Per Johan Askim

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

imøtekommende

Når man kommer til denne legen, vil han alltid bruke den tid som er nødvendig. Han ser aldri på klokken når en pasient trenger hans tid.
Er tjenestevillig til å sende videre dersom pasienten trenger en ekspert.
Man blir SETT hos Per Johan Askim.

Håll er undan!

Dr Per Johan Askim borde aldrig fått bli godkänd lege.

Alltid långa väntetider och en kall lege som inte har tid eller har engagemang av att hjälpa mig som patient.

Receptionisterna har ingen känsla för service. De visar inget intresse av vara tillmötesgående och informationen mellan dem och Per Johan Askim blir gång på gång fel.

Håll er undan fastlegene Colosseum!

Overfladisk og kald

Jeg har nå hatt han som fastlege i mange år. Det eneste han sier er at det sikkert er stress, ikke noe farlig og at det går over. Snakker, men lytter ikke i det hele tatt og har bestemt seg før du kommer inn i rommet. Jeg står nå på venteliste hos ny fastlege. Alltid lange forsinkelser der i tillegg og frekke sekretærer.

Traumer i lang tid....

Dette er det absolutt jævligste jeg har vært ute for. Styr for guds skyld unna denne horrible mannen!! Jeg er veldig rund i kantene, men når legen nesten kjefter deg ut pga medisiner som din forrige lege har satt deg på, da går det for langt. Jeg tok med med journalen å sa til han at han var den værste legen jeg hadde opplevd. En gammel firkantet gubbe som ikke har noe med mennesker å gjøre. Pensjonsalderen burde være langt lavere for enkelte... :/

En lege som virker dømmende

En lege jeg gruet meg til å møte igjen, dømmende. Føle at han himler med øynene. Tar deg ikke seriøst. Spurte hvorfor jeg ikke jobber 100% etc. Små spydig, virker som han vil ha deg ut raskest mulig.