Bente Marianne Aschim

Fagerborglegene

1980

Fagerborglegene Telefonnummer23 33 25 6023 33 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rosenborggata 9 0356 Oslo
Bente Marianne Aschim er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bente Marianne Aschim

Travel

Effektiv, men føler alltid jeg må skynde meg, og dog jeg går særs sjelden til lege, får jeg en følelse av ikke å helt bli tatt på alvor. Litt upersonlig. Til tider er det svært vanskelig å få kontakt med legekontoret, så må møte opp personlig for å få satt opp time. Ofte unge jenter i resepsjonen som virker lite serviceinnstilte og til tider uproffe. Utbytting av folk i resepsjon/blodprøve hele tiden, så får ingen følelse av kontinuitet og at en blir kjent med senteret.

Den beste legen jeg har hatt

Hun lytter, tar meg og mine problemer på alvor, korrigerer meg om nødvendig. Finner beste løsning på mine problemer.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt Bente Aschim som lege siden jeg var 16 år - i dag er jeg 46 år. Hun har også blitt faslegen til min mann og våre tre barn. Aschim har alltid tatt seg tid til meg og min familie. Hun er flink til å lytte og det er ingen andre leger jeg har samme tillit til.

Hurtig

Hun virker sympatisk som menneske, men jeg får inntrykk av at hun har dårlig tid. Har flere ganger opplevd at hun ikke lyttet ordentlig og ville avslutte konsultasjonen før jeg fikk sagt det jeg hadde på hjertet. Når det gjelder det faglige har jeg ikke noe å utsette.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg har gått hos Bente siden før fastlegeordningen. Hun ble anbefalt som faglig dyktig av den nyansatte bydelsoverlegen. Da er du i trygge hender, sa han. Hun tok seg av de tre barna mine også.
Hun ser hele mennesket, har tid til deg, hun er grundig og ser sammenhenger. Jeg foretrekker Bente fremfor spesialister som bare ser det de er spesialist i. Men hun har aldri vært redd for å henvise når det er nødvendig.