Mojtaba Ershadi

Madlaklinikken DA

Autorisasjon (2004)

Madlaklinikken DA Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Mojtaba Ershadi er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mojtaba Ershadi

Ikke godt nok forberedt

Anbefaler at legen tar seg tid til å lese i journalen om sykehistorikken før timen! F.eks epikrise fra sykehus, svar på henvisninger og fra legevakt.
Skal gå litt fort....

Faglig god, men lite kunde/bruker orientert

Har hatt Mojtaba som lege i noen år, og har vært helt greit fornøyd helt til nå nylig. Svært mangelfull oppfølging og informasjon til sine pasienter, svært mangelfull tilbakemelding og vanskelig å komme igjennom på telefon. Rotete organisert.

Lyttende og løsningsorientert

Kunnskapsrik og seriøs! En time hos dr. Ershjadi gir rom for refleksjon om hva som kan være løsning på symptomer. Han er lytter aktivt, og presser ikke sine meninger over på pasienten. God til dialog for en felles løsning.

Hatt denne legen i noen år, og har alltid vært fornøyd. Han hører etter, er rolig, informerer tilstrekkelig og veldig hyggelig. Anbefales.

Effektiv, lyttende, hyggelig og rutinert.

Aldri før opplevd en lege som klarer å rette blikket mot pasienten, høre hva du sier, SVARE deg, og likevel fortsette med å skrive og forholde seg til datamaskinen.
Han blir ikke sur hvis du er litt masete, mens han skriver, og klarer å gjøre flere ting samtidig.
Har opplevd han har en dårlig dag 1 gang, men det er vel lov? Normalt sett kan pasienten smitte han med godt humør ganske fort ved å være normalt hyggelig. Han bryr seg oppriktig om pasientene, og har gode holdninger til medisinering og generell utredning av sykdom. Han hører på alt jeg sier, og selv om han må se i journalen på nytt hver gang så veier alt annet opp. Det skulle bare mangle at man ikke kan huske alt når man har over 1000 ansikter og journaler å forholde seg til.
Ønsker man at han tar en kikk i den så er det bare å spørre han. Fordi han er så effektiv, og tilstede, at de få sekundene det tar han å gjennomgå journalen /siste viktige info, er nok til å få han på riktig spor til å hjelpe deg med samtalen. Denne legen vil jeg anbefale til alle som liker en effektiv lege, som tar de tester du trenger, og klarer å høre på deg mens han skriver på dataen.
Jeg er veldig kresen på leger fordi jeg har flere faktorer å forholde seg til. Revmatisme, kroniske plager etter brudd i ryggen, og graviditet.
Han følger opp alt like bra, og stråler kanskje litt ekstra hvis man er gravid. Det er nok en hektisk, hyggelig, effektiv, men fantastisk bra lege.
Jeg har funnet min fastlege, og håper ikke han stikker noe sted. Det er sjeldent man finner slike mennesker.