Cathrine Jacobsen Skjekkeland

Songdalen legesenter Kvinne, 39 år

Autorisert2006
Ledige plasser 43 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Songdalen legesenter

Songdalsvn. 53 4645 Nodeland
Cathrine Jacobsen Skjekkeland er en av 6 fastleger i Songdalen

Siste vurderinger av Cathrine Jacobsen Skjekkeland

Meget bra

Snill dame med god erfaring. Har veldig bra kontakt med barna, både de store og små. Meget hjelpsom.

Svært dyktig

Dyktig, handlekraftig og til stede,. Jeg kjenner meg godt ivaretatt og tatt på alvor og fikk time samme dag som jeg tok Kontakt.

Den beste fastlege jeg noen gang har opplevd

Cathrine er en lege som tar seg god tid til deg. Dette kan gjøre at en blir sittende en stund å vente på venterommet, men når du vet at hun tar seg tid til sine pasienter så gjør det meg ingenting.
Hun ser på deg når hun prater og du føler deg ivaretatt.Jeg føler meg trygg når jeg går til henne uansett hvilket problem eller symptomer jeg har hatt.
Jeg har tidliger gruet meg veldig for å gå til legen, frem til den dagen jeg møtte opp til time hos Cathrine.
Jeg har nå hatt Cathrine i ca 7-8 år og selv om jeg har flyttet til en annen kommune, så har jeg valgt å ikke skifte fastlege.
Da Cathrine var i permisjon var jeg innom legesenteret kun en gang, men ventet til hun var tilbake for å ta mine årlige sjekk.

Omsorgsfull og profesjonell lege

Cathrine er en god lege, som ser pasientene for dem de er - og ikke bare titter på pc'n under legetimen. Hun er flink til oppfølging av pasientene og deres situasjon, og har forståelse for at folk er forskjellige. Vi venter nå bare på at hun skal komme tilbake fra permisjon. Absolutt en lege som kan anbefales!

Veldig fornøyd med denne legen!

Cathrine er en dyktig lege. Jeg føler hun tar seg god tid til meg, og at hun tar meg på alvor. Hun er veldig forståelsesfull og omsorgfull. Akkurat slik en lege skal være. Selv om jeg har flyttet til en annen kommune, vil jeg ikke bytte lege nettopp fordi jeg er så fornøyd med henne.