Kristin Mæland Mellingen

Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Kristin Mæland Mellingen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Mæland Mellingen

For mange pasienter?

Vi har ved flere anledninger opplevd å bli sendt rundt til andre leger på huset ved akutt timer. Jeg har prestert å sitte i tlf fra kl 08.00 i 41 min for så å få beskjed om å ringe neste morgen. Vi dro på legevakt isteden. Dette var jo akutt.
Bestilling av time hos fastlege er tidkrevende. Fra bestilling går det en måned til man får time.

Unik Lege og medmenneske

Kopierer denne teksten da den sier alt!

Kristin er utrolig flink til å gi meg det hun trenger, pluss det lille ekstra! Hun lytter til alt jeg har å si, og tar den tiden hun trenger hver eneste gang! Selv om jeg merker det er noe forsinkelser er det bare et kvalitetstegn i mine øyne, for da betyr det at hun tar seg tid med hver eneste pasient! Hun "dytter ingen ut døren".
Anbefaler Kristin til alle jeg kjenner! Har ikke en eneste negativ kommentar å si om verken om legekontoret eller selve fastlegen!

En fantastisk dyktig og omsorgsfull lege!

Den beste legen jeg har hatt.

Hos dr.Mellingen blir man behandlet som passient. Hun lytter og er grundig, man blir hørt.

Bergens beste

Bergens beste lege! Tar seg god tid, lytter, er aldri nedlatende og gjør alt hun kan for å hjelpe. Henviser også videre om hennes kompetanse ikke strekker til. Strålende fornøyd!