Christine Caroline Nitter

Skansen Legekontor
Skippergata 7a 9008 Tromsø
Christine Caroline Nitter er en av 64 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Christine Caroline Nitter

Dem beste legen jeg har hatt

Christine er en kjempeflott lege som lytter ordentlig til det du har å si, og gjør virkelig alt for å følge opp slik at du får svar på det du lurer på og finner ut hva som feiler deg. dessverre har hun vært borte noen år nå, og vikaren hennes er, som noen under her sier, det stikk motsatte (lytter i to minutter og skriver ut resepter). Håper Christine er tilbake snart!

Blid og dyktig

Jeg gleder meg til hun er tilbake!
Hun er så dyktig, nøye og kunnskapsrik at jeg har valgt å ikke bytte fastlege.
Hun ser hele meg og hun husker hva som er mine utfordringer, sykdomsbildet og privatliv. Slipper å gjenta meg selv.
Hun er blid og imøtekommende.

Empatisk og forståelsesfull lege!

En av de flinkeste legene jeg har hatt!
Har med tungt hjerte måttet bytte da vikaren som er satt inn for henne er det stikk motsatte! Christine er empatisk og tar seg god tid til pasientene sine.

Fantastisk fin lege!

Christine er en fantastisk fin og empatisk lege. Jeg kan på det varmeste anbefale henne til hele familien. Hun ser hele deg, og tar seg bestandig tid. Hun følger opp prøvesvar, og sender henvisninger der det trengs.

En lege jeg har full tillit til

Christine har en imøtekommende og varm utstråling, som gjør at det er lett å åpne seg for henne. Jeg har full tillit til henne. Jeg føler alltid at det er tid til meg, og at jeg blir tatt på alvor.