Martin Prøven Bogsrud

Invivo Medisinske Senter AS, Ringerike Medisinske Senter Mann, 35 år

Autorisert2009
Ledige plasser 57 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Invivo Medisinske Senter AS
Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika
Martin Prøven Bogsrud er en av 104 fastleger i Bærum
Ringerike Medisinske Senter
Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Martin Prøven Bogsrud er en av 28 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Martin Prøven Bogsrud

Et iskaldt møte.

Legen er ikke kommunikativ. Hele konsultasjonen er rent teknisk, og han har dårlig tid. Han har overtatt et større antall pasienter fra annen fastlege. Dette faktum gir tydeligvis ikke noe incitament til å kommunisere med og kjenne eller ivareta ny pasient. Her er det viktigst å kjøre gjennom medisinbruk og få pasienten ut. Penger tjent. Dette er den minst empatiske og minst tillitsvekkende lege jeg har vært hos. Styr unna!

Dyktig og samvittighetsfull!

Han har er åpenbart kunnskapsrik og dyktig. Trygg i undersøkelsene. Han stiller blant annet gode spørsmål som hjalp meg å beskrive problemet, og har gitt meg tett og god oppfølging i en vanskelig sak. Føler meg oppriktig ivaretatt av beste hender.

NEDLATENDE OG BRYSK

Mitt inntrykk er at han nedlatende og veldig fordomsfull..Inntrykk av at han har problemer med individuell behandling av pasienter. Kanskje grunnet dårlige erfaringer. Han hadde muligens en dårlig dag, men det mener jeg er uprofesjonelt.

MPG er dyktig og gjør meg trygg.

Har vært hans pasient siden han begynte på RMS og er meget godt fornøyd.
Han er omtenksom og viser empati og jeg følelse av at han bryr seg om meg og min sykdom, slik at jeg føler jeg er i de beste hender

En meget dyktig og hyggelig lege

Har hatt ham som fastlege siden han kom, omtenksom og hyggelig. Fått veldig god hjelp.