Kristin Mæland Mellingen

Tlf: 55 39 30 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Mæland Mellingen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kristin Mæland Mellingen

Super lege

Lytter og tar alt på alvor. Alltid høflig, godt humør og smilende. Alltid følelse av og bli ivaretatt på beste måte.

For mange pasienter?

Vi har ved flere anledninger opplevd å bli sendt rundt til andre leger på huset ved akutt timer. Jeg har prestert å sitte i tlf fra kl 08.00 i 41 min for så å få beskjed om å ringe neste morgen. Vi dro på legevakt isteden. Dette var jo akutt.
Bestilling av time hos fastlege er tidkrevende. Fra bestilling går det en måned til man får time.

Unik Lege og medmenneske

Kopierer denne teksten da den sier alt!

Kristin er utrolig flink til å gi meg det hun trenger, pluss det lille ekstra! Hun lytter til alt jeg har å si, og tar den tiden hun trenger hver eneste gang! Selv om jeg merker det er noe forsinkelser er det bare et kvalitetstegn i mine øyne, for da betyr det at hun tar seg tid med hver eneste pasient! Hun "dytter ingen ut døren".
Anbefaler Kristin til alle jeg kjenner! Har ikke en eneste negativ kommentar å si om verken om legekontoret eller selve fastlegen!

En fantastisk dyktig og omsorgsfull lege!

Den beste legen jeg har hatt.

Hos dr.Mellingen blir man behandlet som passient. Hun lytter og er grundig, man blir hørt.

Bergens beste

Bergens beste lege! Tar seg god tid, lytter, er aldri nedlatende og gjør alt hun kan for å hjelpe. Henviser også videre om hennes kompetanse ikke strekker til. Strålende fornøyd!

Dyktig lege men

1-2 måneders ventetid. Som regel må man gå til en annen lege, da man ikke kommer til hos henne, selv om hun er fastlegen din.

Veldig Fornøyd

Åpen, ikke forutinntatt.
Lytter, besvarer og forklarer.

Flink lege og et varmt og godt menneske

Både jeg og min lille datter har Kristin Mellingen som fastlege - og jeg er storfornøyd! Hun tar seg tid til oss, lytter og stiller aldri nedlatende spørsmål (noe jeg har opplevd fra andre leger). Hun er også genuint opptatt av hver pasient, og starter gjerne en konsultasjon med å høre hvordan det gikk med det-og-det vi har vært inne for tidligere.

Vi føler vi blir tatt godt vare på av Mellingen, og hun er heller ikke sparsom med henvisninger til spesialister, dersom hun føler at hennes kompetanse ikke strekker til.

Beste legen

Hun er uten tvil en av de beste legene i Bergen. Hun lytter, er grundig og tar deg seriøst.

En lege som lytter og tar seg tid

Bare gode erfaringer. Lytter og tar seg tid med pasientene selv om hun har mange pasienter. Problemet til legene er at det er for mye papirarbeid som stjeler tiden fra det de egentlig skal bruke tiden sin på, nemlig pasienter.

Fantastisk lege, enkelt og greit.

Et tillitsfullt og godt inntrykk, med god oppfølging.

Ble møtt av en lege som lyttet, ga gode vurderinger med hensyn til behandling. Fulgte opp med personlig kontakt etter behandling.