Kåre Horpestad

Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4352 Kleppe
Kåre Horpestad er en av 18 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Kåre Horpestad

Et menneske på riktig plass,,

Ærligtalt:-
Har vært min fastlege siden desember 2013, og veldig trist å måtte bytte i dag pga flytting! Hadde to gode leger før ham, men han er min favoritt. Han er kjempedyktig og kan jobben sin veldig godt, engasjert, tar seg tid og forklarer om saken, lyttende, aldri sur ...
Jeg liker ham som person og har stor respekt for ham som lege, og ønsker ham lykke til videre:)

100% anbefales
Nå har han kun min plass ledig, håper at du rekker den:)

Den beste legen ever.

Finnes ingen bedre. Forstår meg som pasient og gjør alt for pasienten alltid god tid. Forståelsesfull.

En drøm av en lege !!!!

Endelig fant jeg en som ser MEG som pasient. Forstår sykdomsbilde,hjelper deg,forklare,lytter tar seg god tid. Horpestad sitter ikke med pc å skriver.Han ser deg . Tusen takk for at det finnes en dyktig lege !!!!

Beste fastlege

Har hatt 4-5 fastleger før han. Ingen av de før kan måle seg med han. Han er faglig dyktig, engasjert med egen evne til å lytte til sine pasienter.

Ingen av mine tidlige fastleger sjekket ut fare for diabetes 2 selv om jeg tilhører høyrisiko gruppe.
Dette var noe av det første han gjorde.

Viktig ressurs for legesenteret for fremtiden. Ung men kommer til å bli bare mer dyktig med årene.

Merker han har det mer travelt nå enn før. Tillrettelagt arbeidsmengde er viktig.

Den beste fastlegen

Behandler sine pasienter med respekt, lyttende, medisinsk dyktig, følger opp. Er så takknemlig for endelig å ha funnet Fastlegen.