Angela Mansor Audo

Motzfeldts gate 1 0187 Oslo
Angela Mansor Audo er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Dårlig helsestasjon.

Angela gjør jobb sin så godt hun kan, med har dessverre lite kunskap om pasientrettigheter. Spesielt når det kommer til sykemeldinger. Det er som om hun er redd for å gi sykemelding, noe som er veldig frustrerende når man er syk og har behov sykemelding.
Er ikke flink til å vise empati og har aldri tid til en samtale.
De som jobber i resepsjonen er mareritt. 1 av dem er grei nok men resten er frekke og kjenner ikke til regler.
En av vikaren for Angela er også definisjonen av mareritt. Det er som om hun vil at vi skal diagnoser oss selv. Tar ikke noe prøver og heller tar ikke tid til å henvise saken videre. Anbellarer noe tabletter så alt gå greit.
Dårlig service, dårlig kommunikasjon og null forståelse og empati. Er veldig skuffet og skal bytte lege så fort som mulig.

Skuffende dårlig helsestasjon

Angela gjør sin jobb greit nok.
Legen kjenner ikke til pasientrettigheter vedrørende sykemeldinger og Nav.
Helsestasjon er ikke en rent, toalettet er alltid skittent, gammelt og skittent møbler.
Sekretærene har problemer med å snakke norsk, vanskelig å forstå å bli forstått, det virker som at de skriker på telefonen.
Helsestasjonen er ikke oppdatert med moderne IT løsninger i Helse Norge. Rot med henvisninger og med økonomiske. For eksempel fakturer ble sendt til gammelt adressen i flere måneder.
Dårlig tjeneste

Lite tillitsfull

Kviet meg for å bytte fastlege, men etter å ha lest litt blandede tilbakemeldinger her så tok jeg en sjanse på Angela. Det angrer jeg på. Forståelse for psykisk sykdom er lik 0, og jeg ble utspørt på en veldig ubehagelig og uproff måte, og bare fortalt at «nei sånn er det jo ikke». Jeg har gått til psykolog i 3 år i min hjemby, men Angela klarte ikke å få meg henvist til DPS i Oslo fordi hennes vurdering av meg var for dårlig. Kom dit en gang kun for resept, og da jeg kom på apoteket så hadde de ikke fått noe resept. Ringte opp og ba de fikse det, de sa det skulle fikses i løpet av dagen, men resepten kom aldri. Stoler ikke på at hun kan hjelpe meg med noe som helst, og etter bare to besøk så ser jeg meg nødt til å bytte i tilfelle jeg alvorlig skulle trenge hjelp, for det får jeg ikke her. Legekontoret er også veldig uhyggelig og de ansatte i skranken smiler ikke.

Skulle fått inn positive sekretærer!

Noe som er bra, er at det ofte ikke er altfor lang ventetid. Hyggelig ansatt som tar blodprøver.
De som tar telefonen og som jobber i skranken oppleves uhyggelige, ikke hjelpsomme og uinteressert i å finne en løsning. Der skulle de fått inn noen medfølende og serviceinnstilte folk!
Synes dessverre ikke å ha fått god avklaring eller oppfølging av Dr. Audo i en lengre sykdomsperiode.

Dårlig lege

Hei, hun forstår ikke om hva hun skal gjøre møt sin pasienter og veldig sint porsjon, jeg har vært hos henne flere ganger nuten om å finne en løsning.