Per Johan Askim

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

Meget misfornøyd

DR. Askim er en sta, gammeldags lege med null forståelse for sine pasienter etter min mening. Han mistenkeliggjør deg så fort du kommer inn døren på hans kontor og snakker attpåtil nedlatende til sine pasienter.

Dette var en skrekk opplevelse for meg!!

skryter til pasientene sine om tidligere stillinger i sin karriere,

Trygg, dyktig lege

Blir alltid tatt i mot med et hyggelig velkommen. Har vært pasient i mer en 20 år. Gir deg gode råd, med rask henvisning der det trengs.

En voksen, kunnskapsrik og ærlig lege.

Ser barsk ut, men har utrolig menneskeunnskap og EMPATI. til tross for at han " kaførste gangn virke litt direkte og tøff" ved førtste gangs besøk. Helt feil. Han og jeg knakk fort koden, men jeg er 4 år eldre og vet hv or jeg har han. En KJERNEKAR.Han btuker tid på sine pasienter, så om det går ut over ventetid, MEN HAN GJØR SEG FERTDIG!!! Har sett han behandle gamle pasienter som om de var hans foreldre. akkurat som mødre m småbarn behandliliees som den sjøreste . Per Johan Askim er en GOD DOKTOR

den verste legen

Han burde aldri ha blitt lege, fordomsfull, forutinntatt, latt, og lite dyktig. Etter ett år hos denne legen, har jeg byttet, fordi jeg fikk aldri hjelp med mine kroniske sykdommer. Jeg har flere diagnoser og trenger oppfølging og videre utredning. Han gidder verken henvise videre eller utrede selv. I følge han "ingenting er farlig" og " du kan dø når som helst". Uetisk og uempatisk .

Hyggelig og flink

Var tålmodig, sympatisk og ga meg raskt den hjelpen jeg trengte. Tok også raskt kontakt for videre oppfølging