Kristin Gisvold Stokke

Fyrgata Legekontor

2005

Fyrgata Legekontor Telefonnummer74 17 12 1074 17 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fyrgata 3 7725 Steinkjer
Kristin Gisvold Stokke er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Kristin Gisvold Stokke

Fantastisk lege!

Kristin er en fantastisk fin lege, som bestandig tar seg god tid med deg som pasient. Hun lytter, tar deg på alvor og gjør sitt ytterste for at du som pasient skal få den hjelpen du trenger! Jeg er kjempe glad for at Kristin er min fast lege.

Tar seg god tid, forhaster seg ikke. Henviser videre ved behov og man føler seg velkommen og tatt på alvor! Føler hun strekker seg langt for pasientene og virker genuint interessert i hva man har å fortelle. Ingen spørsmål er dumme å man blir godt tatt vare på. Skjønner godt det er vanskelig å komme til på lista da jeg prøvde i over 1 år! Angrer ikke et sekund på bytte!

Den beste legen jeg har hatt!!!

Første lege jeg har møtt som faktisk har lest journalen min før jeg kom inn på kontoret! En lege som faktisk bryr seg og tar seg tid til pasienten, men som samtidig får unnagjort ting kjapt. En lege man kan stole på!

Den beste legen jeg har hatt

Dyktig lege som er jordnær, ærlig, redelig, og lytter godt.

Kan det bli bedre?

Kristin er uten tvil den beste legen jeg har hatt, skjønner godt det ikke er ledige plasser til henne.. Ingen som vil bytte ut henne mot en annen lege! Hun er snill, lyttende, imøtekommende og har handlingskraft!!! Min tidligere lege brukte 3 år på noe som tok henne bare noen uker og få gjort. Når jeg kommer til henne så føler jeg at jeg kan være 100% ærlig! og hun dømmer ikke. Hun møter pasientene på en god måte, og hun spør hvordan det går hvis du bare tilfeldig treffer på henne også. Hun bryr seg! Vi skal være glade for og ha fått henne!