Lise Anett Nohr

Skippergata 20 1767 Halden
Tlf: 69 21 19 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lise Anett Nohr er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Lise Anett Nohr

Hyggelig, men har alltid dårlig tid.

Når jeg først møtte Lise i overgangen mellom henne og min gamle lege, følte jeg at hun var en utrolig flott lege, hun lyttet og spurte og tok meg på alvor.
Dessverre føler jeg ikke det lenger. Hun har alltid dårlig tid, så dårlig tid at jeg føler jeg ikke får tatt opp det jeg kom for.
Og jeg føler ikke at problemene mine blir tatt på alvor.
Positivt er at det er mye lettere å bestille time etter at sms ordningen kom.

Topp lege

Er storfornøyd. Følger opp , og er god til å lytte. Tørr å spørre deg om livstid, og gir råd. Forlanger at du følger rådene, men kritiserer deg ikke. Mener du må delta aktivt selv , hvis du skal bli frisk. Passer godt på deg med prøver/henvisninger. Jeg er 67 (mann), og frisk. Bytter ikke.

Misfornøyd

Føler ikke jeg blir tatt på alvor. Synes hun er dårlig til å lytte og stiller lite spørsmål. Har ikke lyst til å oppsøke lege grunnet den dårlige behandlingen jeg føler jeg får. Jeg kommer til å bytte fastlege.
I tillegg er det umulig å komme gjennom på telefonen til legekontoret.

Veldig vanskelig med timebestilling

Legen er det ikke noe feil med. Hun er hyggelig og sikkert faglig dyktig. Men at det i dag er umulig og kunne sende en mail til legen er ikke holdbart. Det er også umulig og komme frem på telefonen. Pasienter møter opp på legekontoret for og bestille time. Om morgenen er det ofte kø av pasienter som skal bestille time. Legen har heller ikke noe hjemmeside. Etter mange år byttet jeg nå fastlege, da legen er så vanskelig kontaktbar.

Overtok etter mangeårig familielege

Hun tok over etter en mangeårig familielege. Svært fornøyd med det jeg har opplevd hittil. Hun er lette å snakke med å er flink til å lytte. Kommer gjerne med gode forslag. Stiller de riktige spørsmålene.
Nøler ikke med henvisninger.

veldig bra lege

veldig flink lege er glad jeg kan gå til henne alltid blid og hyggeilg tar seg god tid til og lytte

I permisjon uten å gi informasjon

Var veldig fornøyd da jeg endelig hadde klart å få meg en god fastlege. Problemet er at etter to mnd med henne har hun gått ut i permisjon. Var hos henne rett før jul og hun ga ingen beskjed. Vikarlegenn er en liten søt og pur ung dame med pakistansk bakgrunn. Dyktig til enkle konsultasjoner, men mangler erfaring og kan fremstå som usikker ved mer komplekse problemstillinger.

UTROLIG BRA!

Lise Anett Nohr er den beste legen jeg har vært hos. Hun er oppriktig engasjert, lyttende, og hun har et ønske om å finne ut av ting! Jeg skulle ønske jeg fikk fortsette å gå til henne!

"Flott lege"

En nydelig lege, som viser omsorg og alltid tar seg tid. Hun gjør undersøkelser nøye og er profesjonell i jobben sin. Alle burde hatt en lege som henne!

Lyttende og oppmerksom!

Lytter til meg! Føler at jeg blir tatt på alvor, også når jeg kommer med andre ønsker og forslag til utbredringer.