Per Johan Askim

Fastlegene Colosseum Mann, 64 år

Autorisert1984
Ledige plasser 6 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fastlegene Colosseum
Sørkedalsveien 10D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

Overfladisk og kald

Jeg har nå hatt han som fastlege i mange år. Det eneste han sier er at det sikkert er stress, ikke noe farlig og at det går over. Snakker, men lytter ikke i det hele tatt og har bestemt seg før du kommer inn i rommet. Jeg står nå på venteliste hos ny fastlege. Alltid lange forsinkelser der i tillegg og frekke sekretærer.

En lege som virker dømmende

En lege jeg gruet meg til å møte igjen, dømmende. Føle at han himler med øynene. Tar deg ikke seriøst. Spurte hvorfor jeg ikke jobber 100% etc. Små spydig, virker som han vil ha deg ut raskest mulig.

Ingen omsorg for pasientene

Ingen omsorg, ingen oppfølging etter alvorlige diagnoser. Alltid travel og forsinket. Føler ikke at legen bryr seg om meg. Overflatisk. Gjør ingenting annet enn å skrive ut henvisninger og resepter.

Ikke bra. Og utålmodig

Han høres ikke hva pasienter sier en gang. Altid hastverk og ikke hjelpsomme I det hele tatt. Altid forskinka.

God og forståelsesfull lege!

Per Askim er lege av den gode gamle sorten som tar seg tid til å høre hva du har å si og gjør sitt beste for å hjelpe deg. Jeg har hatt ham som fastlege i rundt 12 år og har vært meget fornøyd.

Det er dessverre alltid lang ventetid på telefonen og dagens sekretær er kort og har en lite vennlig approach.

Ellers har jeg intet negativt å si.