Jamal Sabri Mousa

Storgata 12 1771 Halden
Jamal Sabri Mousa er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Jamal Sabri Mousa

Ikkje tatt på alvor

P lukkede bort all ADHD medisin på dagen.
I Romjula og jeg har ikke fått noe svar annet enn at jeg fått en henvisning til Moss og utredning av ADHD. .
HAM er sikkert en bra lege. Men ham lytter ikke hur jeg siden jeg blei av med

Lettere kaotisk.

Vanskelige å få tak i. Dårlig kommunikasjon mellom lege og sekretær. Må av og til komme tilbake neste dag da legen ikke alltid vet hva han skal gjøre.

Beste legen😊

Jamal er en kjempe bra å flink lege jeg føler at han tar meg på alvor tar di prøvene som trengs😊 kjempe hyggelig legekontor. Anbefaler jamal😊

lege som er helt topp

han tar seg tid til pasientene og er imøtekommende og lytter til pasienten. ett lite minus er den eldste sekretæren som er der nå er ikke så hyggelig som den yngre jenta som er super, den jobben passer henne godt, service til benet. så her er det noe å jobbe med.

Korrekt

Ble tildelt legen automatisk for to år siden, etter at forrige fastlege måtte avslutte sin praksis pga sykdom. Dr. Mousa er vennlig, og han har ved henvisning til ekspert fått frem riktig diagnostering. Han gjør også selv enkle kirurgiske grep, som å fjerne føflekker. Alikevel velger jeg å skifte fastlege, da jeg føler vi ikke har den riktige kjemien og fortroligheten.