Angela Mansor Audo

Grønland Helsesenter A/S .

2002

9 av 2000

Grønland Helsesenter A/S .
Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Angela Mansor Audo er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Den beste legen jeg har

Dr. Angela Audo er utrolig dyktig i sitt felt. Du blir godt ivaretatt som pasient og veiledet godt. Hun behandler mennesker med respekt og er nøye med å foreta tester og helsesjekk. Ikke minst er hun en god lytter. Hennes personale i helsesenteret er alltid blide og behjelpelige. Jeg er utrolig glad for at jeg valgte henne som min fastlege både for meg og min datter, og har anbefalt henne til alle. Mv. N

Dårligste legen jeg har hatt.

Jeg lå syk med feber, verk i kroppen, trøtt og sliten kropp. Jeg ringer fastlegen for å få sykemelding. Sekretæren gir meg beskjed at Angela skal ringe meg tilbake. Men det gjorde hun ikke. Jeg prøvde igjen dagen etterpå med hun ringte meg ikke tilbake. Helgen har de ikke åpent og jeg tar enda en tlf til legekontoret en mandag. Og jeg forteller at jeg har ringt hele to dager og venter på tlf av fastlegen men hun ringer ikke tilbake. Jeg får spydig svar tilbake "time 10:30" Ikke noe beklagelse men bare spydig som det. Jeg møter opp og snakker med fastlegen. Fortsatt syk, mistet stemme, vond hoste, mister konsentrasjonen. Jeg blir sendt ut for å ta en stikkprøve i fingeren. Istedenfor å komme tilbake til kontoret til Angela, så får hun sekretæren hennes til å si at jeg er "frisk og kan bare betale" Angela kommer tilfeldig ut i resepsjonen og ser meg. Hun prøver å forklare seg og jeg blir små frustrert. Jeg forklarer situasjonen igjen. Hun tar meg inn til kontoret og skriver ut sykemelding. Men hun mente at jeg ikke trengte sykemelding. Noe jeg gjorde. For jeg lå hjemme veldig dårlig. De to andre dagene skulle jeg også holdt meg hjemme men jeg fikk ikke kontakt med fastlegen så jeg måtte gå syk på jobb og utføre dårlig service. Det er ikke OK! Jeg anbefaler ikke Angela som fastlege eller selve helsekontoret. Styr unna. Jeg jobber selv som en sekretær og på denne klinikken blir man ikke tatt vare på. Mistet tillit og trygghet.

Den nest best legen i Oslo synes jeg

Jeg har hatt Angle ca. i 9 år sååå jeg kjempe fornøyd med henne noen ganger blir lit lang kø men det går bra . Det viktigste at man får riktig diagnose og tar pasient på alvorlig .

Dyktig, men ikke best på kommunikasjon

Alt i alt virker Angela som en dyktig og kompetent lege. Hun henviser når det er nødvendig, og tar deg på alvor. Det er lett å få time, og lite ventetid på legekontoret. Selv synes jeg ikke kommunikasjonen med henne fungerer helt optimalt. Dette er viktig for meg, og jeg har derfor valgt å bytte fastlege.

Arabisk Talende

HUN er perfekt, jeg har hatt henne som fastlege i tre år, vi snakker arabisk sammen, så for min del hun er perfekt, med veldig grundig erfaring, men jeg vet ikke hvordan er hun påååååå norsk, eller når gjelder andre med norsk språk.

Styr unna

En lege som har blitt vandt til mange rare sykdommer og er imun mot beskrivelser. Hvis du ikke ser det er det ikke noe galt, skulle man tro mottotet hennes var. Meget misfornøyd, tar meg ikke seriøst ei heller tolmodig

Tar deg på alvor

Tror noen her tror det er det samme som å bestille time hos frisøren og legen? Da jeg leste noen av innleggene her måtte jeg bare skrive selv, for jeg kjenner meg overhode ikke igjen i flere av innleggene.

Angela har vært mitt fastlege i snart 10 år, da jeg byttet fra en eldre norsk lege som var en nedlatende snobb. Så jeg var veldig var på hvilken lege jeg nå skulle få. Allerede mitt første møte med Angela ble jeg tatt 100% på alvor, blant annet da jeg utviklet astma. I løpet av 1 - én - dag sørget hun for at jeg fikk nødvendige tester og diagnose, inkludert røntgen et annet sted i byen og to besøk hos henne. Husket jeg å si at jeg kom inn dagen etter jeg tok kontakt?

Hvordan du blir tatt i mot hos legen din avhenger mye av hvordan du presenterer din situasjon og symptomer, slik at de kan gjøre en mest mulig realistisk vurdering. Alle kan ikke få time samtidig, og vi skal være glad noen prioriterer. Jeg har også fått beskjed hos legen om å vente, og ser i ettertid det var riktig, selv om jeg ville komme med en gang. Angela har respondert raskt og effektivt de gangene det har vært behov for det. Jeg bytter ikke før jeg må.

Hjelpsom

Jeg er veldig fornøyd med Dr Agela, hun har
Hjulpet meg mye når jeg virkelig trengte det,
Har ikke hatt noen problemer med henvisninger osv.
Hun har alltid vært kompetent.

Misfornøyd!

Føler ikke at man blir trodd på og tatt på alvor...
Hun tar lite initiativ og virker ikke interessert.
Trenger nok medisinsk oppdatering?

Misfornøyd!!!

Føler at hun ikke er interessert i pasientens behov, og blir ikke tatt på alvor.. Lytter ikke, virker uproff og har vanskeligheter med å forstå og vite hva og hvor hun skal henvise videre til, føler at jeg må finne ut av og be om dette selv. Vanskelig å få time, føler ikke at man blir trodd når man forklarer hva og hvordan man har det. Føler at hun ikke har nok kompetanse!!!

Dyktig barnelege

Bytter henne ikke ut pga at hun er som en annen person når hun undersøker barn. Får som regel mye fortere time til barna enn meg selv. Forøvrig enig i det andre skriver om upersonlig, at man må be om henvisning til det man ønsker selv og at det ofte tar lang tid å få time (når det gjelder meg selv).

Hyggelig Lege

Hatt henne over mange år, meget hyggelig dame.
Har hjulpet meg med alt jeg har trengt hjelp med.
Måtte skifte lege pga av flytting.

Tar meg på alvor

De gangene jeg har hatt behov har jeg fått komme inn raskt. Tar symptomene mine på alvor og har også henvist meg videre ved behov.

Virker overfladisk

Umulig å få timer under en uke eller to?håpløs fastlege.

bytt lege!

hun virker passiv og lite interessert i pasientens symptomer. ingen grundig undersøkelse og språk/kommunikasjons problemer.
man må selv fortelle hva man vil bli henvist til osv

Anbefales ikke

Har hatt denne legen nå snart 1 år, føler hun sjeldent forstår hva jeg sier og kan skjeldent gi svar på det jeg lurer på.