Anne Beate Ask

Sæter legegruppe
Ekebergveien 233 1162 Oslo
Anne Beate Ask er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Beate Ask

Bra lege med laaaang ventetid

Jeg kan bekrefte alt det positive som ble sagt - hun tar seg tid, lytter og har så langt gjort gode vurderinger etter min mening (unntatt når det gjelder tidsbruk og prøvetaking).
MEN ventetiden er ofte lang dvs. en time eller mer i ca. halvparten av tilfellene, på en god dag slipper man unna med 30-40 min.. Og det virker som om hun alltid vil ta flest mulig prøver uansett om det gir mening eller ikke.
Kontoret fungerer svært dårlig, det er vanskelig å få tak i noen på telefonen og kontoret glemmer gjerne å formidle videre beskjeder til legen.
Man kan ikke ta opp mer enn en ting om gangen, uanset hvor liten spørsmpl nr. to er må man bestille ny time.

Verdens beste fastlege

Har hatt dr. Ask så lenge jeg kan huske. Hun er grunnen til at jeg synes det er hyggelig å dra til legen. Får alltid den hjelpen jeg trenger, og er 100% fornøyd! Jeg regner alltid med at hun er forsinket fordi hun alltid tar seg god tid med pasientene sine, også de med hastetime, så det irriterer meg ikke! Jeg gruer meg til hun pensjonerer seg!

Meget fornøyd

Dr Ask er alt jeg forventer av en lege. Hun tar seg tid til deg som pasient og er dyktig. Hun legger vekt på symptomer og din egen opplevelse av sykdomsforløpet. Mange leger er mer opptatt av sin egen hviten og ego.

En gammeldags lege

Jeg har hatt Anne Beate som fastlege i noen år. I løpet av det siste året har jeg hatt en del problemer med magen. I den perioden har jeg måttet ta en gastroskopi, gå til psykolog og komme meg igjennom hverdagen uten noe hjelp fra legen. Både psykologen og gastroskopien måtte ordnes privat siden legen ikke greide å sende in en bra søknad til sykehuset. Det virker nesten som om hun forventer at pasienten skal stille en diagnose selv. Hver gang så kom spørsmålet: "Hva vil du at vi skal gjøre?", eller "Hva synes du om dette?". Og det er jo dette jeg ikke vet. Det er legens oppgave å komme med forslag. I det siste orket jeg ikke mer og ba om en henvendelse til en psykiater. Henvendelsen ble aldri sendt, det hadde hun glemt.

Stresset.

Man føler seg ikke velkommen på dette legesentret. Hele miljøet virker hektisk, lange ventetider selv med avtalt time, legen virker stresset.