Anne Beate Ask

Ekebergveien 233 1162 Oslo
Anne Beate Ask er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Beate Ask

Verdens beste fastlege

Har hatt dr. Ask så lenge jeg kan huske. Hun er grunnen til at jeg synes det er hyggelig å dra til legen. Får alltid den hjelpen jeg trenger, og er 100% fornøyd! Jeg regner alltid med at hun er forsinket fordi hun alltid tar seg god tid med pasientene sine, også de med hastetime, så det irriterer meg ikke! Jeg gruer meg til hun pensjonerer seg!

Meget fornøyd

Dr Ask er alt jeg forventer av en lege. Hun tar seg tid til deg som pasient og er dyktig. Hun legger vekt på symptomer og din egen opplevelse av sykdomsforløpet. Mange leger er mer opptatt av sin egen hviten og ego.

En gammeldags lege

Jeg har hatt Anne Beate som fastlege i noen år. I løpet av det siste året har jeg hatt en del problemer med magen. I den perioden har jeg måttet ta en gastroskopi, gå til psykolog og komme meg igjennom hverdagen uten noe hjelp fra legen. Både psykologen og gastroskopien måtte ordnes privat siden legen ikke greide å sende in en bra søknad til sykehuset. Det virker nesten som om hun forventer at pasienten skal stille en diagnose selv. Hver gang så kom spørsmålet: "Hva vil du at vi skal gjøre?", eller "Hva synes du om dette?". Og det er jo dette jeg ikke vet. Det er legens oppgave å komme med forslag. I det siste orket jeg ikke mer og ba om en henvendelse til en psykiater. Henvendelsen ble aldri sendt, det hadde hun glemt.

Stresset.

Man føler seg ikke velkommen på dette legesentret. Hele miljøet virker hektisk, lange ventetider selv med avtalt time, legen virker stresset.

Lege med medmennesklighet og omsorg for pasientene.

Anne Beate Ask er en alltid blid, lyttende og meget hyggelig person som utfører sin legegjerning på best mulig måte. Oppfatter henne som oppriktig interessert i å hjelpe så godt hun kan. Faglig dyktig og ikke avvisende hverken til alternativ medisin eller nye metoder. Hun har hjulpet meg gjennom mange tunge og kritiske stunder. I tillegg har hele familien henne som fastlege og de er også svært godt fornøyde.