Per Johan Askim

Fastlegene Colosseum

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fastlegene Colosseum
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

En voksen, kunnskapsrik og ærlig lege.

Ser barsk ut, men har utrolig menneskeunnskap og EMPATI. til tross for at han " kaførste gangn virke litt direkte og tøff" ved førtste gangs besøk. Helt feil. Han og jeg knakk fort koden, men jeg er 4 år eldre og vet hv or jeg har han. En KJERNEKAR.Han btuker tid på sine pasienter, så om det går ut over ventetid, MEN HAN GJØR SEG FERTDIG!!! Har sett han behandle gamle pasienter som om de var hans foreldre. akkurat som mødre m småbarn behandliliees som den sjøreste . Per Johan Askim er en GOD DOKTOR

den verste legen

Han burde aldri ha blitt lege, fordomsfull, forutinntatt, latt, og lite dyktig. Etter ett år hos denne legen, har jeg byttet, fordi jeg fikk aldri hjelp med mine kroniske sykdommer. Jeg har flere diagnoser og trenger oppfølging og videre utredning. Han gidder verken henvise videre eller utrede selv. I følge han "ingenting er farlig" og " du kan dø når som helst". Uetisk og uempatisk .

Hyggelig og flink

Var tålmodig, sympatisk og ga meg raskt den hjelpen jeg trengte. Tok også raskt kontakt for videre oppfølging

Skaper utrygghet

Etter flere år hos Askim, hvor jeg slet med usikkerhet om det var han eller meg det var noe galt med, avsluttet jeg ham som fastlege. Kanskje en dyktig medisiner? Men en katastrofalt dårlig menneskekjenner. Skaper usikkerhet, utrygghet og tvil, ved spydigheter, sarkasme og lite vennlighet. Trist for mange pasienter.

imøtekommende

Når man kommer til denne legen, vil han alltid bruke den tid som er nødvendig. Han ser aldri på klokken når en pasient trenger hans tid.
Er tjenestevillig til å sende videre dersom pasienten trenger en ekspert.
Man blir SETT hos Per Johan Askim.