Mojtaba Ershadi

Madlamarkveien 2A 4041 Hafrsfjord
Tlf: 51 59 97 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mojtaba Ershadi er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mojtaba Ershadi

Hatt denne legen i noen år, og har alltid vært fornøyd. Han hører etter, er rolig, informerer tilstrekkelig og veldig hyggelig. Anbefales.

Effektiv, lyttende, hyggelig og rutinert.

Aldri før opplevd en lege som klarer å rette blikket mot pasienten, høre hva du sier, SVARE deg, og likevel fortsette med å skrive og forholde seg til datamaskinen.
Han blir ikke sur hvis du er litt masete, mens han skriver, og klarer å gjøre flere ting samtidig.
Har opplevd han har en dårlig dag 1 gang, men det er vel lov? Normalt sett kan pasienten smitte han med godt humør ganske fort ved å være normalt hyggelig. Han bryr seg oppriktig om pasientene, og har gode holdninger til medisinering og generell utredning av sykdom. Han hører på alt jeg sier, og selv om han må se i journalen på nytt hver gang så veier alt annet opp. Det skulle bare mangle at man ikke kan huske alt når man har over 1000 ansikter og journaler å forholde seg til.
Ønsker man at han tar en kikk i den så er det bare å spørre han. Fordi han er så effektiv, og tilstede, at de få sekundene det tar han å gjennomgå journalen /siste viktige info, er nok til å få han på riktig spor til å hjelpe deg med samtalen. Denne legen vil jeg anbefale til alle som liker en effektiv lege, som tar de tester du trenger, og klarer å høre på deg mens han skriver på dataen.
Jeg er veldig kresen på leger fordi jeg har flere faktorer å forholde seg til. Revmatisme, kroniske plager etter brudd i ryggen, og graviditet.
Han følger opp alt like bra, og stråler kanskje litt ekstra hvis man er gravid. Det er nok en hektisk, hyggelig, effektiv, men fantastisk bra lege.
Jeg har funnet min fastlege, og håper ikke han stikker noe sted. Det er sjeldent man finner slike mennesker.

Henvisninger og oppfølging !

Legen har sendt henvisninger til behandlingsteder som jeg ikke har fått reaksjon på fra behandlingsted- Legen sa at jeg selv skulle purre på henvisninger ! Når jeg selv kontakter behandlingsteder for å purre viser det seg at henv. er sendt i retur til legen fordi de er A: havnet på feil plass B: forlite/ manglende opplysninger ! - Da lurer jeg på hvorfor han ikke har fått med seg dette selv ! Det positive er at han har kjempehyggelige personal som er raske på pletten med ny time/ resepter når det gjelder mine faste medisiner eller når jeg påpeker behov for oppfølgende blodprøver etc. vedr. tidligere stilte diagnoser fra min tidligere lege /sykehus - ( For all del,legen er høflig og blid ,snakker godt norsk men jeg har undret litt på hans norsk skriftlig forståelse eller om han ikke har hatt tid å sjekke tilbakemeldinger fra behandlingsteder , sukk ! ) Selvsagt vet jeg også av erfaring at jeg selv har ett ansvar å purre på henvisninger , har opplevd å ' falle ut ' av sykehusets ventelister. Likevel blir jeg litt urolig når legen ikke får med seg tilbakemeldinger før jeg forteller om dem !

den verste legen jeg har hatt

Dårlig i Norsk
slurvete arbeid, sendte ikke henvisninger som skulle videre til sykehus. Ble ikke tatt på alvor

Veldig bra

Brukte ikke mer enn 15 minutter til å finne ut problemet, veldig høfflig. glad for jeg byttet til denne fastlegen!

Anbefales ikke.

Legen klarer ikke sende henvisninger elektronisk, du må vite nøyaktig hvilken lege og hvor du skal før du spør om å bli henvist. Hvis han har en dårlig dag så er det nesten som det er pasientens feil. Ting hadde gått mye lettere hvis han hadde lest journalen før timen så hadde han sluppe å spurt samme spørsmålene hver eneste gang.
Er ikke interessert i å se på papirer jeg har med som har med sykdommen. så behandlingen må man nesten ha lest seg opp på for det gjør ikke han.

Veldig vanskelig å snakke med, han hører ikke etter hva du sier. føler han er en som ikke burde jobbe som lege. Liker ikke metodene han bruker og alt føles gammel dags (20 år tilbake i tid). eneste positive jeg har å si om dette legekontoret er resepsjonisten er hyggelig. Anbefales ikke i det heletatt.

Virkelig fornøyd!

Har bare vært hos Ershadi en gang men han tok seg tid til meg og satte seg inn i min problemstilling. Han var både empatisk og jeg følte at jeg kunne stole på han.

Samvittighetsfull, lyttende tok meg på alvor

Jeg er meget godt fornøyd med legen. Lytter og forklarer, virker dyktig og vet mye om det meste, og gir gode råd.
Lytter nøye til hva jeg selv tror årsakene kan være.
Servicen på legekontoret er opgså meget bra.

Effektiv men empatisk

En gjennomført dyktig lege som raskt leter seg fram til problemene og har gode og effektive løsninger.

Følte meg ikke velkommen .

Han var flink å hilse på meg å registrere hva som plager meg , men jeg trengte å hente ord fra ham . bare fikk medisin uten å forklare hva som hjelper meg og hva som ikke hjelper meg . jeg spurte etter henvisning fikk . ha det bra ... ha det bra uten å si noe når kan jeg komme tilbake.

Hyggelig og omsorgsfull

Dyktig lege med god kompetanse. Forklarer utfyllende og ivaretar pasientens trygghet og komfort. Fornøyd

Høflig,men,men.

Kan være uhøflig i måten å snakke på.Har vært på samme legekontor siden starten 2001.Har vært fornøyd i alle disse årene,med dem som har vært der.Men når jeg blir eldre og helsen begynner å bli litt dårligere.Denne legen er lite forståligg,så nå har jeg skiftet lege.Denne legen begynte der :1-6-2013.

Jeg synes denne legen virke grei

Jeg har truffe denne legen før å synes han virke grei eg vil ha denne legen som min fast lege

Dyktig

Utrolig lyttende lege som tar deg på alvor. Har alltid tid til deg og svarer på det du spørr om. Viser stor omsorg og gir trygghet.

Bra Lege

Lett å bestille tid
Ikke for lang ventetid
Dyktig lege

Nja...

En hyggelig mann, men ikke veldig flink lege. Holder tiden godt & det er lett å få time. Hadde satt pris på om han hadde sett over journalen før jeg kom inn, slik at han vet hvem som kommer & hvorfor. Hans telefon-sekretær (kone??) er dessverre ikke dyktig i jobben sin. Du får en time, men hvis det er noe utøver timebestilling går det fort i surr, dessverre.

Som sagt: hyggelig mann, men det mangler dessverre litt.

Fornøyd med fastlegen min :-)

Jeg er meget godt fornøyd med denne legen. Han er høflig og hører på hva kunden (pasienten) sier. Han forklarer veldig bra spørsmålene som jeg stiller. Han er en person med god menneskeforståelse. Mine barn har han også som fastlege og han henvender seg alltid til barna når vi kommer. Kan ikke annet enn anbefale denne legen.