Martin Prøven Bogsrud

Invivo Medisinske Senter AS

Autorisasjon (2009)

Invivo Medisinske Senter AS Telefonnummer67 80 70 7067 80 70 ...
Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika
Martin Prøven Bogsrud er en av 102 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Martin Prøven Bogsrud

Trygg og kunnskapsrik

Nå er det hans kone som har tatt over, kjempe flink og trygg. Hele familien bruker henne som fastlege, anbefaler på det varmeste.

Fort inn, fort ut

Det virker som han har veldig dårlig tid og vil helst bruke minst mulig tid på hver pasient. Han er faglig dyktig og har som regel svaret på det du trenger hjelp til, men er ikke så flink på kommunikasjons delen. Kan fremstå litt empatiløs og lite forståelsesfull, her er det rett på sak.

Et iskaldt møte.

Legen er ikke kommunikativ. Hele konsultasjonen er rent teknisk, og han har dårlig tid. Han har overtatt et større antall pasienter fra annen fastlege. Dette faktum gir tydeligvis ikke noe incitament til å kommunisere med og kjenne eller ivareta ny pasient. Her er det viktigst å kjøre gjennom medisinbruk og få pasienten ut. Penger tjent. Dette er den minst empatiske og minst tillitsvekkende lege jeg har vært hos. Styr unna!

Dyktig og samvittighetsfull!

Han har er åpenbart kunnskapsrik og dyktig. Trygg i undersøkelsene. Han stiller blant annet gode spørsmål som hjalp meg å beskrive problemet, og har gitt meg tett og god oppfølging i en vanskelig sak. Føler meg oppriktig ivaretatt av beste hender.

NEDLATENDE OG BRYSK

Mitt inntrykk er at han nedlatende og veldig fordomsfull..Inntrykk av at han har problemer med individuell behandling av pasienter. Kanskje grunnet dårlige erfaringer. Han hadde muligens en dårlig dag, men det mener jeg er uprofesjonelt.