Anne Beate Ask

Sæter legegruppe

Autorisasjon (1982)

Anne Beate Ask er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Beate Ask

Beste legen jeg har hatt

Dyktig lege som har hjulpet meg mer enn noen andre jeg har hatt tidligere. Føler meg alltid sett etter en konsultasjon med henne, og møter aldri med en klump i magen lengre.
Alltid forsinket, men det er litt av sjarmen. Sitter heller å venter på et trivelig legekontor for så å komme inn til en dyktig lege, enn å føle meg kastet ut derfra.
Alt i alt veldig fornøyd. En lege som ikke lar deg gå fra kontoret før du har funnet en løsning på alle dine problemer og føler deg ferdig.

En god lege som jeg føler meg trygg hos

Har alltod tid til å lytte. Ved tvil sender hun meg videre.
Føler ikke at hun er stresset, men tar seg god tid og har tid til å lytte. Det vel litt av grunnen til at man aldri kommer inn til henne før det har gått lang tid. Ihvertfall en halv time.

Flink og kompetent fastlege

Grundig vurdering. Kompetent fagperson, og sender raskt videre ved behov. God lege, men dårlig legesenter i forhold til telefontid og tilgjengelighet.

Alltid forsinket

Har hatt dr Ask som fastlege i mange år og var lenge veldig fornøyd. Hun har alltid hatt store forsinkelser, og det er ikke moro og sitte på venterommet i en time når man er syk eller har smerter. Men hun har alltid vært veldig flink og grundig, men de siste årene har jeg følt at hun er mer stresset og ikke hatt tid til å høre på meg. Hun konkluderer med at det ikke er noe galt før hun i det hele tatt har undersøkt. I tillegg er det ofte hun ikke har noen ledige timer før etter 3-4 uker. Jeg vurderer nå å bytte fastlege.

Lang ventetid, byttet fastlege

Utrolig lang ventetid og ingen info. Dette har jeg ikke tid eller humør til lenger og bytter fastlege. Etter å ha ventet 40 minutter og fortsatt måtte vente 10 minutter til er det bare å konstatere at det er ingen respekt for min tid og mine avtaler. Dette er for dårlig.