Kåre Horpestad

Jæren Legesenter

2010

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe
Kåre Horpestad er en av 20 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Kåre Horpestad

Flink, trygg og god

Dyktig, trygg, omsorgsfull, lege, som gjør alt for meg, men det er for lang venteliste for å få legetime..

Norges beste fastlege!

Kåre er den beste legen jeg noen gang har hatt. I blant har jeg tatt meg selv i å glede meg til legetimen hos han da han er så imøtekommende, serviceinnstilt og virkelig ser MEG og ikke dataskjermen. Jeg har flere ganger grått av fortvilelse, men gått ut derfra og følt meg mye bedre etter samtale med han.

Kåre er også faglig flink og følger opp pasientene sine. I perioder har jeg vært der ca. en gang per mnd, og i andre perioder har det gått noe lengre tid. Jeg føler likevel at han husker meg og mine plager godt, i tillegg virker han forberedt. I blant har det kunnet ta noe tid å få time hos han, men ikke uutholdelig lang tid.
Jeg valgte Kåre som fastlege for noen år siden på bakgrunn av vurderingene andre har gitt, og jeg har ikke blitt skuffet.
Det verste med å flytte fra Klepp er faktisk å måtte bytte fastlege...

Et menneske på riktig plass,,

Ærligtalt:-
Har vært min fastlege siden desember 2013, og veldig trist å måtte bytte i dag pga flytting! Hadde to gode leger før ham, men han er min favoritt. Han er kjempedyktig og kan jobben sin veldig godt, engasjert, tar seg tid og forklarer om saken, lyttende, aldri sur ...
Jeg liker ham som person og har stor respekt for ham som lege, og ønsker ham lykke til videre:)

100% anbefales
Nå har han kun min plass ledig, håper at du rekker den:)

Den beste legen ever.

Finnes ingen bedre. Forstår meg som pasient og gjør alt for pasienten alltid god tid. Forståelsesfull.

En drøm av en lege !!!!

Endelig fant jeg en som ser MEG som pasient. Forstår sykdomsbilde,hjelper deg,forklare,lytter tar seg god tid. Horpestad sitter ikke med pc å skriver.Han ser deg . Tusen takk for at det finnes en dyktig lege !!!!