Christine Caroline Nitter

Skippergata 7a 9008 Tromsø
Tlf: 77 60 17 17 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Christine Caroline Nitter er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Christine Caroline Nitter

Dem beste legen jeg har hatt

Christine er en kjempeflott lege som lytter ordentlig til det du har å si, og gjør virkelig alt for å følge opp slik at du får svar på det du lurer på og finner ut hva som feiler deg. dessverre har hun vært borte noen år nå, og vikaren hennes er, som noen under her sier, det stikk motsatte (lytter i to minutter og skriver ut resepter). Håper Christine er tilbake snart!

Blid og dyktig

Jeg gleder meg til hun er tilbake!
Hun er så dyktig, nøye og kunnskapsrik at jeg har valgt å ikke bytte fastlege.
Hun ser hele meg og hun husker hva som er mine utfordringer, sykdomsbildet og privatliv. Slipper å gjenta meg selv.
Hun er blid og imøtekommende.

Empatisk og forståelsesfull lege!

En av de flinkeste legene jeg har hatt!
Har med tungt hjerte måttet bytte da vikaren som er satt inn for henne er det stikk motsatte! Christine er empatisk og tar seg god tid til pasientene sine.

Fantastisk fin lege!

Christine er en fantastisk fin og empatisk lege. Jeg kan på det varmeste anbefale henne til hele familien. Hun ser hele deg, og tar seg bestandig tid. Hun følger opp prøvesvar, og sender henvisninger der det trengs.

En lege jeg har full tillit til

Christine har en imøtekommende og varm utstråling, som gjør at det er lett å åpne seg for henne. Jeg har full tillit til henne. Jeg føler alltid at det er tid til meg, og at jeg blir tatt på alvor.

Lyttende og varm. Gjør det hun skal og er streng hvis hun må. Beste legen jeg har hatt.

Fantastisk Lege

Hun er en utrolig bra lege. Hun tar sig tid, er nøye og er pålitelig. Hun har også en veldig fin måte å forklare ting.

Dygtig og empatisk læge

Tager sig tid til at lytte til hvad man har at sige. Man får prøvesvar sendt med posten eller også ringer hun og fortæller om dem. Sender en videre til specialist hvis hun mener der er behov for dette. Kan kun anbefale hende til andre.

Veldig dyktig!

Nitter er en fantastisk flink lege. Tar seg alltid tid til å lytte og viser mye empati og forståelse. Selv føler jeg at hun følger meg opp godt, og er opptatt av å finne gode løsninger på problemene. Alltid blid og hyggelig også! :-) anbefales på det varmeste.

den beste legen jeg har hatt

Nitter der beste legen jeg noen gang har hatt, hun lytter og tar seg tid til deg. Viser både empati og forståelse, ser hele deg og kommer meg veldig gode løsningen uansett problem. Opplever at hun er kunnskapsrik og alltid forberedt når man kommer til henne.

God lege!

Cristine Nitter gir alltid god tilbakemelding etter prøver som tas. Hun er faktisk den eneste legen som har sendt meg brev om at prøvene mine var fine. jeg har hatt en smule legeskrekk, men den forsvant etter et par besøk hos henne. Hun kommuniserer godt, og ser hele meg. Jeg har nettopp anbefalt henne til ei venninne som ønsker å bytte fastlege.

Empatisk og trygg familielege

Jeg opplever Nitter som en empatisk, trygg og kunnskapsrik lege som passer til behandling av både de voksne og barna i familien. Har alltid blitt møtt med stor forståelse og god oppfølging hos henne!

Flott lege!

Lege Nitter har min fulle tillit som min fastlege! Hun er faglig dyktig, kunnskapsfull, har gode kommunikasjonsegenskaper og følger grundig opp henvisninger og epikriser. Jeg jobber selv i helsevesenet, og hennes journaler er utfyllende og innholder akkurat det som skal være i en journal.

Jeg føler meg trygg hos lege Nitter og er heldig som har fått henne som fastlege. Kan anbefalle henne på det sterkeste!

Rotete lege

Inntrykket av denne legen er at hun kan lite, at hun ikke gidder å høre på pasienten og at journalføringen er rotete.

En lege jeg ikke stoler på

Christine Nitter er en lege som aldri tar pasienten seriøst. Jeg følte meg aldri trygg med henne som fastlege, særlig ikke under svangerskap. Hun burde lytte bedre til pasienten, og stole på at pasienten er den som har best oversikt over sin egen helse.