Lise Anett Nohr

Skippergata 20 1767 Halden
Lise Anett Nohr er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Lise Anett Nohr

Veldig vanskelig med timebestilling

Legen er det ikke noe feil med. Hun er hyggelig og sikkert faglig dyktig. Men at det i dag er umulig og kunne sende en mail til legen er ikke holdbart. Det er også umulig og komme frem på telefonen. Pasienter møter opp på legekontoret for og bestille time. Om morgenen er det ofte kø av pasienter som skal bestille time. Legen har heller ikke noe hjemmeside. Etter mange år byttet jeg nå fastlege, da legen er så vanskelig kontaktbar.

Overtok etter mangeårig familielege

Hun tok over etter en mangeårig familielege. Svært fornøyd med det jeg har opplevd hittil. Hun er lette å snakke med å er flink til å lytte. Kommer gjerne med gode forslag. Stiller de riktige spørsmålene.
Nøler ikke med henvisninger.

veldig bra lege

veldig flink lege er glad jeg kan gå til henne alltid blid og hyggeilg tar seg god tid til og lytte

I permisjon uten å gi informasjon

Var veldig fornøyd da jeg endelig hadde klart å få meg en god fastlege. Problemet er at etter to mnd med henne har hun gått ut i permisjon. Var hos henne rett før jul og hun ga ingen beskjed. Vikarlegenn er en liten søt og pur ung dame med pakistansk bakgrunn. Dyktig til enkle konsultasjoner, men mangler erfaring og kan fremstå som usikker ved mer komplekse problemstillinger.

UTROLIG BRA!

Lise Anett Nohr er den beste legen jeg har vært hos. Hun er oppriktig engasjert, lyttende, og hun har et ønske om å finne ut av ting! Jeg skulle ønske jeg fikk fortsette å gå til henne!