Angela Mansor Audo

0 av 2000

Angela Mansor Audo er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Angela Mansor Audo

Styr unna

En lege som har blitt vandt til mange rare sykdommer og er imun mot beskrivelser. Hvis du ikke ser det er det ikke noe galt, skulle man tro mottotet hennes var. Meget misfornøyd, tar meg ikke seriøst ei heller tolmodig

Tar deg på alvor

Tror noen her tror det er det samme som å bestille time hos frisøren og legen? Da jeg leste noen av innleggene her måtte jeg bare skrive selv, for jeg kjenner meg overhode ikke igjen i flere av innleggene.

Angela har vært mitt fastlege i snart 10 år, da jeg byttet fra en eldre norsk lege som var en nedlatende snobb. Så jeg var veldig var på hvilken lege jeg nå skulle få. Allerede mitt første møte med Angela ble jeg tatt 100% på alvor, blant annet da jeg utviklet astma. I løpet av 1 - én - dag sørget hun for at jeg fikk nødvendige tester og diagnose, inkludert røntgen et annet sted i byen og to besøk hos henne. Husket jeg å si at jeg kom inn dagen etter jeg tok kontakt?

Hvordan du blir tatt i mot hos legen din avhenger mye av hvordan du presenterer din situasjon og symptomer, slik at de kan gjøre en mest mulig realistisk vurdering. Alle kan ikke få time samtidig, og vi skal være glad noen prioriterer. Jeg har også fått beskjed hos legen om å vente, og ser i ettertid det var riktig, selv om jeg ville komme med en gang. Angela har respondert raskt og effektivt de gangene det har vært behov for det. Jeg bytter ikke før jeg må.

Hjelpsom

Jeg er veldig fornøyd med Dr Agela, hun har
Hjulpet meg mye når jeg virkelig trengte det,
Har ikke hatt noen problemer med henvisninger osv.
Hun har alltid vært kompetent.

Misfornøyd!

Føler ikke at man blir trodd på og tatt på alvor...
Hun tar lite initiativ og virker ikke interessert.
Trenger nok medisinsk oppdatering?

Misfornøyd!!!

Føler at hun ikke er interessert i pasientens behov, og blir ikke tatt på alvor.. Lytter ikke, virker uproff og har vanskeligheter med å forstå og vite hva og hvor hun skal henvise videre til, føler at jeg må finne ut av og be om dette selv. Vanskelig å få time, føler ikke at man blir trodd når man forklarer hva og hvordan man har det. Føler at hun ikke har nok kompetanse!!!