Daniel Sørli

Bankgården Legekontor AS Mann, 32 år

Autorisert2013
Ledige plasser 126 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bankgården Legekontor AS

Sørli er;
-lyttende
-nytenkende
-gir klare råd
-er åpen for pasientens synspunkter
-flink til å henvise
-holistisk tilnærming

Sørli driver ikke med overmedisinering

Bra men litt glemsk

Veldig hyggelig, interessert og åpen for det som ikke er standard legevitenskap. Dog blir jeg minnet på å ikke svi av penger på hvasomhelst. Har en kronisk sykdom som det innen helsevesenet ikke er så mye å få gjort med, men føler aldri at jeg er "uønsket" som andre her har antydet. Han har skrevet noen feil i legejournalen og glemt å ettersende noen papirer, men retter det opp så snart jeg sier i fra. Ofte 10-15 min forsinket, men det kommer jo av at han ikke vil dytte pasienten ut før han er ferdig.

Veldig fornøyd

Høflig, hyggelig og virker både interessert og kunnskapsrik. Har ikke vært syk, men blitt fulgt opp gjennom 2 svangerskap av Daniel. Når han har vært usikker har han vært ærlig om det og sjekket opp videre med jordmor/sykehus. Har også vært hos han med pjusk 2-årinf som han håndterte veldig fint. Har ikke noe negativt å si etter 3 år med han som fastlege.

Tja...

Glemsk, har glemt å legge inn resepter, får meg til å føle at jeg er "i veien" og kaster bort tiden hans og at han vil ha meg ut derfra så fort som mulig. På en høflig måte selvfølgelig.

Veldig hyggelig lege, men han forklarer aldri ting slik at jeg forstår det og jeg får følelsen av å være for "krevende" eller dum hvis jeg spør og ikke forstår.
Jeg vil nok anbefale kvinner å velge en annen lege, da han viser veldig lite interesse og ikke følger opp i forbindelse med ting som burde blitt sjekket nøyere som er kvinnerelaterte.

Konstruktiv kritikk: Få pasienten til å føle seg velkommen, ivaretatt og forklar gjerne en ekstra gang så vi slipper å måtte google alt i etterkant. Følg opp pasientene som trenger det og vær litt mer imøtekommende.

Kjempeflink ung lege

Jeg var veldig glad i mi forrige lege som jeg har hatt siden fastlegeordningen begynte. Var derfor skeptisk når han ga seg som 70 åring. Etter å ha fått Daniel som ny fastlege er all skepsis borte. Faglig dyktig, menneskelig varm og han er ikke redd for å henvise meg videre når det er det riktige.