Per Johan Askim

Fastlegene Colosseum
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

Lang erfaring, men føler meg ikke helt trygg

Jeg har hatt Per Askim som fastlege i flere år. Hans lange erfaring var en av årsakene til at jeg gikk dit. En hyggelig lege og god samtalepartner. På den annen side har jeg blitt utrygg på om de prøver og undersøkelser som burde vært tatt virkelig blir det. Jeg føler, ut fra situasjoner som er inntruffet, at jeg ikke helt kan stole på det. En god atmosfære ved kontoret kan observeres av oss pasienter

Tar deg på alvor

Per tar deg på alvor, enten det er fysiske eller psykiske ting du strever med. Omsorgsfull og flink lege som jeg har vært fornøyd med i mange år.

Jeg har hatt Per Johan Askim som fastlege noen år nå, han er uten tvil den beste legen jeg har hatt. Han tar seg tid til å lytte og gjør alt han kan for å hjelpe. Opplever at dette er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Trygg, forestående, interessert, profesjonell

Har hatt utelukkende gode konsultasjoner med denne fastlegen. Føler meg alltid sett, akseptert og tatt godt hånd om.

Trygg og omsorgsfull

Har benyttet Per Johan i mange år nå, og kan si at han er en kjernekar. Noen synes han er litt barsk, men har man vært hos han noen ganger ser man at han har humor. Han er alltid grundig, seriøs, tar seg tid og undersøker ting. Er på en måte oppriktig bekymret på ens vegne hvis noe ikke er bra. Viser empati og er omsorgsfull. Gir tilbakemeldinger på prøver, og har ringt meg for å høre hvordan det går hvis jeg har vært dårlig. Faglig har jeg full tillit til hans kompetanse, og han tar seg også tid til å sjekke opp ting hvis det er utenfor hans kjerneområde. Han behandler deg gjerne, og henviser deg ikke bare videre hvis det er noe han kan hjelpe med. Han er også flink til å lytte og stille spørsmål.
Er glad for å ha en fastlege som Per Johan Askim.