Mojtaba Ershadi

Madlaklinikken AS
Madlakrossen 9 4042 Hafrsfjord
Mojtaba Ershadi er en av 118 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mojtaba Ershadi

den verste legen jeg har hatt

Dårlig i Norsk
slurvete arbeid, sendte ikke henvisninger som skulle videre til sykehus. Ble ikke tatt på alvor

Veldig bra

Brukte ikke mer enn 15 minutter til å finne ut problemet, veldig høfflig. glad for jeg byttet til denne fastlegen!

Anbefales ikke.

Legen klarer ikke sende henvisninger elektronisk, du må vite nøyaktig hvilken lege og hvor du skal før du spør om å bli henvist. Hvis han har en dårlig dag så er det nesten som det er pasientens feil. Ting hadde gått mye lettere hvis han hadde lest journalen før timen så hadde han sluppe å spurt samme spørsmålene hver eneste gang.
Er ikke interessert i å se på papirer jeg har med som har med sykdommen. så behandlingen må man nesten ha lest seg opp på for det gjør ikke han.

Veldig vanskelig å snakke med, han hører ikke etter hva du sier. føler han er en som ikke burde jobbe som lege. Liker ikke metodene han bruker og alt føles gammel dags (20 år tilbake i tid). eneste positive jeg har å si om dette legekontoret er resepsjonisten er hyggelig. Anbefales ikke i det heletatt.

Virkelig fornøyd!

Har bare vært hos Ershadi en gang men han tok seg tid til meg og satte seg inn i min problemstilling. Han var både empatisk og jeg følte at jeg kunne stole på han.

Samvittighetsfull, lyttende tok meg på alvor

Jeg er meget godt fornøyd med legen. Lytter og forklarer, virker dyktig og vet mye om det meste, og gir gode råd.
Lytter nøye til hva jeg selv tror årsakene kan være.
Servicen på legekontoret er opgså meget bra.