Anne Beate Ask

Tlf: 23 13 40 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Beate Ask er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Beate Ask

Lang ventetid, byttet fastlege

Utrolig lang ventetid og ingen info. Dette har jeg ikke tid eller humør til lenger og bytter fastlege. Etter å ha ventet 40 minutter og fortsatt måtte vente 10 minutter til er det bare å konstatere at det er ingen respekt for min tid og mine avtaler. Dette er for dårlig.

Bra lege med laaaang ventetid

Jeg kan bekrefte alt det positive som ble sagt - hun tar seg tid, lytter og har så langt gjort gode vurderinger etter min mening (unntatt når det gjelder tidsbruk og prøvetaking).
MEN ventetiden er ofte lang dvs. en time eller mer i ca. halvparten av tilfellene, på en god dag slipper man unna med 30-40 min.. Og det virker som om hun alltid vil ta flest mulig prøver uansett om det gir mening eller ikke.
Kontoret fungerer svært dårlig, det er vanskelig å få tak i noen på telefonen og kontoret glemmer gjerne å formidle videre beskjeder til legen.
Man kan ikke ta opp mer enn en ting om gangen, uanset hvor liten spørsmpl nr. to er må man bestille ny time.

Verdens beste fastlege

Har hatt dr. Ask så lenge jeg kan huske. Hun er grunnen til at jeg synes det er hyggelig å dra til legen. Får alltid den hjelpen jeg trenger, og er 100% fornøyd! Jeg regner alltid med at hun er forsinket fordi hun alltid tar seg god tid med pasientene sine, også de med hastetime, så det irriterer meg ikke! Jeg gruer meg til hun pensjonerer seg!

Meget fornøyd

Dr Ask er alt jeg forventer av en lege. Hun tar seg tid til deg som pasient og er dyktig. Hun legger vekt på symptomer og din egen opplevelse av sykdomsforløpet. Mange leger er mer opptatt av sin egen hviten og ego.

En gammeldags lege

Jeg har hatt Anne Beate som fastlege i noen år. I løpet av det siste året har jeg hatt en del problemer med magen. I den perioden har jeg måttet ta en gastroskopi, gå til psykolog og komme meg igjennom hverdagen uten noe hjelp fra legen. Både psykologen og gastroskopien måtte ordnes privat siden legen ikke greide å sende in en bra søknad til sykehuset. Det virker nesten som om hun forventer at pasienten skal stille en diagnose selv. Hver gang så kom spørsmålet: "Hva vil du at vi skal gjøre?", eller "Hva synes du om dette?". Og det er jo dette jeg ikke vet. Det er legens oppgave å komme med forslag. I det siste orket jeg ikke mer og ba om en henvendelse til en psykiater. Henvendelsen ble aldri sendt, det hadde hun glemt.

Stresset.

Man føler seg ikke velkommen på dette legesentret. Hele miljøet virker hektisk, lange ventetider selv med avtalt time, legen virker stresset.

Lege med medmennesklighet og omsorg for pasientene.

Anne Beate Ask er en alltid blid, lyttende og meget hyggelig person som utfører sin legegjerning på best mulig måte. Oppfatter henne som oppriktig interessert i å hjelpe så godt hun kan. Faglig dyktig og ikke avvisende hverken til alternativ medisin eller nye metoder. Hun har hjulpet meg gjennom mange tunge og kritiske stunder. I tillegg har hele familien henne som fastlege og de er også svært godt fornøyde.

En fantastisk fastlege!

En erfaren og faglig dyktig lege som også fremstår som et medmenneske. Både mine barn og jeg har henne som fastlege, og vi har alltid blitt behandlet på upåklagelig vis. Riktignok kan hun være forsinket, men dette gjenspeiler nettopp det faktum at hun alltid tar seg tid til pasientene sine. Jeg gir henne min varmeste anbefaling!

OK, men stresset og overfladisk. Preget av at hele kontoret fungerer dårlig.

OK, men stresset og overfladisk. Preget av at hele kontoret fungerer dårlig.

Samvittighetsfull og tilgjengelig

Meget sympatisk lege, som alltid tar seg god tid til pasienten. Kommuniserer klart og forståelig, og svarer utfyllende på spørsmål.

dyktig!!

Dyktig lege som tar seg tid til deg uansett hvor mye hun er forsinket... Hun lytter til deg og nøler ikke med å sende deg til spesialist for videre undersøkelser. Dette er en av de beste legene jeg har hatt! Hun tar deg på alvor uansett hva det gjelder..

En dyktig lege

Har mange pasienter og man skal helst ikke snakke om mer enn en ting med henne. Men alt i alt gir hun et godt inntrykk.

Det er den beste legen heg har hatt!!

Enig med det den første anmelder har skrevet om legen. hun er bare fantastisk!!
Anbefales på det varmeste.

Kan anbefales på det varmeste!

Dyktig, nøktern, lyttende, behagelig. Nøler ikke med å sende videre til spesialist om nødvendig.Føler meg "sett" og tatt på alvor. Inngir trygghet!!