eller føler ubehag.

Etter å ha flyttet til en annen landsdel måtte jeg med tungt hjerte gi avkall på ham til fordel for en fastlege i min nye by. Da 5 timer i bil blir vel så langt å pendle for en legetime. Dersom jeg flytter tilbake, håper jeg han er der fremdeles!

Han er absolutt å anbefale for dem som vurderer det.

Den beste legen jeg har hatt! :)

Jeg har aldri hatt en så dyktig lege som Alexander! Opp igjennom alle årene jeg har levd, har jeg ikke funnet en enste lege jeg kunne stole på og være fornøyd med. Men da jeg flyttet til Tretten, var det på tide at jeg fikk en lege jeg var fornøyd med, og det fikk jeg! :) Han tar alle pasientene sine på alvor, og er en ryddig man som gjør jobben sin grundig! :)

Tipp topp, tommel opp for denne legen!

Den beste legen!

Kjempefonøyd! På alle mulige måter! Har absolutt ikke lyst til og bytte fastlege, men må pga flytting. Synd det er for langt og reise fra Neskollen til Tretten! Har fått hjelp på alle måter. Eneste jeg har savnet litt, er nøyere informasjon om bruk av nye medisiner. Men ellers er alt tipp topp! En lege som virkelig har stått på og jobbet for at jeg skal ha det bra! Bruker alltid god tid, både til og lytte, og forklare.

Tommel opp!

Meget grundig lege, har aldri opplevd å ikke bli tatt på alvor. Han er ung, men dyktig i jobben sin, og pga sin grundighet så synes jeg å ha full tillit til min fastlege og opplever at ingen sak er for liten. Er veldig godt fornøyd! Og håper å få beholde ham lenge.