Kåre Horpestad

Autorisasjon (2010)

Jæren Legesenter Telefonnummer51 20 44 0051 20 44 ...
Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe
Kåre Horpestad er en av 22 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Kåre Horpestad

Fantastisk menneske

Jeg sier meg enig med alt det andre skriver om Kåre. Han er en utrolig hjelpsom lege som virkelig bryr seg om pasientene sine. Følger opp og henviser videre ved behov. Stresser ikke, men tar seg god tid til å hjelpe meg. Kåre er lett å snakke med, han lytter og han forklarer. Kan ikke tenke meg en annen lege. Anbefales virkelig!!

Kåre er en fantastisk dyktig lege

Etter flere år, hvor man ikke har blitt tatt på alvor hos flere leger, fikk jeg han som lege. Han genuint bryr seg om sine pasienter, er ufattelig flink til å gi informasjon og ivareta/følge opp om eventuelle problemstillinger. Du kan si alt til Kåre, han er en lege av de sjeldne. Tusen takk for at du er den du er.

Til stede for meg som pasient i stor utsrekning.

Denne legen er den første eg har hatt som eg er heilt nøgd med. Har hatt han i ca fem år nå og ynsjer å fortsetje så lenge det lar seg gjere.Opplever han fagleg dyktig,hjelpsom,og høflig.Han er tydelig på rett hylle i livet.

Flink, trygg og god

Dyktig, trygg, omsorgsfull, lege, som gjør alt for meg, men det er for lang venteliste for å få legetime..

Norges beste fastlege!

Kåre er den beste legen jeg noen gang har hatt. I blant har jeg tatt meg selv i å glede meg til legetimen hos han da han er så imøtekommende, serviceinnstilt og virkelig ser MEG og ikke dataskjermen. Jeg har flere ganger grått av fortvilelse, men gått ut derfra og følt meg mye bedre etter samtale med han.

Kåre er også faglig flink og følger opp pasientene sine. I perioder har jeg vært der ca. en gang per mnd, og i andre perioder har det gått noe lengre tid. Jeg føler likevel at han husker meg og mine plager godt, i tillegg virker han forberedt. I blant har det kunnet ta noe tid å få time hos han, men ikke uutholdelig lang tid.
Jeg valgte Kåre som fastlege for noen år siden på bakgrunn av vurderingene andre har gitt, og jeg har ikke blitt skuffet.
Det verste med å flytte fra Klepp er faktisk å måtte bytte fastlege...