Kristin Mæland Mellingen

Åsane Legekontor

2011

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Kristin Mæland Mellingen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Mæland Mellingen

Omsorgsfull og dyktig

Jeg fikk Kristin som fastlege i 2013 da min daværende fastlege sluttet. Jeg har alltid følt meg velkommen og ivaretatt hos henne. Hun lytter godt og gjør alltid sitt ytterste for å kunne hjelpe. Hun er en lege som er enkel å snakke med og er alltid imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Super lege

Lytter og tar alt på alvor. Alltid høflig, godt humør og smilende. Alltid følelse av og bli ivaretatt på beste måte.

For mange pasienter?

Vi har ved flere anledninger opplevd å bli sendt rundt til andre leger på huset ved akutt timer. Jeg har prestert å sitte i tlf fra kl 08.00 i 41 min for så å få beskjed om å ringe neste morgen. Vi dro på legevakt isteden. Dette var jo akutt.
Bestilling av time hos fastlege er tidkrevende. Fra bestilling går det en måned til man får time.

Unik Lege og medmenneske

Kopierer denne teksten da den sier alt!

Kristin er utrolig flink til å gi meg det hun trenger, pluss det lille ekstra! Hun lytter til alt jeg har å si, og tar den tiden hun trenger hver eneste gang! Selv om jeg merker det er noe forsinkelser er det bare et kvalitetstegn i mine øyne, for da betyr det at hun tar seg tid med hver eneste pasient! Hun "dytter ingen ut døren".
Anbefaler Kristin til alle jeg kjenner! Har ikke en eneste negativ kommentar å si om verken om legekontoret eller selve fastlegen!

En fantastisk dyktig og omsorgsfull lege!