Per Johan Askim

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

Tar deg på alvor

Per tar deg på alvor, enten det er fysiske eller psykiske ting du strever med. Omsorgsfull og flink lege som jeg har vært fornøyd med i mange år.

Jeg har hatt Per Johan Askim som fastlege noen år nå, han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han tar seg tid til å lytte og gjør alt han kan for å hjelpe. Opplever at dette er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Trygg, forestående, interessert, profesjonell

Har hatt utelukkende gode konsultasjoner med denne fastlegen. Føler meg alltid sett, akseptert og tatt godt hånd om.

Trygg og omsorgsfull

Har benyttet Per Johan i mange år nå, og kan si at han er en kjernekar. Noen synes han er litt barsk, men har man vært hos han noen ganger ser man at han har humor. Han er alltid grundig, seriøs, tar seg tid og undersøker ting. Er på en måte oppriktig bekymret på ens vegne hvis noe ikke er bra. Viser empati og er omsorgsfull. Gir tilbakemeldinger på prøver, og har ringt meg for å høre hvordan det går hvis jeg har vært dårlig. Faglig har jeg full tillit til hans kompetanse, og han tar seg også tid til å sjekke opp ting hvis det er utenfor hans kjerneområde. Han behandler deg gjerne, og henviser deg ikke bare videre hvis det er noe han kan hjelpe med. Han er også flink til å lytte og stille spørsmål.
Er glad for å ha en fastlege som Per Johan Askim.

Meget misfornøyd

DR. Askim er en sta, gammeldags lege med null forståelse for sine pasienter etter min mening. Han mistenkeliggjør deg så fort du kommer inn døren på hans kontor og snakker attpåtil nedlatende til sine pasienter.

Dette var en skrekk opplevelse for meg!!

skryter til pasientene sine om tidligere stillinger i sin karriere,