Angela Mansor Audo

Grønland Helsesenter A/S .

Autorisasjon (2002)

0 av 2000

Grønland Helsesenter A/S .
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Angela Mansor Audo er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Lite tillitsfull

Kviet meg for å bytte fastlege, men etter å ha lest litt blandede tilbakemeldinger her så tok jeg en sjanse på Angela. Det angrer jeg på. Forståelse for psykisk sykdom er lik 0, og jeg ble utspørt på en veldig ubehagelig og uproff måte, og bare fortalt at «nei sånn er det jo ikke». Jeg har gått til psykolog i 3 år i min hjemby, men Angela klarte ikke å få meg henvist til DPS i Oslo fordi hennes vurdering av meg var for dårlig. Kom dit en gang kun for resept, og da jeg kom på apoteket så hadde de ikke fått noe resept. Ringte opp og ba de fikse det, de sa det skulle fikses i løpet av dagen, men resepten kom aldri. Stoler ikke på at hun kan hjelpe meg med noe som helst, og etter bare to besøk så ser jeg meg nødt til å bytte i tilfelle jeg alvorlig skulle trenge hjelp, for det får jeg ikke her. Legekontoret er også veldig uhyggelig og de ansatte i skranken smiler ikke.

Skulle fått inn positive sekretærer!

Noe som er bra, er at det ofte ikke er altfor lang ventetid. Hyggelig ansatt som tar blodprøver.
De som tar telefonen og som jobber i skranken oppleves uhyggelige, ikke hjelpsomme og uinteressert i å finne en løsning. Der skulle de fått inn noen medfølende og serviceinnstilte folk!
Synes dessverre ikke å ha fått god avklaring eller oppfølging av Dr. Audo i en lengre sykdomsperiode.

Dårlig lege

Hei, hun forstår ikke om hva hun skal gjøre møt sin pasienter og veldig sint porsjon, jeg har vært hos henne flere ganger nuten om å finne en løsning.

språkbarriere

Dårlige språkkunnskaper gjorde kommunikasjonen vanskelig. Hun hadde også dårlig kjennskap til diagnostisering og behandling av det jeg var der for.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg hadde samme fastlege i 20 år og var nødt til å bytte da han gikk ut i pensjon. Jeg kviet meg til å bytte lege og valgte Angela fordi jeg bodde i nærheten av kontoret hennes slik at det var praktisk. Endte opp med å bli storfornøyd! Jeg har 100% tillit til henne ettersom hun har bevist seg å være både kompetent og effektiv. Føler meg også godt ivaretatt - hun er grundig, har alltid tatt meg på alvor og har rett og slett vært snill med meg fra første stund. Fikk min første gynekologiske undersøkelse av henne for litt siden, noe jeg tidligere har vært veldig ukomfortabel med, men hun gjorde en strålende jobb, og det var null problem! Har også ofte fått time på dagen.