Nebojsa Aleksic

Torget Legesenter Sarpsborg AS

2012

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Torget Legesenter Sarpsborg AS
St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Tlf: 69 13 09 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nebojsa Aleksic er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Nebojsa Aleksic

Utrolig flink lege!

Veldig god lege som er kjempeflink til å lytte og forstå :)
Ville nominert han som beste lege i Sarpsborg!
Utrolig hyggelig og flink lege!

Det negative er at han jobber på er forferdelig legesenter med ekstremt uhøffelige kontorpersonell. Nesten umulig å komme igjennom på telefon og når man endelig kommer gjennom er de uhøffelige og vanskelige å snakke med. Aldri vært borti liknende oppførsel og det er samme hver gang.

En meget effektiv, hjelpsom og hyggelig lege.

Selv om han var den eneste lege på kontoret i ferien fant han en time for meg dagen etter at jeg tok kontakt.
Ble henvist til en spesialistundersøkelse umiddelbart. Andre virkedag etter møte satt jeg på spesialistens kontor.
Mektig imponert over hans seriøsitet og handlekraft.

En lege som forstår og lytter til deg og dine behov.

Var først litt skeptisk til en ny fastlege etter å ha hatt Aarflot som fastlege gjennom mange år, men ble veldig fort veldig fornøyd. Han er lett å snakke med, men han er også veldig god til å lytte. Han er alltid blid og utrolig presis. Kunnskapsrik, men henviser raskt videre til spesialist hvis det er nødvendig. Føler meg veldig godt ivaretatt av denne legen.

Den beste legen jeg har hatt

Legen er meget god til å lytte, analysere problem og diagnostisere korrekt. I tillegg er han hyggelig og serviceminded.

kjempe flink!!

Er super fornøyd med Nebojsa Aleksic, beste legen på torget legesenter :)
han setter seg inn i pasientens situasjon of oppdaterer seg! ANBEFALES!

Meget fornøyd!

Tok over som familiens fastlege etter Aarflot. Det blir nesten som å hoppe etter Wirkola..men vi er utrolig fornøyd! Lyttende, hyggelig, og tilstede. Vi føler oss sett , møtt og hørt ... Det mest grunnleggende i møte med andre mennesker. Aldri moraliserende. Grundig og følger opp..trygt å ha en slik fastlege.

Lyttende og dyktig

Man føler alltid at man blir tatt på alvor, uansett om man er bekymret mor eller har andre mer åpenlyse plager. Han vurderer alltid flere muligheter når det kommer til diagnose og henter inn andre spesialist uttalelser om nødvendig. Det hjelper at han har evne til å skape en god og lett stemning og har alltid et smil på lur. Flink med barn.

Ung, blid og lyttende lege som tar pasienten seriøst.

Legen er ung og nyutdannet. Hans utenlandske bakgrunn og mentalitet passer meget bra med min egen bakgrunn.
Han lytter oppmerksomt og tar hensyn til min fremstilling av symptomer og ønsker, uten å miste den faglige vurderingen av syne.
Innhenter gjerne spesialistuttalelser der det kan være nyttig eller nødvendig.
Hans egen utdannelse og faglige oppgradering fører i blant til noe ventetid på grunn av nødvendig fravær.

Beste legen jeg har hatt

Han er den beste legen jeg har hatt hittil. Han er hyggelig og dyktig. Han hører på pasienten, og blir tatt på alvor. Er ganske imøtekommende. Han har alltid en smil på lur.

Dyktig og hyggelig lege

Flott lege som er god på kommunikasjon, samt inngir tillit i forhold til faglige vurderinger.

Grundig og utrolig dyktig lege

Etter feil behandling hos en annen lege fikk rask avklaring/utredning, stilt dessverre diagnose kreft, men takket være han fikk riktig behandling ganske fort. Strålende fornøyd.

Ikke flink til å ta pasienten alvorlig.

Legen vil ikke høre på pasienten. Blir bare sendt ut igjen med resept på et eller annet. Dårlig oppfølgning av blodprøver og sende deg videre til andre.

hyggelig lege

lyttende, grundig og punktlig. Flink til å følge opp.

Blid, hyggelig og imøtekommen.

Alltid positiv og hjelpsom. Bruker tid til å lytte. Tar pasienten, som er en autist, virkelig på alvor.