Per Johan Askim

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 548 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

Trygg og omsorgsfull

Har benyttet Per Johan i mange år nå, og kan si at han er en kjernekar. Noen synes han er litt barsk, men har man vært hos han noen ganger ser man at han har humor. Han er alltid grundig, seriøs, tar seg tid og undersøker ting. Er på en måte oppriktig bekymret på ens vegne hvis noe ikke er bra. Viser empati og er omsorgsfull. Gir tilbakemeldinger på prøver, og har ringt meg for å høre hvordan det går hvis jeg har vært dårlig. Faglig har jeg full tillit til hans kompetanse, og han tar seg også tid til å sjekke opp ting hvis det er utenfor hans kjerneområde. Han behandler deg gjerne, og henviser deg ikke bare videre hvis det er noe han kan hjelpe med. Han er også flink til å lytte og stille spørsmål.
Er glad for å ha en fastlege som Per Johan Askim.

Meget misfornøyd

DR. Askim er en sta, gammeldags lege med null forståelse for sine pasienter etter min mening. Han mistenkeliggjør deg så fort du kommer inn døren på hans kontor og snakker attpåtil nedlatende til sine pasienter.

Dette var en skrekk opplevelse for meg!!

skryter til pasientene sine om tidligere stillinger i sin karriere,

Trygg, dyktig lege

Blir alltid tatt i mot med et hyggelig velkommen. Har vært pasient i mer en 20 år. Gir deg gode råd, med rask henvisning der det trengs.

En voksen, kunnskapsrik og ærlig lege.

Ser barsk ut, men har utrolig menneskeunnskap og EMPATI. til tross for at han " kaførste gangn virke litt direkte og tøff" ved førtste gangs besøk. Helt feil. Han og jeg knakk fort koden, men jeg er 4 år eldre og vet hv or jeg har han. En KJERNEKAR.Han btuker tid på sine pasienter, så om det går ut over ventetid, MEN HAN GJØR SEG FERTDIG!!! Har sett han behandle gamle pasienter som om de var hans foreldre. akkurat som mødre m småbarn behandliliees som den sjøreste . Per Johan Askim er en GOD DOKTOR

den verste legen

Han burde aldri ha blitt lege, fordomsfull, forutinntatt, latt, og lite dyktig. Etter ett år hos denne legen, har jeg byttet, fordi jeg fikk aldri hjelp med mine kroniske sykdommer. Jeg har flere diagnoser og trenger oppfølging og videre utredning. Han gidder verken henvise videre eller utrede selv. I følge han "ingenting er farlig" og " du kan dø når som helst". Uetisk og uempatisk .