Lars Sigurd Bostad

Tlf: 55 39 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Sigurd Bostad er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Sigurd Bostad

Hjelpsom, vennlig og seriøs

Har aldri hatt bedre fastlege. Denne mannen leser seg opp på ting han ikke kan, henviser umiddelbart videre når egen kunnskap ikke strekker til og du føler deg som en hørt og inkludert pasient etter en time.

Han svarer innen et døgn på spørsmål sendt via helsenorge.no og er alltid behjelpelig med råd og tips om det offentlige ikke skulle være tilstrekkelig.

Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege !

Anbefaler han på det sterkeste. Dette er en dyktig lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.
Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!

En lege som hører på deg!

han hører på meg når jeg forteller hva som er gale. han gjør sitt beste for å hjelpe. kan han ikke henviser han med en gang videre til andre. han er også veldig flink med barn!

Jeg har hatt ham som vikarlege når min egen lege ikke var tilgjengelig. Følte meg skikkelig ivaretatt. Nå bytter jeg, og står på venteliste med varsling når denne populære legen får ledig plass. Det blir kjekt å få en skikkelig lege igjen.

Hører på meg

Føler meg trygg og ivaretatt av Bostad.
Uansett hva det er, er ingen spøsmål for små noe som gjør at jeg håper jeg kan bruke han som lege i mange år fremover. For første gang, en jeg føler tar meg på alvor.
Bruker tiden godt, lytter, alt jeg trenger og vil ha i en fastlege.

( Da er det ikke rart det kan være noe ventetid på time heller! :) )

Utrolig dyktig!

Har Bostad som fastlege både for meg selv og min sønn. Han er kjempe dyktig!
Kommuniser kjempe bra, undersøker og stiller spørsmål for å finne ut av det hver gang. Han er også kjempe flink med sønnen min på 1 år. Anbefales virkelig om man har barn!

Flink tilgjengelig lege

Ikke så lenge siden vi byttet til Bostad. Han er behagelig, flink og ikke minst tilgjengelig. Veldig fornøyd!

Ikke bra nok dersom man har små barn

Ok fastlege, tar seg god tid og spør masse.
Men dersom du har små barn kan jeg dessverre ikke anbefale han. Fikk skikkelig dårlig behandling da barnet mitt var sykt og måtte dessverre bytte fastlege umiddelbart for å få hjelpen vi trengte. Følte meg som en hysterisk mor uten å bli hørt.
Synd, for legekontoret i Eidsvåg er fantstisk.

Endelig kan jeg gå til legen uten å grue meg hver gang! Han er utrolig flink, avslappet, ærlig og en veldig god lytter. "Ingen spørsmål er dumme!" Anbefales på det sterkeste!

Endelig en som hørte hva jeg sa

Har vært plaget med luft og magesmerter i mange år.Etter å ha vært hos dr Bostad to ganger har jeg fått hjelp med medisin som virker. Han er også meget behagelig så jeg håper han blir i Eidsvåg.Der jeg var tidligere var det for mye vikarer,å ha fastlege er en tilitsak ,en å føle seg trygg hos

fantastisk lege

Har ikke hatt han så lenge, men byttet til han da min forrige lege var ubrukelig. Lars tar seg alltid tid til å høre på deg.flink til å henvise videre. Faglig dyktig og har et stort reportuar. Jeg har byttet en del leger da jeg har kroniske plager, men Lars er definitivt den beste legen jeg har hatt. Ikke vanskelig og få time heller.
Anbefales på det sterkeste!!

Fabelaktig fastlege!

Har hatt flere fastleger i mitt liv pga flytting, og har egentlig vært fornøyd før. Men når jeg kom hos Lars, så skjønte jeg hvordan lege-pasient forholdet skal være! Han lytter, forstår, tar raske beslutninger ang henvisninger og er interessert. Kjekk, ung herremann som jeg har vervet flere pasienter til!

Har hatt en del fastleger opp gjennom årene ! For 5 år siden sluttet min fantastiske lege som jobbet på Kokstad Medesinske. Siden det har jeg hatt 2 stk som jeg overhodet ikke var fornøyd med. Letet opp om det var noe legekontor i nærheten av mitt hjem. Og viste seg, at det ikke lå mer en et steinkast unna . Leste litt om de forskjellige legene som holder til der ! Alle får god kritikk, men valget mitt havnet på Lars Sigurd. Og det angrer jeg ikke et sekund på ! Han lytter til det du har å si. Han er grundig. Hendvisninger går på et blunk ..Så kan anbefales på det sterkeste :-)

Angrer ikke ett sekund!

Er så glad for at jeg byttet til Dr bostad. Har hatt samme fastlege i 23 år og tenkre litt "man vet hva man har, men ikke hva man får",men da jeg flyttet 45 min fra legekontoret ble det til at jeg byttet og jeg angrer ikke ett sekund! Han tar seg alltid god tid til å høre på hva pasienten har å si. Jeg er kjempe glad for at valget falt på han. Nå skal mannen min bytte til han også! Anbefales på det sterkeste!!

Faglig dyktig

Han har vært vikar for min fastlege og nå byttet jeg over til han. Han er faglig dyktig og han er menneskelig. Snakker så jeg forstår, og lytter. Dessuten er jo kontorlokalene alldeles fabelaktig utført, tydelig noen som har visst hva de har gjort der ja, og som har forstått viktigheten av det, og hva det gjør med folk/pasienter.
Jeg har bare gode ting å si, og anbefaler denne unge mannen på det sterkeste.

beste legen for hele familien

Lars Bodtad ble hele familiens fastlege i april og vi har aldri angret et sekund på den avgjørelsen. Han er saklig, faglig dyktig, viser medmenneskelighet og ikke minst utrolig flink med barn. Han bruker god tid og gjir trygghet. En lege jeg virkelig med hånden på hjertet jeg vil anbefale.

Anbefales!

En lege som er faglig dyktig og gir god tillit og forståelse ovenfor sine pasienter. Han er samtidig så seriøs i sitt virke at han viser restriksjon ovenfor misbruk av B preparater og sykemeldinger. En perfekt lege for de fleste.