Jamal Mousa

• Allmennmedisin
  • Fødselshjelp og kvinnesykdommer
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 180 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Centrum Legekontor

Storgata 12 1771 Halden
Jamal Mousa er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jamal Mousa

Lettere kaotisk.

Vanskelige å få tak i. Dårlig kommunikasjon mellom lege og sekretær. Må av og til komme tilbake neste dag da legen ikke alltid vet hva han skal gjøre.

Beste legen😊

Jamal er en kjempe bra å flink lege jeg føler at han tar meg på alvor tar di prøvene som trengs😊 kjempe hyggelig legekontor. Anbefaler jamal😊

lege som er helt topp

han tar seg tid til pasientene og er imøtekommende og lytter til pasienten. ett lite minus er den eldste sekretæren som er der nå er ikke så hyggelig som den yngre jenta som er super, den jobben passer henne godt, service til benet. så her er det noe å jobbe med.

Korrekt

Ble tildelt legen automatisk for to år siden, etter at forrige fastlege måtte avslutte sin praksis pga sykdom. Dr. Mousa er vennlig, og han har ved henvisning til ekspert fått frem riktig diagnostering. Han gjør også selv enkle kirurgiske grep, som å fjerne føflekker. Alikevel velger jeg å skifte fastlege, da jeg føler vi ikke har den riktige kjemien og fortroligheten.

Anbefales på det varmeste

Er super fornøyd etter at jeg fikk Jamal som lege for 1 år siden. Etter 8 år og 3 andre leger som bare ville skrive ut antidepresiva isteden for å behandle stoffskifte korrekt, skrev Jamal ut alternativ til Levaxin og jeg fungerer i hverdagen. God oppfølging,lytter godt og får time rask. Ikke opplevd ventetid på oppsatt time. Veldig dyktige og hyggelige helsesekretærer.