Lars Sigurd Bostad

Eidsvåg Legekontor

2010

Eidsvåg Legekontor Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane
Lars Sigurd Bostad er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Sigurd Bostad

Tar deg på alvor

Jeg byttet til Bostad for noen år tilbake etter å ha prøvd med flere leger for å bli hørt på mine problemer.

Det tok en time hos Bostad så var jeg henvist videre og fikk behandling på Haukeland, noe som faktisk kunne blitt livstruende!

Han er en tillitsvekkende lege som tar deg på alvor og virkelig lytter til det du sier.

Anbefaler han på det varmeste.

Beste legen jeg har hatt!

Bostad er meget dyktig og hyggelig.
Det er enkelt å snakke med han, og han lytter faktisk til det man sier. Tidligere har jeg alltid gruet meg til å gå til legen, og jeg har syntes det har vært ubehagelig når man er der, men slik er det ikke lenger etter jeg byttet til Bostad. Jeg hadde en periode med lengre sykefravær hvor arbeidsgiver gjorde det ganske kjipt for meg (for å si det mildt), da var det godt å ha Bostad på laget.

Vil virkelig hjelpe/ finne ut av hvordan han best kan hjelpe. Fantastisk lege

Aldri vært ute for en mer våken og flink lege. En av få leger som har forstått hva legeyrket handler om.

Hjelpsom, vennlig og seriøs

Har aldri hatt bedre fastlege. Denne mannen leser seg opp på ting han ikke kan, henviser umiddelbart videre når egen kunnskap ikke strekker til og du føler deg som en hørt og inkludert pasient etter en time.

Han svarer innen et døgn på spørsmål sendt via helsenorge.no og er alltid behjelpelig med råd og tips om det offentlige ikke skulle være tilstrekkelig.

Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege !

Anbefaler han på det sterkeste. Dette er en dyktig lege som virkelig bryr seg om pasientene sine.
Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt!