Mojtaba Ershadi

Madlaklinikken DA

Autorisasjon (2004)

Madlaklinikken DA Telefonnummer51 93 88 9051 93 88 ...
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Mojtaba Ershadi er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mojtaba Ershadi

Henvisninger og oppfølging !

Legen har sendt henvisninger til behandlingsteder som jeg ikke har fått reaksjon på fra behandlingsted- Legen sa at jeg selv skulle purre på henvisninger ! Når jeg selv kontakter behandlingsteder for å purre viser det seg at henv. er sendt i retur til legen fordi de er A: havnet på feil plass B: forlite/ manglende opplysninger ! - Da lurer jeg på hvorfor han ikke har fått med seg dette selv ! Det positive er at han har kjempehyggelige personal som er raske på pletten med ny time/ resepter når det gjelder mine faste medisiner eller når jeg påpeker behov for oppfølgende blodprøver etc. vedr. tidligere stilte diagnoser fra min tidligere lege /sykehus - ( For all del,legen er høflig og blid ,snakker godt norsk men jeg har undret litt på hans norsk skriftlig forståelse eller om han ikke har hatt tid å sjekke tilbakemeldinger fra behandlingsteder , sukk ! ) Selvsagt vet jeg også av erfaring at jeg selv har ett ansvar å purre på henvisninger , har opplevd å ' falle ut ' av sykehusets ventelister. Likevel blir jeg litt urolig når legen ikke får med seg tilbakemeldinger før jeg forteller om dem !

den verste legen jeg har hatt

Dårlig i Norsk
slurvete arbeid, sendte ikke henvisninger som skulle videre til sykehus. Ble ikke tatt på alvor

Veldig bra

Brukte ikke mer enn 15 minutter til å finne ut problemet, veldig høfflig. glad for jeg byttet til denne fastlegen!

Anbefales ikke.

Legen klarer ikke sende henvisninger elektronisk, du må vite nøyaktig hvilken lege og hvor du skal før du spør om å bli henvist. Hvis han har en dårlig dag så er det nesten som det er pasientens feil. Ting hadde gått mye lettere hvis han hadde lest journalen før timen så hadde han sluppe å spurt samme spørsmålene hver eneste gang.
Er ikke interessert i å se på papirer jeg har med som har med sykdommen. så behandlingen må man nesten ha lest seg opp på for det gjør ikke han.

Veldig vanskelig å snakke med, han hører ikke etter hva du sier. føler han er en som ikke burde jobbe som lege. Liker ikke metodene han bruker og alt føles gammel dags (20 år tilbake i tid). eneste positive jeg har å si om dette legekontoret er resepsjonisten er hyggelig. Anbefales ikke i det heletatt.

Virkelig fornøyd!

Har bare vært hos Ershadi en gang men han tok seg tid til meg og satte seg inn i min problemstilling. Han var både empatisk og jeg følte at jeg kunne stole på han.