Bente Marianne Aschim

Fagerborglegene

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fagerborglegene
Rosenborggata 9 0356 Oslo
Tlf: 23 33 25 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bente Marianne Aschim er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bente Marianne Aschim

Den beste legen jeg har hatt

Hun lytter, tar meg og mine problemer på alvor, korrigerer meg om nødvendig. Finner beste løsning på mine problemer.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Bente Aschim som lege siden jeg var 16 år - i dag er jeg 46 år. Hun har også blitt faslegen til min mann og våre tre barn. Aschim har alltid tatt seg tid til meg og min familie. Hun er flink til å lytte og det er ingen andre leger jeg har samme tillit til.

Hurtig

Hun virker sympatisk som menneske, men jeg får inntrykk av at hun har dårlig tid. Har flere ganger opplevd at hun ikke lyttet ordentlig og ville avslutte konsultasjonen før jeg fikk sagt det jeg hadde på hjertet. Når det gjelder det faglige har jeg ikke noe å utsette.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har gått hos Bente siden før fastlegeordningen. Hun ble anbefalt som faglig dyktig av den nyansatte bydelsoverlegen. Da er du i trygge hender, sa han. Hun tok seg av de tre barna mine også.
Hun ser hele mennesket, har tid til deg, hun er grundig og ser sammenhenger. Jeg foretrekker Bente fremfor spesialister som bare ser det de er spesialist i. Men hun har aldri vært redd for å henvise når det er nødvendig.

Fornøyd!

Proff, hyggelig, forståelsesfull, ikke "legefjern". Tar seg alltid god tid. Følger opp på en bra måte. Veldig fornøyd!

Eneste som er litt dumt er at det tar litt tid å få time, og at hun ikke jobber full stilling. Men da får man time hos noen andre, og de er også flinke.

Lett å få akuttime, og det settes pris på med mye syke småbarn.

Trygg

Flink til å se meg som menneske og ikke bare en som er syk. Bryr seg. Virker faglig dyktig også. Beste fastlegen jeg har hatt.

Meget grundig og kunnskapsrik

Tar seg alltid tid. Følger alltid opp. Viser engasjement og omsorg for pasientene sine! Det føles trygt å høre til her!

En vanlig svært nøytral fastlege

Grei på det åpenbare medisinske, men som å prate med en person bak et ugjennomsiktig dusjforheng.

Hurtig på konsultasjoner, så hurtig at du trenger noen flere.

Vurdert å bytte fastlege.