Per Johan Askim

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Per Johan Askim er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Johan Askim

Overfladisk og kald

Jeg har nå hatt han som fastlege i mange år. Det eneste han sier er at det sikkert er stress, ikke noe farlig og at det går over. Snakker, men lytter ikke i det hele tatt og har bestemt seg før du kommer inn i rommet. Jeg står nå på venteliste hos ny fastlege. Alltid lange forsinkelser der i tillegg og frekke sekretærer.

Traumer i lang tid....

Dette er det absolutt jævligste jeg har vært ute for. Styr for guds skyld unna denne horrible mannen!! Jeg er veldig rund i kantene, men når legen nesten kjefter deg ut pga medisiner som din forrige lege har satt deg på, da går det for langt. Jeg tok med med journalen å sa til han at han var den værste legen jeg hadde opplevd. En gammel firkantet gubbe som ikke har noe med mennesker å gjøre. Pensjonsalderen burde være langt lavere for enkelte... :/

En lege som virker dømmende

En lege jeg gruet meg til å møte igjen, dømmende. Føle at han himler med øynene. Tar deg ikke seriøst. Spurte hvorfor jeg ikke jobber 100% etc. Små spydig, virker som han vil ha deg ut raskest mulig.

Ingen omsorg for pasientene

Ingen omsorg, ingen oppfølging etter alvorlige diagnoser. Alltid travel og forsinket. Føler ikke at legen bryr seg om meg. Overflatisk. Gjør ingenting annet enn å skrive ut henvisninger og resepter.

Ikke bra. Og utålmodig

Han høres ikke hva pasienter sier en gang. Altid hastverk og ikke hjelpsomme I det hele tatt. Altid forskinka.