Angela Mansor Audo

0 av 2000

Angela Mansor Audo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Den beste legen jeg har

Dr. Angela Audo er utrolig dyktig i sitt felt. Du blir godt ivaretatt som pasient og veiledet godt. Hun behandler mennesker med respekt og er nøye med å foreta tester og helsesjekk. Ikke minst er hun en god lytter. Hennes personale i helsesenteret er alltid blide og behjelpelige. Jeg er utrolig glad for at jeg valgte henne som min fastlege både for meg og min datter, og har anbefalt henne til alle. Mv. N

Dårligste legen jeg har hatt.

Jeg lå syk med feber, verk i kroppen, trøtt og sliten kropp. Jeg ringer fastlegen for å få sykemelding. Sekretæren gir meg beskjed at Angela skal ringe meg tilbake. Men det gjorde hun ikke. Jeg prøvde igjen dagen etterpå med hun ringte meg ikke tilbake. Helgen har de ikke åpent og jeg tar enda en tlf til legekontoret en mandag. Og jeg forteller at jeg har ringt hele to dager og venter på tlf av fastlegen men hun ringer ikke tilbake. Jeg får spydig svar tilbake "time 10:30" Ikke noe beklagelse men bare spydig som det. Jeg møter opp og snakker med fastlegen. Fortsatt syk, mistet stemme, vond hoste, mister konsentrasjonen. Jeg blir sendt ut for å ta en stikkprøve i fingeren. Istedenfor å komme tilbake til kontoret til Angela, så får hun sekretæren hennes til å si at jeg er "frisk og kan bare betale" Angela kommer tilfeldig ut i resepsjonen og ser meg. Hun prøver å forklare seg og jeg blir små frustrert. Jeg forklarer situasjonen igjen. Hun tar meg inn til kontoret og skriver ut sykemelding. Men hun mente at jeg ikke trengte sykemelding. Noe jeg gjorde. For jeg lå hjemme veldig dårlig. De to andre dagene skulle jeg også holdt meg hjemme men jeg fikk ikke kontakt med fastlegen så jeg måtte gå syk på jobb og utføre dårlig service. Det er ikke OK! Jeg anbefaler ikke Angela som fastlege eller selve helsekontoret. Styr unna. Jeg jobber selv som en sekretær og på denne klinikken blir man ikke tatt vare på. Mistet tillit og trygghet.

Den nest best legen i Oslo synes jeg

Jeg har hatt Angle ca. i 9 år sååå jeg kjempe fornøyd med henne noen ganger blir lit lang kø men det går bra . Det viktigste at man får riktig diagnose og tar pasient på alvorlig .

Dyktig, men ikke best på kommunikasjon

Alt i alt virker Angela som en dyktig og kompetent lege. Hun henviser når det er nødvendig, og tar deg på alvor. Det er lett å få time, og lite ventetid på legekontoret. Selv synes jeg ikke kommunikasjonen med henne fungerer helt optimalt. Dette er viktig for meg, og jeg har derfor valgt å bytte fastlege.

Arabisk Talende

HUN er perfekt, jeg har hatt henne som fastlege i tre år, vi snakker arabisk sammen, så for min del hun er perfekt, med veldig grundig erfaring, men jeg vet ikke hvordan er hun påååååå norsk, eller når gjelder andre med norsk språk.