Angela Mansor Audo

0 av 2000

Angela Mansor Audo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Trygg

Hun er dyktig og empatisk, stiller spørsmål. Jeg byttet til henne da legen jeg hadde før var vanskelig å få tak i. Hos Angela booket jeg time online og fikk time ganske raskt. Hun er hyggelig og lyttende. Er fornøyd med valget av fastlege

Mye som trengs for bedringer fremover

Angela har vært legen min i flere år, men dessverre får man ikke hjelpen man behøver. Hun burde bli bedre på å høre på sine pasienter og hjelpe de. Det er også viktig å tro på det pasientene sier og ikke innbille seg at de ikke snakker sannhet når de sier at de har vondt et sted og er syke.

Grei lege men uten kunnskap om pasientrettigheter

Har hatt Angela noen år og hun er nokså grei med oppfølging og henvisninger videre. Hun lytter og gjør jobben sin. Eneste negativitet med Angela er at hun ikke kjenner til NAV og pasientrettigheter. Jeg har hatt en sykdom i flere måneder med rett til sykmelding. Dette har hun blankt nektet å skrive. Hun påstår at NAV må etterspørre sykmeldingen, men det er ikke Nav som vurderer om jeg er syk. Jeg orker ikke å krangle med henne mer og har byttet fastlege. Har allerede tapt flere måneders inntekt. Dette var første gang jeg spurte om sykmelding. Er du ofte syk og er avhengig av sykmelding anbefaler jeg ikke Angela, men utenom det er hun ellers dyktig som fastlege.

Trygg og fleksibel

Et stort minus at det er vanskelig å bestille time/ikke kan bestille time på nett, men jeg er veldig fornøyd med Angela generelt.

Hun har aksent, men jeg synes ikke det var vanskelig å forstå hverandre. Hun har mye empati, og jeg føler meg ikke dum selv om jeg er bekymret/har rare spørsmål. Fleksibel lege, og jeg fikk mulighet til å ta blodprøve for diverse saker selv om det ikke var det jeg hadde bestilt time for.

Forferdelig, elendig og skuffende dårlig helsestasjon

Resepsjonen tar aldri telefonen, og de er veldig uhøflige mot pasienter. Legen forstår ikke hva du prøver å beskrive for henne. Det tar evigheter å få time til legen og for henne å sende til en spesialist.