Martin Prøven Bogsrud

Tlf: 67 80 70 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Martin Prøven Bogsrud er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Martin Prøven Bogsrud

Et iskaldt møte.

Legen er ikke kommunikativ. Hele konsultasjonen er rent teknisk, og han har dårlig tid. Han har overtatt et større antall pasienter fra annen fastlege. Dette faktum gir tydeligvis ikke noe incitament til å kommunisere med og kjenne eller ivareta ny pasient. Her er det viktigst å kjøre gjennom medisinbruk og få pasienten ut. Penger tjent. Dette er den minst empatiske og minst tillitsvekkende lege jeg har vært hos. Styr unna!

Dyktig og samvittighetsfull!

Han har er åpenbart kunnskapsrik og dyktig. Trygg i undersøkelsene. Han stiller blant annet gode spørsmål som hjalp meg å beskrive problemet, og har gitt meg tett og god oppfølging i en vanskelig sak. Føler meg oppriktig ivaretatt av beste hender.

NEDLATENDE OG BRYSK

Mitt inntrykk er at han nedlatende og veldig fordomsfull..Inntrykk av at han har problemer med individuell behandling av pasienter. Kanskje grunnet dårlige erfaringer. Han hadde muligens en dårlig dag, men det mener jeg er uprofesjonelt.

MPG er dyktig og gjør meg trygg.

Har vært hans pasient siden han begynte på RMS og er meget godt fornøyd.
Han er omtenksom og viser empati og jeg følelse av at han bryr seg om meg og min sykdom, slik at jeg føler jeg er i de beste hender

En meget dyktig og hyggelig lege

Har hatt ham som fastlege siden han kom, omtenksom og hyggelig. Fått veldig god hjelp.

Anbefales

Kjempeflink og hyggelig fastlege. Kommuniserer godt. En føler man er i trygge hender. Anbefales på det sterkeste.

Strålende fornøyd

Jeg kan ikke si noe annet en at jeg anbefaler han:-)

Styr unna....

Vill du kjapt inn og fort ut, bør du gå til denne legen. Kan sikkert være sympatisk hvis han vil. Ung og uerfaren lege som har tatt over en praksis som nok er litt for stor for han.