Åge Norman Hansen

Nordstrand Legesenter

Nordstrandveien 62 1164 Oslo
Åge Norman Hansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Åge Norman Hansen

Hvis han fortsetter som hittil blir han min beste fastlege noensinne

Hansen viser interesse, er våken og lyttende, respektfull og balansert i sine uttalelser. Befriende jordnær.

Hyggelig og grundig.

Har hatt han som lege i litt over ett år.
Ha tar meg på alvor,lytter og er grundig.
Barna mine går også til han, og han er trygg og koselig.
Anbefaler han virkelig!

Grundig og service instilt

Jeg har hatt Åge Norman Hansen som lege i mange år. Da han flyttet fra Fredrikstad valgte jeg å fortsette med han som fastlege, da jeg selv jobbet i Oslo. Han er en faglig dyktig lege som tar pasienten på alvor. Det går raskt å få time og servicen er 100%. Han tar seg god tid og lytter til pasienten. Oppfølgingen etter prøver / tester går raskt og er slik at de er forståelig for pasienten.

Fastlege

Oi. Jeg har også byttet fastlege. Har hatt samme fastlege siden ordningen begynte. Grunn til bytte var at jeg flyttet til en annen bydel. Spent var jeg. Har bare møtt hjelpsomhet. Derfor kan jeg ikke forstå kritikken i omtalen jeg leste her.

Negativ og ubehagelig

Etter å ha mistet min fastlege til meg og min datter i over 15 år fikk jeg dessverre Åge Normann Hansen i sommer som min fastlege. Ved direkte spørsmål får du bare upersonlige og vage svar. Ingen utdyping og forslag på hva du som pasient kan eller bør gjøre. Henvender deg til spesialist men kan ikke snakke om hva du bør eller kan gjøre i usikre situasjoner. Som lege skal man da ha en kompetanse og kunnskap som gjør at du kan råde eller veilede pasienten uten å sitte med et testsvar som fasit hver gang. Mitt råd er å lytte på pasienten, svare på spørsmål og se den du behandler i øynene. Som pasient er man ofte i en usikker og sårbar situasjon, en lege som deg som da som ikke svarer og lytter gjør ikke det å være pasient hos deg deg dessverre...