Kåre Horpestad

Jæren Legesenter

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Jæren Legesenter
Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe
Tlf: 51 20 44 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kåre Horpestad er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Kåre Horpestad

Flink, trygg og god

Dyktig, trygg, omsorgsfull, lege, som gjør alt for meg, men det er for lang venteliste for å få legetime..

Norges beste fastlege!

Kåre er den beste legen jeg noen gang har hatt. I blant har jeg tatt meg selv i å glede meg til legetimen hos han da han er så imøtekommende, serviceinnstilt og virkelig ser MEG og ikke dataskjermen. Jeg har flere ganger grått av fortvilelse, men gått ut derfra og følt meg mye bedre etter samtale med han.

Kåre er også faglig flink og følger opp pasientene sine. I perioder har jeg vært der ca. en gang per mnd, og i andre perioder har det gått noe lengre tid. Jeg føler likevel at han husker meg og mine plager godt, i tillegg virker han forberedt. I blant har det kunnet ta noe tid å få time hos han, men ikke uutholdelig lang tid.
Jeg valgte Kåre som fastlege for noen år siden på bakgrunn av vurderingene andre har gitt, og jeg har ikke blitt skuffet.
Det verste med å flytte fra Klepp er faktisk å måtte bytte fastlege...

Et menneske på riktig plass,,

Ærligtalt:-
Har vært min fastlege siden desember 2013, og veldig trist å måtte bytte i dag pga flytting! Hadde to gode leger før ham, men han er min favoritt. Han er kjempedyktig og kan jobben sin veldig godt, engasjert, tar seg tid og forklarer om saken, lyttende, aldri sur ...
Jeg liker ham som person og har stor respekt for ham som lege, og ønsker ham lykke til videre:)

100% anbefales
Nå har han kun min plass ledig, håper at du rekker den:)

Den beste legen ever.

Finnes ingen bedre. Forstår meg som pasient og gjør alt for pasienten alltid god tid. Forståelsesfull.

En drøm av en lege !!!!

Endelig fant jeg en som ser MEG som pasient. Forstår sykdomsbilde,hjelper deg,forklare,lytter tar seg god tid. Horpestad sitter ikke med pc å skriver.Han ser deg . Tusen takk for at det finnes en dyktig lege !!!!

Beste fastlege

Har hatt 4-5 fastleger før han. Ingen av de før kan måle seg med han. Han er faglig dyktig, engasjert med egen evne til å lytte til sine pasienter.

Ingen av mine tidlige fastleger sjekket ut fare for diabetes 2 selv om jeg tilhører høyrisiko gruppe.
Dette var noe av det første han gjorde.

Viktig ressurs for legesenteret for fremtiden. Ung men kommer til å bli bare mer dyktig med årene.

Merker han har det mer travelt nå enn før. Tillrettelagt arbeidsmengde er viktig.

Den beste fastlegen

Behandler sine pasienter med respekt, lyttende, medisinsk dyktig, følger opp. Er så takknemlig for endelig å ha funnet Fastlegen.

Beste legen

Denne legen er en drøm for alle så trenger en god fastlege som tar deg på alvor og hjelper deg! BESTE LEGEN

Flink og koselig lege

Tar pasientene sine på alvor og finner løsninger og er rett og slett veldig serviceinnstilt, dyktig, lyttende og koselig lege 😊😊

Kjempe fornøyd!

Veldig flink lege som virkelig bryr seg. Hyggelig og jeg føler meg trygg på han.
Kunne ikke fått en bedre lege.
Får også kjapt time når jeg ringer.

Den beste legen jeg har hatt!!!

Tar meg på alvår, bruker god tid, du kan snakke med han om alt, kort vente tid ( jeg er der ofte),lyttende, henviser deg til andre instanser der hvor han ser behov. Har vert igjennom mange leger, men nå har jeg funnet fastlegen jeg ikke bytter vekk! Utrolig dyktig og grundig.

Beste legen

Lang ventetid, men det er jo bra, da viser jo legen att han tar tid til pasientene.

Den beste legen jeg har hatt

Her blir du virkelig tatt på alvor. Er flink til å lytte, å komme til løsninger. Etter å ha måtte skifte fastlege to ganger, fikk jeg endelig hjelp da jeg kom Horpestad. Ble henvist til ny revmatolog og endelig etter nesten tre års kamp med både helsevesen og nav er jeg snart i mål. Om det kan bli litt venting i gangen, ser jeg bare som positivt. Horpestad bruker nemlig tid på sine pasienter. Skulle vert flere leger som ham.

tregt

må sitte å vente lenge på denne karen .. regn med 45 min, over tiden du har fått ..
telefonbestilling av fast resept sier de ja til men utførelsen skorter det på !!