Angela Mansor Audo

0 av 2000

Ingen på venteliste

Angela Mansor Audo er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Skulle fått inn positive sekretærer!

Noe som er bra, er at det ofte ikke er altfor lang ventetid. Hyggelig ansatt som tar blodprøver.
De som tar telefonen og som jobber i skranken oppleves uhyggelige, ikke hjelpsomme og uinteressert i å finne en løsning. Der skulle de fått inn noen medfølende og serviceinnstilte folk!
Synes dessverre ikke å ha fått god avklaring eller oppfølging av Dr. Audo i en lengre sykdomsperiode.

Dårlig lege

Hei, hun forstår ikke om hva hun skal gjøre møt sin pasienter og veldig sint porsjon, jeg har vært hos henne flere ganger nuten om å finne en løsning.

språkbarriere

Dårlige språkkunnskaper gjorde kommunikasjonen vanskelig. Hun hadde også dårlig kjennskap til diagnostisering og behandling av det jeg var der for.

Trygg og kunnskapsrik

Jeg hadde samme fastlege i 20 år og var nødt til å bytte da han gikk ut i pensjon. Jeg kviet meg til å bytte lege og valgte Angela fordi jeg bodde i nærheten av kontoret hennes slik at det var praktisk. Endte opp med å bli storfornøyd! Jeg har 100% tillit til henne ettersom hun har bevist seg å være både kompetent og effektiv. Føler meg også godt ivaretatt - hun er grundig, har alltid tatt meg på alvor og har rett og slett vært snill med meg fra første stund. Fikk min første gynekologiske undersøkelse av henne for litt siden, noe jeg tidligere har vært veldig ukomfortabel med, men hun gjorde en strålende jobb, og det var null problem! Har også ofte fått time på dagen.

Tragisk!!!

Gjør overhodet ikke jobben sin og ikke bryr hun seg heller......
Prøvd å ringe to ganger og lagt igjen meldinger om at det haster å ringe tilbake, men hører ikke noe..
Når det også er hun som har gjort en grov feil skulle man vel være ydmyk nok til å ringe tilbake skulle man tro...